צ'קליסט לעסק בשנת 2019



בעלי עסק או חברה? לקראת שנות העשרים של האלף השלישי כדאי שתעשו צ'קליסט על מנת לוודא שאתם מוכנים וערוכים לשוק המתחדש של העשור הבא. מרגישים מעט אבודים בסבך החידושים והשינויים? אל דאגה - אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתאים את העסק שלכם לשוק המודרני. קבלו את הצ'קליסט ההכרחי עבור עסק בשנת 2019

נוכחות רשתית

זה כל כך מובן מאליו, שנראה מיותר להזכיר זאת, ובכל זאת לא ניתן לעשות צ'קליסט לעסק מבלי להזכיר את ההכרח בנוכחות משמעותית ברשת.  לצורך זה אתם צריכים אתר איכותי, חנות וירטואלית ופעילות ברשתות חברתיות. גם אם יש לכם עסק מפואר עם רשת חנויות מצליחה, כדי שהעסק ימשיך לצמוח חייבים נוכחות ומסחר ברשת כבר היום, ועל אחת כמה וכמה בשנים העתידות לבוא.

אתר

כדי שלקוחות מרחבי העולם יוכלו לרכוש את מוצריכם אתם צריכים אתר פעיל, שיודע להתאים עצמו לתצוגה  במסכים שונים, החל מסמארטפון וכלה במחשב הנייח, ומאפשר דיאלוג ואינטראקציה ביניכם ובין הקונים. האתר צריך להיות מעוצב בקפדנות, כולל צבעים מאפיינים ולוגו החברה, שיעזרו למתג ולזהות את המוצרים שלכם בכל מקום. כמו כן, האתר חייב להיות נוח לגלישה ומותאם לקהל היעד, לעלות במהירות, ולהניע את הגולש לביצוע פעולות שונות. אתר מסובך מדי יגרום לגולשים לעבור למתחרים, ואתר שעולה לאט מדי לא יזכה להרבה ביקורים, שכן הגולש יעזוב אתכם לטובת אתר מתחרה שעלה מהר יותר. בכדי להפיק את המירב מן האתר שלכם, פנו לחברה מקצועית להקמת אתר מכירות אטרקטיבי ואפקטיבי.

חנות וירטואלית בפורמט אטרקטיבי

המסחר ברשת הולך ותופס נתח גדל של השוק, ואתם צריכים חנות וירטואלית בה הגולש יוכל לרכוש את המוצרים שלכם אונליין. תוכלו להקים חנות באיביי, למכור דרך פייסבוק או לפנות לחברות כמו קונימבו, המפעילות פורמטים אטרקטיביים של חנויות וירטואליות ומספקות שירותי עיצוב, שיווק ותחזוקה של החנות שלכם. חשוב לבצע סקר שוק ומחקר מקדים בכדי לקבוע איזה פורמט של חנות הוא המתאים ביותר למוצר ולקהל היעד שלכם. בנוסף, חשוב להבין שניהול חנות וירטואלית הוא עניין שדורש זמן ומקצועיות, ואם אתם מתכוונים להקים להפעיל ולתחזק את החנות בעצמכם יש להקצות לכך כוח אדם מיומן.

פעילות

בנוסף לפעולות ותנועות המבוצעות על ידי הלקוחות, עסק מצליח צריך לקיים פעילות רשתית בלתי פוסקת. זה אומר העלאת פוסטים, תמונות וציוצים בפייסבוק,באינסטגרם ובטוויטר, שליחת מיילים וניוזלטר ללקוחות על בסיס קבוע, העלאת תכנים לאתר, פרסום מבצעים מיוחדים והשקות מוצרים חדשים. חשוב להקפיד על כך שהפעילות הרשתית שלכם תהיה בעלת ערך מוסף ללקוח, ולא שיווקית גרידא. בנוסף לפרסומים שיווקיים רצוי להוסיף פרסומי תוכן, שיספקו לגולשים מידע חשוב ואינפורמציה בנוגע לחידושים, גילויים והתפתחויות בתחום בו העסק שלכם פועל, יהפכו את האתר שלכם למקור מידע אמין בתחום, ויתרמו לאמון שהלקוחות נותנים במוצרים שלכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה