ניקוי ספות בחולון – כך תיפטרו מכתמים קשים



בחולון מתגוררת אוכלוסיה מגוונת הצורכת שירותים שונים כולל שירותי ניקיון מיוחדים. ניקוי ספות בחולון נחשב לנישה מיוחדת בתחום ומתבצע על ידי צוותים מיומנים בעזרת מיכון חשמלי, כלי עבודה ומברשות וחומרים מיוחדים

PIXABAY

בעצם, ספות ניתן למצוא גם במוסדות תרבות, בבתי מלון, במשרדים ובמבנים ציבוריים אחרים. גם בבתים פרטיים וגם במוסדות אלו הספות עלולות לצבור לכלוך לאורך זמן. הוא מגיע משאריות מזון ומשקה, מדם ונוזלי גוף אחרים, מכפות רגליים של חיות מחמד וילדים, מבוץ ולכלוך אחר הנדבק לריפוד ועוד. מבחינים בסוגי בד ריפוד שונים, ובין היתר: בד טקסטיל לסוגיו, עור, דמוי עור ועוד. כל בד כזה מנוקה באופן אחר והעובדים המתמחים בכך יודעים לעשות את ההתאמה הנדרשת מבחינת אופי הניקוי, החומרים ושיטת העבודה. כמובן, שניתן לבצע ניקוי  מקומי בצורה עצמאית על ידי חומרים הנקנים בחנויות, אבל, לרוב, הוא אינו יעיל ואף מותיר סימנים מכוערים.

הכנת המקום

ניקוי ספות בחולון אפשרי בכל אחת מעונות השנה. רצוי לעשותו אחת לשנה. תהליך ניקוי ריפודי בד נמשך מספר שעות ומשך הזמן תלוי בגודל הספות וכמותן. הניקוי נעשה בבית הלקוח וכרוך בשימוש במים רבים. משום כך, יש לפנות את החדר מחפצים מיותרים שעלולים להפריע ולהינזק מהמים. בבית עם חצר צמודה ניתן להוציא את הספות אל מחוץ לסלון, להניחם על משטח מרוצף ושם לבצע את הניקוי מבלי להפריע למהלך החיים בו. התהליך מתחיל בשאיבת אבק יסודית על ידי שואב אבק בעל עוצמה המסוגל לשאוב חול ואבק, שאריות ופירורי מזון, עלים יבשים, בוץ יבש וכדומה מבלי לעשות נזק לבד. השאיבה מסייעת לפעולת הניקוי הרטובה שמגיעה אחר כך.

ניקוי בעזרת מיכון חשמלי

לאחר מכן, מכניסים לפעולה את המכונה להזרקת מים. לתוך מיכל אחד שלה שופכים מים בהם מהולים חומרים דטרגנטים מיוחדים. הם מוזרקים לתוך הריפוד וחומר הניקוי תוקף את הלכלוך וממיס אותו. את המים שואבים לתוך מיכל אחר המותקן במכונה. במידה ועדיין נותרים כתמי לכלוך, חוזרים על הפעולה במקומות הנדרשים. במידה ועדיין נשארים כתמים עקשניים אזי מנסים לשפשפם בעדינות בעזרת מברשת שיער רכה שאיננה פוגעת בסיבי הבד. בשלב הבא, מניחים את הריפודים לייבוש. בקיץ ניתן להניחו בשמש לזמן מה, ואילו בחורף, ניתן להיעזר במאווררים לקיצור זמן הייבוש. רק לאחר הייבוש המוחלט ניתן לראות סופית את תוצאות הניקוי היעיל. השימוש בריפודים אפשרי רק לאחר שהם מתייבשים לחלוטין.

ניקוי ריפודי עור

ריפודי עור מנקים אחרת בגלל שאסור לשפוך עליהם מים. העור הינו חומר קשיח ואינו מאפשר ללכלוך לחדור לתוכו. לאחר שאיבת אבק מנקים את הכתמים באמצעות מטליות עליהם מורחים חומרים מיוחדים. כך מסירים את כל הכתמים. ניתן למרוח אחר כך מרכך עור מיוחד ולנגבו לאחר כרבע שעה. הוא יוצר שכבת הגנה לעור ואף מבריק אותו. ניקוי ספות במודיעין חייב להתבצע באפן שגרתי כדי לשמור על המראה הנאה שלהן וחיוניותן. ספות הן רהיטים חשובים שלרוב, נחשפים אליהן אורחים ומבקרים. חברת ניקיון המתמחה בנישה זאת ערוכה לכל קריאה מסודרת על פי מועד מתוכנן מראש או לקריאה דחופה עקב תקלה שגרמה להכתמת הספה באופן רציני. בכל מקרה יגיעו הצוותים במועד שנקבע ויבצעו את העבודה לשביעות רצון הלקוח עם דגש על יחס אישי. ניתן לקבל שירותי ניקוי ספות ממומחי החברה מידע מוקדם והסבר מקיף, ולאחר מכן, לקבל החלטה לגבי הביצוע. צריך לציין, כי לא ניתן להבטיח הסרת כתמים שומניים ואחרים שנספגו לתוך ריפודים העשויים מבד טקסטיל מבלי לגרום נזק לבד עצמו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה