שוקלים רילוקיישן לארצות הברית? הנה מה שכדאי שתדעו



מעבר ממדינה למדינה (Relocation) מתבצע על פי רוב בגלל קבלת מי מבני המשפחה עבודה המחייבת להעתיק את מקום המגורים. מדובר במעבר שבשום מקרה לא פשוט, לכן חשוב להידרש אל מכלול ההיבטים, לרבות ובעיקר הטכניים, כדי שהמעבר יהיה קל ככל שניתן, כי קל הוא לא יהיה בכלל...

pixabay

מדובר בתהליך לוגיסטי מורכב, המחייב תכנון והיערכות מבעוד מועד. יש חברות שילוח בינלאומי המתמחות בתחום ועשויות להציע לכם את מכלול השירותים הנדרשים.

מה חשוב?

  1. חשוב לוודא כי חברת השילוח מעניקה לכם את כל השירות, מהחל ועד כלה. כי תכולת הבית והציוד שלכם ייארזו ויישלחו באופן שיבטיח את שלמותם.
  2. חשוב לשלם את כל האגרות הנדרשות.
  3. חשוב לקבל את כל הוויזות, האשרות והאישורים הנדרשים, כדי לא להיתקע ולהתעכב בגלל אישורים לא מספיקים.
  4. חשוב לדעת היכן תגורו, איזה שירותים מוצעים, נגישים וזמינים, בקרבת המקום. אם יש לכם ילדים- ודאי חשוב שיימצאו גנים ובתי ספר בקרבת מקום.
  5. חשוב להתקשר עם חברת שילוח המתמחה ברילוקיישן ויכולה לא רק להציע לכם את כל השירותים אלא לייעץ לכם ייעוץ שיחסוך לכם זמן וכסף, לרבות מה הוא אופן השילוח המתאים לכם בהינתן סוג המטען ושיקולים נוספים- שילוח ימי או שילוח אווירי. חברה כזאת מציעה ומספקת גם שירותי אחסנה ועמילות מכס.
  6. בארצות הברית יש חוקים ברורים ונוקשים לגבי מי שבאים מחוץ לה לתקופות שונות. חשוב להכיר אותם. מטעם זה חשוב ביותר להתקשר עם חברה או לפחות עם נציגים בארצות הברית המכירים היטב את נושא הרילוקיישן ויכולים לסייע לכם להיקלט במקום החדש.
  7. בשלב הראשון, כדאי לשקול לא לקחת אתכם את כל התכולה, במיוחד כאשר אתם לא יודעים מה הוא גודל הדירה שלכם בארצות הברית. מכאן נובעת חשיבות שירותי האחסנה שחברת השילוח מציעה לכם.
  8. ודאו כי מתחם האחסון מאובטח 24/7 וכי כל התכולה שלכם לא רק מאובטחת אלא גם מבוטחת. הכל יכול להיות וחשוב להיות ערוכים לכל מצב.
  9. גם אם אתם מבצעים רילוקיישן לזמן קצוב ומוגבל, ודאי לא תרצו להרגיש זרים, כמי שיושבים על מזוודות. תחושת בית בכלל ובמקום שאינו ביתכם הטבעי בפרט מעניקה ביטחון ומקלה על קשיי ההסתגלות.

  10. חשוב להבין כי עבור מי מכם שהרילוקיישן הוא בעיקר שינוי מקום וסביבת העבודה, עבור בני משפחה מדובר בשינוי גדול. ייתכן וסביר להניח כי כך יהיה, קצב ההסתגלות של כל אחד מבני המשפחה שונה כמו גם השפעת המעבר על מצב הרוח. חשוב להבין כי מדובר בשינוי כולל, שיש לו היבטים מורכבים, מהותיים וטכניים. לכן מומלץ, בבד בבד עם עריכת כל הסידורים הטכניים שכרוכים ברילוקיישן להסביר לילדים את חשיבותו ואת מטרתו.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה