על יועץ משכנתאות שמעתם?



מדוע זה נחוץ והאם יש הבדל בין ייעוץ פרטי לבנקאי? כל הפרטים החשובים בדרך לעסקת חייכם בכתבה שלפניכם

משכנתא 365 – משכנתא בראש שקט

שוק המשכנתאות התפתח כל כך בעידן האחרון, עד כדי כך שהצורך להיעזר ביועץ משכנתאות הפך לבלתי נמנע. מהו יועץ משכנתאות למעשה? מה תפקידו, במה הוא נחוץ לנו, מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי לבין יועץ בנקאי.

היות ומדובר ברוב המקרים בעסקת חייהם הרי שנוטלי המשכנתאות יהיו מעוניינים להשיג את הריבית הטובה ביותר שניתן להשיג ובמדד האופטימלי עבורם. לשם כך יפנו לחברת ייעוץ למשכנתאות כדוגמת "משכנתא 365" - חברה ל - ייעוץ משכנתאות באשקלון, שם יזכו לייעוץ משכנתאות אובייקטיבי על ידי יועץ מקצועי אשר ידאג להשיג עבורם את התנאים האופטימליים תוך כדי ליווי אישי ומקצועי.

יועץ משכנתאות מהו ומהי חשיבות תפקידו ?

יועץ משכנתאות הינו יועץ פיננסי אשר מתמחה בתחום המשכנתאות, הוא בעל ידע נרחב ומעמיק בכל הקשור למשכנתאות ובכלל זה: בחינת המסלול האטרקטיבי ביותר עבור הלקוח, הדרכה להתנהלות פיננסית נכונה ומתוכננת מראש, ליווי אישי ומקצועי עד להשגת התנאים האופטימליים עבור הלקוח

תפקידו של יועץ משכנתאות באשדוד, אשקלון, בדרום ואפילו לא משנה מהיכן לצורך העניין, הינו ללוות את לקוחותיו ליווי אישי ומקצועי במהלך תהליך לקיחת המשכנתא, עד להשגת התנאים האופטימליים ההולמים בצורה המדויקת ביותר את צרכי הלקוח ובהתחשב בכל נתוני השוק באותה נקודת זמן.

יועץ משכנתאות - האם זה כדאי ואם כן מתי?

"תמיד! כן קיצרנו לכם הרבה התלבטויות אם בכלל, כי אנחנו לא אוהבים ללכת סחור סחור, התשובה היא שתמיד כדאי לקחת יועץ משכנתאות בעסקה הגדולה של חייכם" כך יעידו בכל חברת יעוץ למשכנתאות מאשקלון ועד אילת, מאשדוד ועד חיפה, תשאלו למה? כי בעידן של מחירי הדירות האסטרונומיים בימינו, הרי שמדובר בעסקת ענק אשר כל טעות ולו הקטנה ביותר במרכיב כלשהו במשכנתא, תוביל להפסדים משמעותיים מצטברים במהלך כל חיי המשכנתא.

על כן, בבואנו לשקול עלות מול תועלת, אין ספק שהמחיר שהלקוחות ישלמו בגין הייעוץ למשכנתאות יהיה קטן בהרבה מהתמורה אשר יקבלו בזכות אותו היעוץ.

בשורה התחתונה, מומלץ תמיד להיוועץ עם מספר חברות ייעוץ למשכנתאות, כדוגמת "משכנתא 365" - חברה לייעוץ משכנתאות באשקלון אשדוד והסביבה, ולברר האם באמת כדאי לכם לקחת משכנתא ובאיזה תנאים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה