תיקון ואיטום גגות רעפים באיטום בקליק



גגות רעפים נחשבים למוצר אמין ויעל אך חשוב לדעת כי יש חשיבות עליונה לתחזוקת גגות הרעפים מסיבות שונות. הצורך באיטום גג הרעפים יכול להיות טמון בצורת הבניה שלו, דרך תיקון בעיית האיטום הקודמת וגם כתוצאה מנפילת רעפים ושברים ברעפים

depositphotos

אחת מהסיבות שיש חשיבות גדולה באיטום גג רעפים תקול באופן מהיר היא שמכיוון ואנו מסתמכים על הרעפים שימנעו את מגע הגשם עם הגג, החלק השטוח של הגג איננו אטום בדרך כלל כראוי כנגד מים ומסיבה זו צריך למנוע את חדירתם של המים אלא אם כן מבצעים גם איטום ביריעות. בנוסף, פעמים רבות משמש החלל שבין הרעפים לגג כמחסן או בבתים מסוימים אף כחדר שלם.

סוגים שונים של רעפים

ההבדלים בין סוגי גגות הרעפים בעולם, שונים זה מזה בעיקר בצורת הבנייה של גג הרעפים וגם במבנה שלו. רובם המכריע של גגות הרעפים בישראל בכל אופן, הינם גגות רעפים עם מותניים וזאת בשונה מהצורה המשולשת הנהוגה במקומות אחרים בהם יש בצדדים קירות ישירים או גגות רעפים המזכירים פירמידה. סוגי הרעפים העיקריים שניתן להשיג בשוק הינם רעפי בטון שנחשבים לאמינים מאד, רעפי חרס שהינם הקלאסיים מבין הכלל ונחשבים למבודדים טובים ועמידים, רעפי פלדה החדשים יחסית בשוק ומשמשים בעיקר לגגות בעלי שיפוע גדול ורעפי צפחה, רעפי צפחה הינם רעפים אשר עשויים מאבן טבעית והם נחשבים למאוד אמידים בפני תנאי מזג אוויר משתנים.

איטום ותיקון גגות רעפים

כאשר יש שבר, תקלה או שהתגלתה רטיבות בגג הרעפים, יש חשיבות לטפל בבעיה במהירות האפשרית (במיוחד כשמדובר בחורף אך גם בקיץ כדי למנוע כניסת יונים וכו'). בנוסף, מומלץ לבצע תחזוקה לאיטום גג הרעפים באופן שוטף פעם בשנה לפני החורף לפחות. את בדיקת התקינות של הרעפים מומלץ שייעשה איש מקצוע כאשר הוא בודק אם הרעפים בגג נסדקו כתוצאה מעצמים המפעילים עליהם לחץ שקיימים בגג או עקב בלאי, בכל מקרה מומלץ להזמין תיקון ואיטום לגג הרעפים באופן מיידי.

בדיקת אטימות ובדיקה לחיבורים בין הרעפים השונים (המונחים זה על זה) צריכה להיעשות אחרי כמה שנים מאז בניית גג הרעפים. תקלות בחיבורים בין הרעפים לדוגמא, עשויות להיווצר עקב תזוזות של המבנה ועוד, התקנות של תשתיות חדשות, חלונות ועוד שעשויות לפגוע באיטום הגגות. בדיקה נוספת שיש לעשות לגג הרעפים הינה למערכת הניקוז של הגג. אחת לכמה זמן צריך לנקות אותה ולבדוק כי אין סתימות עקב הצטברות של עצמים ולכלוכים שונים.

תיקון ואיטום לגגות רעפים מזמינים באיטום בקליק

במידה ואתם זקוקים לבדיקת אטימות או תיקון גג הרעפים שלכם בצורה מסוימת, תוכלו לבקר בפורטל איטום בקליק על מנת למצוא את בעל המקצוע המומלץ הפועל באזורכם. על ידי פנייה לפורטל איטום בקליק, תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר שונות מחברות איטום הפועלות באזורכם ולבחור להמשיך להתקשר רק עם החברה שהצעתה מועדפת עליכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה