פרסום בגוגל: הטריקים שכל מנהל קמפיינים צריך לדעת



פרסום בגוגל מהווה כיום את הפרסום האפקטיבי ביותר, אשר יכול לחשוף כל עסק באופן פנומנלי, אם יודעים לבצע אותו בצורה נכונה. אם החלטתם ללכת על קידום ממומן בגוגל, אתם בוודאי יודעים שהדבר כרוך ביצירת קמפיין ממומן, אשר יתברג בין תוצאות החיפוש הראשונות בעת חיפוש רלוונטי. בכדי שהקמפיין אכן יצליח להתברג בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל לאחר חיפוש רלוונטי, כדאי מאוד לדעת כיצד לנהל אותו. כל מנהל קמפיין המתיימר להשיג עבור הלקוחות שלו את המקסימום בניהול הקמפיין הממומן בגוגל, חייב להכיר כמה טריקים שיכולים לסייע לו

Pixabay

טיפים וטריקים לניהול קמפיין מוצלח בגוגל

הדבר הראשון בניהול קמפיין פרסום בגוגל מוצלח נוגע כמובן לכתיבת המודעה אשר תופיע בעת חיפוש רלוונטי של גולש. כתיבת מודעה מנצחת איננה עניין של מה בכך וכל מנהל קמפיין חייב לדעת כיצד ליצור את המודעה הנכונה. באמצעות מספר כלים וטריקים ניתן לנסח מודעה איכותית מאוד שתניב תוצאות טובות לקמפיין שאתם מנהלים:

  1. המודעה שניתן ליצור עבור קמפיין ממומן מוגבלת על ידי גוגל מבחינת כמות התווים שבה ולכן, מטבע הדברים כל מנהל קמפיין ירצה להכניס כמה שיותר מסרים חיוביים אודות העסק או המותג. אולם, חשוב מאוד לדעת שכאשר לקוחות פוטנציאלים נחשפים למודעה שלכם, פחות יעניינו אותם הותק או הניסיון שיש לעסק שלכם או למותג שלכם. המודעה חייבת לדייק מבחינה הערך שהיא מציעה ללקוח ולא בהאדרת המותג, על מנת שהיא תהיה יעילה.
  2. לא מעט מחקרים מראים שאנשים אינם קונים מתוך צורך אמיתי, אלא בכדי להקל על כאב כלשהו או להעניק לעצמם הנאה ועונג. לכן, כאשר אתם מנסחים מודעה עבור הקמפיין שלכם, הקפידו לגעת בכאב, לציין כיצד המותג שלכם יכול להסב לאדם הנאה או למנוע ממנו כאב. ככל שתדייקו יותר במילים הנוגעות לכך, כך תמשכו יותר אנשים להקליק על המודעה שלכם ולבחור בשירותים או המוצרים שאתם מציעים.
  3. על מנת להפוך גולש ללקוח, עליכם ליצור מודעה שיווקית כמה שיותר מקורית מבחינת הטקסט שבה.
  4. לא פעם הלקוח שלכם ילחץ עליכם להיות במקום הראשון בניהול הקמפיין. מנהלי קמפיינים רבים עושים טעויות רק בשל הלחץ המופעל עליהם מצד הלקוח. חשוב מאוד לזכור שגם תוצאות חיפוש שמופיעות שניות או שלישיות הן תוצאות חיפוש שזוכות לחשיפה משמעותית ולהקלקות רבות עליהן. לכן, במקום לשגות בשל לחץ של הלקוח להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש, הסבירו לו שעדיף להשקיע בניסוח מודעות שונות אשר ינצחו את המתחרים מבחינת התוכן שלהם, גם אם זה אומר שהמודעה שלכם תופיע תחת המודעה שלהם.
  5. כדאי להוסיף לקמפיין את שם העסק שלכם עם שגיאות כתיב- מדובר בטריק שרלוונטי בעיקר עבור מותגים גדולים שיש להם נפח חיפושים משמעותי בגוגל. כאשר בוחרים בקמפיין בין היתר את שם העסק כטעות הקלדה, ניתן להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות גם של אדם שטעה בהקלדת מילת החיפוש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה