תכנון מוקדם של פרויקטים עם יאן גרוסמן



כדי שפרויקט בנייה גדול ייצא אל הפועל, יש צורך לתכנון אותו כראוי. תכנון מוקדם של פרויקטים מונע טעויות בהמשך, ועל כן חשוב לבצע את התכנון מבעוד מועד. אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת היא לפנות לחברה מקצועית שתסייע בתחום התכנון. חברת גרוסמן ניהול פרויקטים אינה יוצאת לדרך ואינה מתחילה בבנייה לפני שהיא מתכננת אותה מאל"ף ועד תי"ו ולפני שמתקבל אישור מטעם המזמין

pixabay

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן – איך עושים זאת?

בעת תכנון מוקדם של פרויקטים, ישנם כמה דברים שחשוב להביא בחשבון:

  • מה יכלול התכנון עצמו – במקרה זה חשוב לקבוע את התכנון עצמו: אילו פעולות יתבצעו בפרויקט? איך יבוצעו הפעולות ובאילו טכנולוגיות עומדים להשתמש? מי יבצע את הפעילויות? מתי תבצעו הפעילויות?
  • מדוע חשוב כל כך לתכנן – תכנון מוקדם של פרויקטים חיוני מאוד עבור פרויקטים גדולים וקטנים כאחד. התכנון מאפשר להבין טוב יותר את המטרות העומדות לנגד עיניהם של היזמים, לנצל את מאגרי הידע המצטברים ההכרחיים לפרויקט, להגדיר את תחומי האחריות של כל אחד מבין העובדים המבצע את הפרויקט ועוד.
  • מה כולל תכנון הפרויקט – תכנון וניהול פרויקטים כולל מגוון רחב של מאפיינים: מדידות שונות, אדריכלות נוף, הסדרי תנועה במהלך פרויקט הבנייה, תכנון גיאולוגי וגיאוטכני, העברת תשתיות ומערכות (חשמל, מים, ביוב או תאורה), מערכות מיזוג (מזגנים, מעליות), עבודות איטום וחיפוי ועוד.
  • מובילי הפרויקט – התכנון המוקדם של הפרויקטים מובל על ידי בכירים: מנהל לניהול פרויקטים, מנהלי הארגון ומתכנן ראשי.

ניסיון רב בניהול פרויקטים

גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן היא חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום הניהול והעברת הפרויקטים. מאחורי החברה ישנם מגוון רחב של פרויקטים איכותיים. אחד הפרויקטים הבולטים יותר הוא מגדל אמות אטריום. מגדל משרדים זה מעניק לנו תחושה של חו"ל, או ליתר דיוק סין, שכן המגדל מזכיר בצורתו את בניין הטלוויזיה המרכזית הממוקם בסין. מגדל אטריום הוא מגדל פרקטי מאוד: יש בו משרדים מרווחים לעובדים, כך שכל בעל עסק אשר מעוניין לקדם את העסקים שלו, יכול לשכור משרד יוקרתי עבור העובדים. לבניין זה יש גם פן עיצובי, והוא נראה נאה מבפנים ומבחוץ. פרויקט נוסף שכדאי להכיר הוא אפ טאון בבת ים. מדובר בבניין מפואר אשר מיועד למשרדים ומגורים. בסופו של דבר, חברת גרוסמן מנוהלת על ידי המהנדס יאן גרוסמן, ויש לו את כל הידע והניסיון הדרושים בתחום הבנייה שהופכים את העניינים לפשוטים יותר.

גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ
https://www.grosman.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה