פרגולות אלומיניום – מדוע הן כובשות את השוק?



כל מי שעוסק בתחום פתרונות ההצללה ופרגולות למיניהן, כמו גם כל מי שהתעניין לאחרונה בבניית פתרון הצללה למרפסת או לגינת הבית, וודאי שם לב לפופולאריות ההולכת וגוברת בשנים האחרונות של פרגולות אלומיניום. מבחינות רבות, נהפכו פרגולות אלומיניום לפתרון ההצללה הסטנדרטי, הנפוץ והמבוקש ביותר בשוק. מה שפעם נחשב לנחלתם העיקרית של בתים של אנשים אמידים או מבנים מושקעים במיוחד הופך כיום לסטנדרט נפוץ יותר ויותר. מה הפך את פרגולת האלומיניום לפתרון הצללה נפוץ ופופולארי כל כך ומדוע הן מחליפות בקצב מסחרר את פרגולות העץ הישנות והמוכרות?

 skyroof

עשויה מהחומר המתאים ביותר - יתרונותיה העיקריים של פרגולת האלומיניום

פרגולת אלומיניום היא כיום פתרון הצללה מתבקש ופופולארי יותר מפרגולת העץ הישנה והמוכרת בראש ובראשונה בעקבות התכונות המרכזיות והבולטות ביותר של האלומיניום כחומר גלם, במיוחד בהשוואה לעץ או לחומרים נפוצים אחרים.

אחת מאותן תכונות היא כמובן יכולתו של האלומיניום לעמוד בפני לחות, מים, גשמים ומשקעים מצורות שונות (כמו גם בפני שעות על גבי שעות של שמש ישירה וקופחת...), בלי להיות מושפע מכך. בעוד פרגולות עץ נשחקות במהרה באקלים הישראלי ודורשות שיפוץ מקיף (שיוף, צביעה בשמן וכו') אחת לשנה או כמה שנים בודדות, פרגולות אלומיניום שומרת בדיוק על המראה המקורי שלה, אינה נשחקת ואינה זקוקה לשום תחזוקה שוטפת או שיפוץ מקיף, גם לאחר כמה וכמה שנים טובות.

תכונה נוספת של האלומיניום הממצבת אותו כחומר האולטימטיבי עבור פתרונות הצללה באשר הם, היא החוזק שלו, וספציפית חוזק זה כנגד משקלו הסגולי. בעוד אלומיניום הוא חומר קל יחסית (ולכן מציב הרבה פחות סכנה פוטנציאלית מאשר פתרונות הצללה אחרים הכוללים שימוש בקורות כבדות ביותר), מדובר גם בחומר חזק ועמיד ביותר. לכן, הקונסטרוקציה של פתרון ההצללה העשוי אלומיניום היא חזקה, יציבה ועמידה ביותר, גם אם מונח עליה משקל רב של השלבים והחלקים העליונים השונים של הפרגולה. במקרים רבים השלבים העליונים של פרגולת האלומיניום ניתנים לפתיחה וסגירה גם באמצעות מנוע חשמלי קטן המחובר אליהם (לכך הכוונה בביטוי – "פרגולת אלומיניום חשמלית"...), וכך מתקבלת נוחות יתרה כתוצאה מהעמידות הגבוהה של האלומיניום והיכולת להעמיס עליו.

 

פתרון הצללה יוקרתי מצד אחד ונגיש וזמין מצד שני

בעוד פרגולות האלומיניום נחשבו כאמור בעבר לנחלתם העיקרית של עשירים או מבנים מסחריים/ציבוריים עתירי תקציב, כיום מחירם אינו גבוה כלל, במיוחד בהשוואה למחיר של פתרונות הצללה אלטרנטיביים, בו כדאי לרוב לשקלל גם את השיפוצים ותחזוקה השוטפת הצפויה, כמו גם את אורך החיים הקצר יותר מזה של פרגולות אלומיניום.

כך הפכה פרגולת האלומיניום מפתרון הצללה יוקרתי ואקסקלוסיבי, לפתרון הצללה יוקרתי אך נגיש וזמין עבור כולם ללא יוצא מן הכלל. גם עבור בתים פרטיים וגם כאשר התקציב אינו גדול במיוחד, פרגולת אלומיניום היא עדיין פתרון ההצללה האפקטיבי והמשתלם ביותר.

 

היכנסו לאתר סקיירופ וצפו בכל סוגי הפרגולות ופתרונות הצללה בהתאמה אישית.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה