ניסור בטון ביהלום באשקלון



הבטון הוא חומר עוצמתי שמשמש כחלק משמעותי במבנה. שלא כמו קדיחה בבלוקים, במקרה של בטון, יש צורך בניסור מקצועי. ניסור בטון ביהלום יתאים לעבודות בהן צריך לפתוח חור מגודל של 2 צול ועד לפתח של 20 צול. בעזרת מקדח יהלום ניתן לא רק ליצור פתחים בבטון אלא להבטיח חור מדויק בקיר, רצפה, תקרה ובמבנים נוספים

יחצ

מהו מקדח יהלום?

מקדח יהלום הוא מקדח אשר מיועד לניסור עוצמתי. להבי המקדח עשויים פלדה אשר מעורבבת עם יהלום בקצוות. החור של המקדח משתנה על פי הצורך וסוג העבודה. ניתן להשתמש במקדח זה כאשר נדרשת עבודה מדויקת, יעילה, מהירה וכשרוצים להשיג סטנדרט גבוה זהו כלי העבודה הנכון ביותר. יש לציין כי ניסור בטון ביהלום יכול להתבצע גם בעזרת עוגנים ובגובה, אך חשוב להקפיד על סטנדים שמיועדים לעבודה זו ולהקפיד שאלו לא ינועו ויהיו מקובעים כראוי.

מקרים בהם יש לבצע ניסור בטון ביהלום באשקלון

ישנם סוגים שונים של קידוחים שדורשים ניסור בטון ביהלום באשקלון. לאחר יציקת הבטון יש צורך להעביר צינורות וקווים כמו קווי חשמל, טלפון ואחרים. לצורך כל אלו יש לבצע עבודה מקצועית עם מקדח מתאים. ברגע שנעשה שימוש במקדח יהלום, הבטון עצמו יוצא באופן שלם. הוא לא נהרס ומה שסביב לחור נשאר שלם לחלוטין. העבודה יכולה להתבצע בתהליך בניית המבנה (בית, מפעל ואחרים), בתהליך שיפוץ וכאשר ישנה בעיה אשר דורשת קדיחה עוצמתית.

יתרונות של ניסור בטון ביהלום

כל מי שעובד בתחום הבנייה צריך להכיר את היתרונות של ניסור בטון ביהלום באשקלון כאשר בניהם אפשר למצוא את היתרונות הבאים:

  • דיוק בעבודה

אחד הקשיים בעבודה מול מבנה עוצמתי הוא היכולת לדייק. פעמים רבות, כשיש צורך להעביר צינורות או קווים שונים (כמו קווי חשמל), המקדחים הרגילים לא מבצעים עבודה מדויקת. הדבר עלול לבוא לידי ביטוי בהיווצרות של סדקים ונפילה של בטון מצדי הפתח שנוצר.

  • כלי שמתאים למטרות שונות

כלי אחד יכול להתאים למטרות שונות. קבלים שמחים לבצע ניסור בטון ביהלום כיוון שהוא יכול להתאים לצרכים שונים. הוא מבצע את העבודה באופן מדויק, ניתן להחליט מהו קוטר החור שנדרש והתוצאה נקייה. זהו כלי שימושי מאד למגוון רחב של צרכים.

  • עוצמה

ניסור בבטון מחייב כלי עוצמתי. ישנם מקדחים שונים אשר נחשבים לעוצמתיים ושיכולים להפעיל לחץ על הבטון, אך אף אחד לא יהיה דומה ליהלום. המקדח יכול להתמודד מול קשיים שונים והוא יבצע את העבודה במינימום מאמץ. ניתן לקדוח בקירות, בתקרה או ברצפה.

  • קדיחה נקייה

האבק הוא אחד הגורמים הבעייתיים בביצוע עבודות קדיחה שונות. בתהליך של בנייה או שיפוץ, האבק הרב יכול לגרום להפסקת העבודה. אין לצפות מהעובדים והאנשים שמסתובבים במקום להתמודד עם סביבה לא בריאה ומאובקת. ניסור בטון ביהלום באשקלון חוסך את השאריות, מבצע עבודה נקייה ויסודית. תודות לכך אפשר גם ליהנות מתהליך עבודה איכותי וגם להימנע מהפסקות שכל מטרתן הוא לחכות שהאבק ירד מטה.

  • הימנעות מסדקים

אחת החולשות של תהליך הקדיחה בבטון במקדח רגיל היא הסדקים. מסביב לחור יכולים להיות סדקים אשר במקרה הטוב פשוט לא נראים אסתטיים ובמקרה הפחות טוב מובילים לנפילה של הבטון עצמו. במקום לסבול מכך אפשר לבצע ניסור של הבטון באמצעות מקדח יהלום שיבצע עבודה מדויקת.

  • קדיחה שקטה

יתרון זה משמעותי במיוחד כאשר העבודה נעשית באזורי מגורים, אך לא רק. הקדיחה שקטה בהרבה לעומת כל מקדח אחר ובטוחה עבור העובדים במקום והאנשים בסביבה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה