רבים מהמטופלים שהם בעלי נטייה להשמנה, מעוניינים להיראות רזים ובריאים. מעבר לתזונה בריאה ולאורח חיים ספורטיבי, הם מעוניינים לבצע תהליך של שאיבת שומן בבטן כדי להצר את היקפיהם ולהיראות הרבה יותר טוב

יחצ

מהי שאיבת שומן

זהו הליך שמיועד לאנשים שמנים הכולל את הסרת רקמות השומן העודפות המרוכזות בבטן ובמיקומים נוספים על ידי תהליך של שאיבת שומן, הוצאתו של השומן יוצרת באופן טבעי גוף בעל היקפים צרים יותר וכך משיגים את המטרה של נראות הרבה יותר נעימה, האדם שמן פחות וגופו חטוב יותר.

גם לאחר הליך דיאטה מסיבי, בהם הלקוח הוריד קילוגרמים רבים, נותרו במיקומים שונים ברחבי הגוף עודפים של עור רפוי ושאריות שומן באזורים ספציפיים שקשה להורידם. היתרון הגדול של שאיבת שומן הוא היכולת למקד אותה לאזור ספציפי כדי ליצור בו שינוי ומהפך הן על ידי שאיבת השומן המיותר והן על ידי מתיחת העור כך שלא יבלוט עקב מצבו הרפוי והדליל, אלא ייראה אסתטי. זוהי למעשה פעולת השלמה של הליך הדיאטה כדי להגיע לתוצאות מעולות.

ניתוח שאיבת שומן

זהו פתרון אידיאלי עבור מי שמעוניין לטשטש את הימצאותן של רקמות שומן מיותרות במיקומים שונים המובילים לגוף רחב שאינו מחוטב . לאחר ביצוע שאיבת השומן, מומלץ לנהל אורח חיים בריא הכולל ספורט, לשמירה על התוצאות שהושגו בהליך זה.

מכיוון שמדובר בהליך פולשני קיימות הנחיות ייחודיות למי הוא מתאים ולמי לא, מבחינה רפואית.

  • אפשר לבצע שאיבת שומן בבטן רק לבני 18 שנה ומעלה שהליך הצמיחה שלהם הסתיים.
  • הניתוח אפשרי אצל אדם בעל עור מתוח, בעל מרקם נעים וכמעט ללא צלוליט .
  • מומלץ לנשים אחרי לידה שמתכננות הריונות נוספים, להמתין עם שאיבת השומן עד לאחר ההיריון האחרון.

תכנון ניתוח שאיבת שומן בטן

טרם עריכת הניתוח, נבדקים כמה נושאים אקוטיים כמו כמות השומן המתוכננת להוצאה במהלך הניתוח, מאילו מיקומים בגוף מתוכנן התהליך ועוד. על פי הפרמטרים הללו מתקבלת החלטה אם לבצע ניתוח קליל וקצר בהרדמה מקומית או שמדובר בעבודה רבה ולכן בוחרים באופציה של הרדמה כללית וניתוח ארוך, כך אפשר יהיה לבצע את כל המשימות .

על פי ההנחיות של משרד הבריאות נקבע נפח שאיבה מקסימלי בן שישה ליטרים בכל ניתוח וזאת כדי לא ליצור סיכונים הנובעים מהחסר הפתאומי של השומן בגוף.

הצינוריות הדקות הנקראות קנולות מוצמדות לחתכים הקטנים שבוצעו באיברים השונים בגוף שמהם מתכוונים לשאוב שומן. השלב הבא הוא כיווץ לי הדם תוך שימוש בחומרים מאלחשים ומי מלח סטריליים. התמיסה מבצעת הכנה של רקמות השומן להליך השאיבה ובמקביל גם מצמצמת את הדימום מהרקמות. בתום הליך השאיבה ועל פי תכנית הניתוח, תופרים את החתכים הקטנים.

הכנה לניתוח

בהכנה לניתוח נבדקים נתוניו הרפואיים של החולה והתאמתו לניתוח שאיבת שומן בטן, מבצעים בדיקות רפואיות נדרשות . דוקטור וולף מסמן את המיקומים הרלוונטיים כך שיהיו נגישים ובולטים בעת הניתוח ומעביר למטופל את מלוא המידע על תהליך שאיבת שומן בטן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה