קרקעות למכירה השקעה כדאית -



הנדל"ן בישראל כיום הוא נדל"ן המציע לא מעט עבור כל אדם המעוניין להשקיע בו. כמובן, שכל אדם המשקיע בנדל"ן יודע שעבור השקת נדל"ן רווחית, הרי שיש צורך לזהות את הפוטנציאל הגלום בקרקעות המוצעות למכירה. זיהוי קרקע המוצעת למכירה ורכישתה, יכולה להוות רווח משמעותי מאוד לרוכש הקרקע. כיום, ההיצע הרב בתחום הקרקעות למכירה, דורש ממשקיעי הנדל"ן לבדוק היטב, היכן ממוקמות הקרקעות הטובות ביותר עבור רכישה, כלומר: היכן ממוקמות הקרקעות אשר הם יוכלו לקנות במחיר נמוך יחסית ולמכור לאחר מכן כפרויקט מגורים יוקרתי או כקרקע מופשרת עבור בנייה, במקסימום רווחים

אשקלון

היכן כדאי לרכוש קרקעות למכירה

כאמור, כיום ניתן למצוא לא מעט קרקעות המוצעות למכירה. לא מעט מהקרקעות הללו הן כמובן קרקעות חקלאיות המיועדות עבור הפשרה. תהליך הפשרת קרקעות הינו תהליך בירוקרטי ארוך ותובעני, הדורש לא מעט מהאדם העומד בראשו. לא פעם, ישנן קרקעות אשר לא יקבלו בסופו של דבר את האישור הסופי לבנייה עליהן ובכך יסבו לרוכש הקרקע לצורך הפשרתה, נזק כלכלי משמעותי. לכן, בטרם רוכשים קרקע המוצעת למכירה, יש לבחון היטב, באיזה קרקע מדובר והאם יש לה פוטנציאל גבוה להפשרה. חשוב לבדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים, האם מדובר בקרקע שעתידה להיות מופשרת תוך זמן קצר. כמו כן, מלבד סיכויי ההפשרה של הקרקע, כדאי מאוד לרכוש קרקע במיקום אטרקטיבי. אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור אדם המעוניין לרכוש דירת מגורים הוא המיקום שלה. לכן, כל משקיע נדלן המחפש קרקע לרכישה, חייב לוודא שהוא רוכש אותה באזור אטרקטיבי בארץ, אשר יהווה אזור אטרקטיבי לכל רוכש דירות פוטנציאלי.

רכישת קרקע למכירה בדורות עלית – מדוע זה כדאי

אם אתה מחפש קרקע למכירה ועדיין לא הכרת את דורות עלית, אז כדאי מאוד שתכיר. מדובר על קרקע המצויה על רכש ההרים הראשון בשומרון. רכז הרים זה צופה על כל גוש דן, קרוב מאוד לערים חרדיות מרכזיות וכן, מכיל בו נוף מרהיב ועוצר נשימה, אוויר נעים ואיכות חיים. הקרקע היא קרקע חקלאית המצויה בתהליך הפשרה. העומדת בראש תהליך הפשרה זה הינה חברה מקצועית מאוד, אשר עמדה בראשם של מעט תהליכי הפשרת קרקעות בהצלחה. מדובר בתהליך הפשרה אשר מקבל תמיכה מצד גורמים ממשלתיים וכן מצד מועצה אזורית שומרון. על קרקע זו, עתיד להבנות פרויקט מגורים איכותי מאוד ויוקרתי עבור קהילה חרדית. לא מעט מהאנשים המחפשים דירות מגורים לרכישה או השקעה, שייכים לציבור החרדים ומכיוון שלציבור החרדי חשובה היוקרה מחד והקהילתיות מאידך, אין ספק שפרויקט זה ימשוך אליו קהל קונים גדול ומשמעותי מהציבור החרדי.

אין ספק שכאשר מדובר על קרקע לרכישה בעלת פוטנציאל ריווחי גבוה, מדובר על הקרקע הרלוונטית עבור דורות עלית. אם אתה מעוניין לדעת כל שעליך לעשות זה לפנות אל קרקעות רכישה ולאתר הבית של דורות עלית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה