10 המקומות הכי שווים לבילוי עם הילדים



איפה אתם הכי אוהבים לבלות עם הילדים? סביר להניח שכמו משפחות רבות, הבילוי השגרתי בגינת המשחקים או בפארק השעשועים הוא סוג של ברירת מחדל - נוח, קרוב וחינמי, אבל לא הבילוי המועדף על ההורים והילדים

pixabay

כמו כל דבר טוב באמת, גם הבילויים הכיפיים במיוחד הם לרוב בתשלום, וגם כאן על איכות משלמים, במיוחד שמדובר על אטרקציות שוות למשפחות.

בכתבה זו נמליץ לכם על מקומות בילוי המציעים חוויית קטיף עצמי לכל המשפחה. אתרי הקטיף העצמי פזורים בכל רחבי הארץ, ובמיוחד פופולרי קטיף תותים האהוב על ילדים, כאשר קטיף תות שדה מתרכז בעיקר באזור השרון.

רוב אתרי הקטיף העצמי מציעים בנוסף לקטיף גם אטרקציות נוספות שמשלימות את החוויה. לפניכם פירוט על מספר מקומות כאלה, שיהיה לכם בילוי משפחתי מהנה:

גינת אוכל משק הלברכט בביתן אהרון

בגינת אוכל מתקיים קטיף עצמי של פירות וירקות העונה, וזאת לצד אטרקציות נוספות כמו סיור מודרך בגינה, פינת חי, סיור לכוורת הדבורים, יצירה, סדנאות שונות ועוד.

מושב ביתן אהרון, דרך הבאר. טלפון 072-3301136

הקרקס החקלאי במושב היוגב

ב"קרקס החקלאי" בעמק יזרעאל ניתן לקטוף בחורף ירקות אורגניים: ברוקולי, כרובית, גזרים בצבעים, סלק, קולורבי, כרוב, צנוניות, חסות ועוד. לצד זה תוכלו ליהנות בשבתות וחופשים ממופע קרקס מבדר ופעילויות שונות כגון סדנאות ג'אגלינג, רכיבה על חד אופן, בועות סבון, ובקיץ גם מגלשת מים ענקית.

מושב היוגב, טלפון: 072-2239189

שביל התפוזים ליד חדרה

"שביל התפוזים" הוא פארק שעשועים ענק ייחודי בתוך פרדס ירוק. בין החודשי אוקטובר ועד סוף מרץ מתבצע במקום קטיף תפוזים, זאת לצד מגוון גדול של מתקנים וחוויות לכל המשפחה, ובקיץ גם שעשועי מים.

כביש 65 (עוקף חדרה) - טלפון: 072-2233409

קטופותי בבית לחם הגלילית

בקטופותי תוכלו לקטוף פירות וירקות העונה כגון אוסנה, פטל, תותי שדה, גויאבה, ענבים ועוד, מלפפוני חממה, תירס, עגבניות, עגבניות שרי, פפריקה, כרוב, כרובית, גזר, תפו"א, בצל, שום, וגם תבלינים כגון מרווה, רוזמרין, גרניום, נענע ועוד. מלבד זאת תוכלו ליהנות מאטרקציות נוספות כגון הכנת פיתה בטאבון, פינת יצירה והאכלת עיזים בפינת חי.

בית לחם הגלילית, טלפון 072-3301231

קלחים ומבוכים - קטיף ומבוך תירס בהוד השרון

קלחים ומבוכים במושב גני עם פעיל בחודשים אוקטובר עד דצמבר בשבתות וחגים ומציע קטיף תירס וקטיף עגבניות שרי בשני צבעים. בנוסף במקום, מבוך ענק עשוי כולו מצמחי תירס.

רחוב יפה נוף מושב גני עם, טלפון 072-3306885

אגרונן בגדרה

"אגרונן קטיף עצמי" בגדרה מציע לכם ליהנות מחוויית הקטיף עצמי לאורך החודשים נובמבר עד יולי, בהתאם לעונה: תות שדה, פטל שחור, תות עץ, פיטנגו, פטל אדום ושסק.

רחוב תרמ"ה בגדרה, טלפון: 072-2234759

משתלת כפר הרא"ה

משתלת הרא"ה בעמק חפר מזמינה לקטיף עצמי של עלים וירקות ללא ריסוס. ביולי-אוגוסט ניתן לקטוף ליצ'י קר וטרי באשכולות מענפים שנקטפו מראש.

כפר הרא"ה, טלפון 072-3301248

כיף בפרדס בנס ציונה

כיף בפרדס מציע בימי שישי-שבת וחופשות קטיף של פירות וירקות העונה כמו: תפוזים, קלמנטינות, עגבניות, פלפלים, חצילים, כרוביות, חסות, קולורבי, דלעת ערמונים, תירס, סלק עלים ועוד. אטרקציות נוספות במקום: סיור בטרקטור, מתנפחים, רכיבה על פוני ועוד.

רחוב המאה ואחת נס ציונה. טלפון 072-3319852

סתלבתות בהוד השרון

סתלבתות מציעה קטיף תותים טריים היישר מהאדמה, בהדברה ביולוגית, כך שניתן לקטוף את הפרי ולאכול היישר מהשדה.

רחוב הבנים פינת ההכשרות, הוד השרון. טלפון 072-3301122

קטיף עצמי רוני ברמת הגולן

בכפר בוקעאתה בצפון רמת הגולן, בגובה של 1,070 מטרים מעל פני הים - בין הר חרמונית והר ורדה, קטיף דובדבנים ותפוחים בהתאם לעונה וגם מאכלים דרוזים מסורתיים.

טלפון לתיאום: 072-3301229.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה