נושא התעבורה בישראל אינו יורד אף פעם מסדר היום בגלל נסיבות שונות. פעם זאת תאונת דרכים קטלנית במיוחד, לעיתים, זה חוק בעייתי שנחקק, יש מקרים, בהם בתי משפט פוסקים נגד חוקיות השימוש במצלמות מהירות מסוימות, נושאי הנהיגה תחת אלכוהול והשימוש בנייד בשעת נסיעה תמיד רלוונטיים ועוד. לחילופין, כביש חדש שנסלל, כביש שמוגדר ככביש אדום, תמרור בעייתי וכדומה. כל הנושאים הללו מצויים תחת קטגוריה של נושאי תעבורה. כל מערכת התעבורה מוסדרת תחת חוקים ותקנות, ובה מטפלים רשויות שונות האוכפות אותן

pixabay

הצורך בעורך דין תעבורה

נהגים ומשתמשי דרך אחרים אשר נקלעים לסיטואציות מורכבות עקב תאונות, התנהלות שאיננה נכונה, טעויות מנהלתיות ואחרות ועוד עלולים להיפגע בדרך כזאת או אחרת. עורך דין תעבורה יכול לסייע להם במקרים שונים: לבצע עבורם טיפולים מגוונים, לייעץ ואף לייצג אותם על פי הצורך בבתי דין לתעבורה. בין שלל הטיפולים שהוא מבצע ניתן למנות: נהיגה תחת שכרות ותחת השפעת סמים, מעורבות בתאונות דרכים עם נפגעים, אי קבלת רישיון מסיבות רפואיות או עקב אי התאמה אישיותית, דו"חות המחייבים הזמנה לבית משפט ועוד.

ההתמודדות היא מול המשטרה, בתי המשפט לתעבורה, משרד הרישוי על שלוחותיו השונות ועוד. דוגמאות מוחשיות והרווחים בהם לתוצאות טיפול הן: ביטול פסילת רישיון נהיגה מנהלתית שנקבעה לאחר תאונה עם נפגעים תסייע למי שהרישיון חשוב לו לפרנסה, הוכחה שעבירה נרשמה שלא כדין תביא לביטולה,  ביטול נקודות שנרשמו שלא כדין יחסכו השתלמות, עסקאות טיעון שיסתיימו בקנסות סמליים. ביטול מאסר והמרתו בעבודות שירות ועוד כהנה וכהנה. עורך דין תעבורה המבצע עבור לקוחו מטלות שונות אלו, ואחרות נוספות, יקל עליו רבות.

עורך דין תעבורה מכיר את כל המערכות המטפלות על סבך הבירוקרטיה המאפיין אותן, ומשום כך, יכול לנצל את הידע הניסיון שרכש לטובת לקוחו. הוא יודע שלא תמיד דו"חות מהירות או נהיגה בשכרות נכתבו על פי הכללים והתקנים וערעור על נסיבותיהם יכול לבטל אותם, וכן הלאה. מומלץ לכל מי שנזקק לשירותים אלו לקבל ייעוץ מעורך דין בעל מוניטין היכול לסייע בפיתרון בעיות מורכבות  בתחום. כל סיוע יתרום לאיכות חיי הלקוחות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה