תיקון נזילה באסלה



האסלה מטפטפת? ראשית כל, אל תיבהלו. אמנם מדובר בתקלה לא נעימה ובמיוחד אם אתם מגלים אותה רגע לפני שאתם חייבים לצאת מן הבית, אך חשוב להבין כי ניאגרה שהתקלקלה ניתן לתקן ממש בקלות, לכן תיקון נזילה באסלה הוא פשוט וקל

יחצ

אם אתם צריכים תיקון של הנזילה באסלה, מומלץ להכיר היטב את התקלות הנפוצות של הפריט הזה ולהבין, קודם כל, מה אתם יכולים לעשות בבית עוד לפני שמגיע בעל המקצוע שיתקן את האסלה. בנוסף, חשוב להבין כיצד למצוא את האדם הנכון לתיקון ומהם הקריטריונים לבחירתו של איש שירות בתחום זה.

מתי כדאי לקרוא לבעל מקצוע המבצע תיקון נזילה באסלה?

יש מקרים שבהם מקור הנזילה ברור ונראה שרק חיבור חזק יותר של הצינור – הוא זה שנדרש על מנת לתקן את הבעיה. לעומת זאת, במקרים אחרים הנזילה מקורה בתקלה מורכבת יותר בתוך המנגנון של הניאגרה, לכן תיקון נזילה באסלה עדיף שיתבצע על ידי איש מקצוע המבין בתחום. יתרה מכך – כאשר קיימת נזילה באסלות ייחודיות בעלות ניאגרה סמויה, על אחת כמה וכמה חשוב לתקן נזילות באסלות שכאלה רק על ידי מקצוענים שהוסמכו לכך ויידעו לאיזה חלק בדיוק צריך לגשת ומה צריך לעשות כדי למנוע פגיעה במנגנונים העוטפים את האסלה ושאינם קשורים לניאגרה.

עד שהטכנאי יגיע אל ביתכם, ישנו דבר פשוט שאתם יכולים לעשות כדי לסייע בתיקונים של הנזילה באסלה שלכם בבית, כאשר הדבר העיקרי הזה הוא קודם כל – לסגור את הברז. מניעה של כניסת מים הממלאים את הניאגרה והפסקה של האפשרות להדיח אותם, יסייעו לביצוע תיקון נזילה באסלה כיוון שהם יפסיקו אותה באופן זמני וכמובן ימנעו גרימת נזק רב יותר, שעלול להיווצר עד שאיש המקצוע יגיע. זה לא יעזור אם התקלה מצויה באסלה עצמה, כלומר אם יש באסלה סדקים הגורמים לנזילה, אבל זהו מקרה נדיר ולרוב הבעיה מקורה באמת במנגנון ההדחה.

מאילו סיבות אסלות עלולות לנזול?

הגורמים השכיחים ביותר לנזילות, הדורשים תיקון נזילה מן האסלה בהקדם האפשרי, הם בדרך כלל פגמים במצוף ובחיבורים, כאשר ישנם כמה סוגים של  נזילות:

  1. בחלק המחבר בין האסלה למרצפות.
  2. בחלקו העליון של מנגנון ההדחה.
  3. בחלקו התחתון של מנגנון ההדחה.
  4. בחיבור הקיים בין צינור הביוב לאסלה.

כל אחת מן התקלות הללו דורשות תיקון נזילה באסלה מסוג אחר, כאשר חשוב להבין מהו בדיוק המחולל של התקלה ולטפל בה באופן המקצועי על מנת להשיב את הניאגרה לפעילות תקינה. כאשר התקלה אינה נגרמת מתקלות בחיבורים ונראה שהפסקת זרימת המים בברז לא מפסיקה את הנזילה, כנראה שלא יהיה מנוס מהחלפת האסלה עצמה.

חשוב לבחור בחברה המתמחה בתיקון של נזילות באסלה ובהתקנת אסלות חדשות בעת הצורך, כאשר במידה ונדרשת החלפת האסלה – כדאי לרכוש אחת חדשה המשתלבת היטב עם העיצוב של חדר האמבטיה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה