עיצובים לשנת ‏‏2019: תאורה ‏גן וחוץ, תאורת ‏פנים ואקססוריז



עד לפני שנים לא רבות, לא ניתן הכבוד הראוי לכל הנושא של התאורה. את גופי התאורה השונים נהגנו לרכוש בחנויות רגילות. שם הציעו לנו את הנורות בעוצמות הוואט הרצויות או את הפלורסנט ואלו היו פחות או יותר האפשרויות. הגיוון הכי גדול מבחינת התאורה היו מנורות הלילה השולחניות... השוו את זה לכל מה שקורה היום בתחום התאורה...

גופי תאורה חדשניים לשנת 2019

גופי תאורת חוץ לגינה מהווים מלבד היותם נופך לגינה, גם פריט בטיחותי המאפשר לילדים המשחקים בגינה אפשרות לראות טוב יותר ולהימנע מתקלות בטיחות והתקלות בחפצים בגינה הפרטית בבית וגם בציבורית כמובן. הגן הישראלי מאופיין בגופי תאורה דוקרניים וקבועים. גופי תאורה דוקרניים ניתנים להזזה בקלות ממקום למקום, בנוסף הגופים פועלים באמצעות חשמל סולארי המגיע מהשמש הקופחת בישראל בשעות הבוקר, ישנם גופי תאורה דוקרניים אשר מאפשרים אור קבוע לשעות רבות.

תאורת לד ליד הבריכה בחצר הבית

גופי תאורת חוץ קבועים, לרוב, פועלים באמצעות החשמל הרגיל של הבית ולא סולאריים. הגופים מחוברים לגינה ע"י קיבוע, לגופי תאורה אלו יתרון בכך שהם מאוד עמידים בפני רוחות וגשמים.

סוגי תאורת גינה

במסגרת הארת הגן שלכם ניתן לעצב במגוון סגנונות עיצוב שונים , למשל: נורות לד בעיצובים וצבעים בהתאמה אישית, פרוז’קטורים לגינה, תאורה לפרגולה ועוד.

שימור בתאורת לד בחצר הבית

צפו בקטלוג תאורת גן לשנת 2019

תאורת גן – איך בוחרים?

כאשר מדובר בתאורת גן, מדובר גם כן בתחום שקשור מאוד לעולם העיצוב. במיוחד אם מדובר בגינה מעוצבת שאנחנו רוצים להאיר אותה באופן מקצועי ונכון.

תאורת גינה ובאופן כללי ‏תאורת חוץ, ‏אמורות להיות מותאמות לתנאים שבחוץ. זה אומר תאורה בטוחה שתתאים לתנאי מזג האוויר הן בחורף ובמיוחד בחורף, אך גם לקיץ. זה אומר שהתאורה לא תיפגע בעקבות רטיבות, גשם או טל, היא תהיה מוגנת ואטומה היטב, היא תהיה כזו שאינה נהרסת בעקבות חשיפה גבוהה לשמש ובאופן כללי, תאורה שתוכל לתת מענה סביב מעגל השנה.

מלבד זאת חשוב מאוד לשים לב כי מדובר בתאורה שמתאימה לאופי הגינה.

בדיוק כמו שכל בית דורש תאורה מסוג אחר בהתאם לאופי הייחודי שלו, כך גם הגינה דורשת את התאורה בהתאם לאופי שלה, לסגנון שלה ולעיצוב הייחודי שלה.

אופק תאורה – אור יקרות, לבית וגם לגינה

באופק תאורה מעניקים לכל אחד את המענה המושלם בכל מה שקשור לנושא של תאורה. אם זו תאורה המיועדת לחללים ביתיים, שהיא למעשה תאורת פנים ואם זוהי תאורה המיועדת לגינה או לחצר.

באופק תאורה תוכלו להתרשם ממלאי עצום וממגוון ענק של מוצרי תאורה אשר משדרגים את המראה של כל מרחב והופכים אותו למשהו אחר. מיוחד יותר וכמובן גם מואר יותר.

מלבד תאורה תוכלו למצוא באופק גם ‏אביזרי נוי, אקססוריז, מוצרים משלימים הן לבית והן לגינה. זה כולל ‏מנורות ‏מעוצבות, תאורה תלויה, תאורה שקועה, ספוטים בהתאם לחומר הנדרש ועוד שלל אפשרויות.

עם אופק תאורת גן – הופכים חלום למציאות! בקרו כעת

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה