כיצד לבחור פינת אוכל שתתאים לעיצוב הבית



גבירותיי ורבותיי, גולשות וגולשים, רוכשי בתים ומעצביהם- מהפך! המטבח הולך וכובש את מקומו כמרכז הבית על חשבון הסלון. זוגות צעירים רבים הבונים בית מייעדים למטבח בכלל ולפינת האוכל בפרט מקום מרכזי בבית. הסיבה לכך היא היהפכותו של המטבח ממקום המשמש להכנת אוכל ולאכילה גם לפינת ולסביבת עבודה וגם לאירוח ולבילוי. השינוי בדגשים ובחשיבות המיוחסת לפינת האוכל גורמת לכך שכאשר מתכננים את פינת האוכל ומעצבים אותה עושים זאת מתוך תפיסה עיצובית כולל של כל הבית

יחצ

העיצוב אינו רק החזות של פינת האוכל; הוא מבטא את אורח החיים של הדיירים, את טעמם האסתטי, את המרכזיות שלו, את ייעודו ואת היותו שילוב של פינת אוכל פינת עבודה מתחם בילוי ואזור הנוחות של הבית.

שולחן אוכל מושקע ומטופח משתלב גם בתפיסת הבית החכם, באבזורו ובאופן תפעולו. ניתן לראות בפינת האוכל החדשנית והמודרנית, המעוצבת להפליא, מכשירי חשמל שניתן להפעילם בשלט רחוק, לרבות  התריסים שעל החלונות, פרזולים איכותיים ודקורטיביים, תאורה המהווה חלק מרכזי בהעשרתו ובהעצמתו של עיצוב המטבח בפרט והבית בכלל.

בחירת צבעים למטבח המתכתבים עם צבעי הסלון, הריהוט והריפודים של הספה והכורסאות, פרזול איכותי ובטיחותי השומר על חזות המוצרים, כגון ארונות  ומגירות, ומאפשר פתיחתם וסגירתם בשקט

עיצוב הוא לא רק שאלה של טעם אלא תשובה שלו...

עיצוב הוא תמיד בעיני המתבונן- תפיסתו, טעמו והעדפותיו. על מנת להפיק ולמצות מהעיצוב את מלוא הפוטנציאל האסתטי והחזותי שלו מומלץ להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים, לשמוע את דעתם ולהיפתח לבחינת רעיונות שלהם. כאשר נפגשים ומשוחחים עם בעל(ת) מקצוע בתחום עיצוב פנים, ניתן להגדיר ולאפיין צרכים, רצונות, לתאם ציפיות, ולבנות תכנית עיצובית שתכלול, כמובן, גם עיצוב פינת אוכל. ככל שתמסרו מידע רב ומפורט יותר על אורח חייכם, על ההרגלים שלכם, על הטעמים וההעדפות שלכם כך ניתן יהיה לשלב בין ההיצע הגדול והמגוון בתחום עיצוב פינת האוכל ובין הטעם האישי שלכם.

השקעה בעיצוב היא השקעה באיכות חיים. תכנון פינת האוכל ועיצובה כמתחם בלתי נפרד מהבית, ואף מרכזי בו, היא לא רק מוצדקת אלא חשובה וחיונית לרווחת הדיירים. פינת אוכל הופכת כיום לפינה פונקציונאלית, רב שימושית, המשקפת שינויים שהתחוללו ועדיין מתחוללים עם שינוי דפוסים והרגלים בתחום העבודה, הצריכה והפנאי.

בשורה התחתונה- אתם יודעים טוב יותר מכל יועץ, מומחה ומנוסה ככל שיהיה, מה מתאים לכם, מה נוח לכם, מה רצוי לכם. פינת אוכל מאובזרת, אשר שולטים בה הצבעים שאתם אוהבים, צבעים חמימים המעצימים את הרגשת הבית שלכם ועושים לכם טוב על הנשמה, מוצרים שימושיים לנוחותכם ולרווחתכם, ריהוט נוח שמשמש אתכם גם לאוכל, גם לעבודה (עם מחשב נייד, לדוגמה) וגם לאירוח- משדרגים ומשפרים את איכות החיים שלכם בביתכם ולהנעים לכם את שהייתכם בו במשך שעות רבות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה