תיקון או החלפת מסך הסלולארי



המסך של המכשיר שלכם שוב נשבר או נסדק? זה יכול להיות מצב מתסכל מאוד שבו תרגישו קצת חסרי אונים. מהסיבה הזאת חשוב שתבינו בדיוק כיצד מתבצע הליך של תיקון מסך, ואל מי הכי כדאי לכם לפנות על מנת לקבל את התיקון הטוב והאפקטיבי ביותר. מחיר תיקון מסך יכול לנוע בטווח מחירים מאוד רחב, ולכן לבחירה שלכם יש משמעות קריטית – הן מבחינת הסכום שתצטרכו לשלם והן מבחינת האיכות של התיקון. אז מוכנים? זה הזמן שלכם להבין בדיוק מהי האופציה הטובה ביותר להחלפת מסך

pexels.com

האם לתקן מסך או לקנות מכשיר חדש?

ההתלבטות הראשונה שיכולה לעלות לכם לראש כאשר אתם רואים כי המסך של המכשיר שלכם נסדק או נשבר – זה מהי האופציה המשתלמת ביותר? זו שאלה שאנחנו במעבדת Cellfi נשאלים הרבה. הרי העלות של תיקון מסך יכולה לפעמים לעלות כמו מכשיר סלולרי חדש, בעיקר כאשר היום ישנם לא מעט מכשירים סלולריים במחירים נמוכים. ההמלצה שלנו עבורכם היא לשקול כל מקרה לגופו – אם יש ברשותכם מכשיר חדש יחסית, ברובה המקרים האופציה של תיקון או החלפה של המסך תהיה פרקטית יותר. אם ברשותכם מכשיר ישן או כזה שהעלות שלו בשוק נמוכה, האופציה של רכישת מכשיר חדש יכולה להיות במרבית המקרים משתלמת יותר ועם תועלת הרבה יותר גבוהה עבורכם.

תוך כמה זמן מתבצע תיקון מסך?

החדשות הטובות בכל הקשור לתיקון המסך של המכשיר שלכם זה שלא מדובר על תהליך שהולך להשבית אתכם לאורך זמן רב. ברוב המקרים החלפה או תיקון של מסך למרבית המכשירים ייקח כמה שעות בלבד, כל זאת בתנאי שיש למעבדה מסך חדש במלאי. דבר שאתם צריכים לוודא מבעוד מועד על מנת שתוכלו לקבל את התיקון המהיר ביותר. ישנם לא מעט מעבדות סלולר שמציעות גם תיקוני אקספרס במקום, דבר שיצריך מכם המתנה של מספר דקות בלבד עד שהמכשיר יחזור אליכם כמו חדש. אך במקרה הזה מחיר תיקון מסך יכול לעלות יותר מכיוון שהשתמשתם בשירות מיוחד אותו המעבדה מציעה, וזה יהיה משתלם רק במקרים מאוד מסוימים.

צריכים להחליף או לתקן מסך? רק אצל הטובים ביותר!

לא משנה איזה מכשיר סלולארי יש ברשותכם, בין אם אתם משתייכים לאנשים שאוהבים אייפון או לכאלה שמתחברים דווקא לאנדרואיד – מה שבטוח זה שאתם לא יכולים לקחת סיכון כאשר מדובר על תיקון או החלפת מסך. אם אתם רוצים לדעת שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר ביחד עם חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים – אנו הכתובת שלכם.

מעבדת סלולר סלפי ממוקמת ברחוב ז׳בוטינסקי 22 בעיר רמת גן. שעות הפעילות שלנו הינם בימים א-ה משעה 09:00-20:00 וביום ו משעה 09:00-15:00. אנו זמינים עבורכם לכל שאלה במספר: 077-4335680 ובאתר cellfilab.co.il כך שתמיד תוכלו לפנות אלינו על מנת להתייעץ רגע לפני שאתם מקבלים החלטה כזאת או אחרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה