צימרים עם בריכה פרטית – כך נראה העונג המושלם



רמת הציפיות מצימר, ובאופן כללי ממקומות שמשמשים לנופש, הופכת יותר ויותר גבוהה כל הזמן. רמת החיים עולה באופן כללי, תדירות החופשות שלנו גם היא נמצאת במגמת עלייה כך שאך טבעי שנחפש ריגושים ופינוקים מרשימים יותר וגם להתפתחויות טכנולוגיות יש תרומה לעליית רמת האירוח בצימרים שכן ניתן לספק מגוון רחב של אפשרויות בעלות סבירה, ודוגמה מצוינת לכך היא בריכה שמהווה תוספת מבורכת לכל צימר – שהרי צימר עם בריכה פרטית מבטיח לנו תענוג מושלם

בריכה עם טוויסט

לעתים צצה השאלה מדוע צימרים עם בריכה פרטית נתפשים כיוקרתיים במיוחד וזוכים לביקוש רב מאוד, שהרי בסופו של דבר בילוי בבריכה אינו אירוע נדיר ורובנו מגיעים לבריכה כזו או אחרת לפחות פעם אחת בקיץ ולעתים אף בתדירות גבוהה למדי.

התשובה היא שבריכה בצימר אינה כמו כל בריכה. ראשית, בדרך כלל הבריכות בצימרים משקיפות אל נופים מופלאים ומרשימים שתורמים רבות לחוויה. שנית, הבריכה עצמה עשויה להתאפיין במראה ייחודי ובמוטיבים יוצאי דופן שמעצימים גם הם את הנחת של אורחי הצימר. שלישית, צימר עם בריכה פרטית הוא צימר מושקע ומטופח שמתוחזק ברמה גבוהה והדבר יבוא לידי ביטוי גם במרכיבים האחרים שלו, ורביעית, תמיד נחמד להשתכשך בבריכה כשאנחנו בנופש בלי לצאת בכלל מהמקום שמהווה עבורנו בית מפנק במהלך החופשה.

צימרים עם בריכה פרטית מחוממת

כשמחפשים צימרים עם בריכה פרטית נתקלים בתת קבוצה בתוך הקבוצה המרשימה הנ"ל, והיא צימרים בעלי בריכה פרטית מחוממת. כשיוצאים לנופש בקיץ עובדת היותה של הבריכה מחוממת פחות משמעותית, אם כי כשמדובר על לוקיישן ברמת הגולן או בגליל העליון, למשל, תיתכן קרירות של ממש בשעות הבוקר המוקדמות והערב המאוחרות – כך שבריכה מחוממת היא בהחלט יתרון. בסתיו ובחורף בריכה מחוממת היא בעצם הדרך היחידה לנצל את האופציה הזו ועל כן רצוי לוודא בזמן הזמנת הצימר שאכן הטמפרטורה בבריכה קבועה ונעימה.

מקסימום רומנטיקה

צימרים עם בריכה פרטית מתאימים לכל סוגי החופשות וגם לאירועים כמו מסיבת רווקים או מסיבת רווקות, מהווים אטרקציה מוצלחת לילדים ועל כן אידיאליים גם כשעל הפרק חופשה משפחתית – ועוד סוג של חופשה שכדאי עבורה לחפש צימר עם בריכה הוא חופשה רומנטית – שכן בריכה פרטית מול נוף מעורר השראה היא לוקיישן מושלם ליצירת ניצוצות רומנטיים בכל מערכת יחסים מכל סוג.

רמת תחזוקה גבוהה

באופן טבעי צימרים עם בריכה פרטית שרוצים לאפשר לאורחים שלהם ליהנות מאופציה זו מחויבים להשקיע בתחזוקתה של הבריכה. נושא חשוב במיוחד בהקשר זה הוא הבטיחות: על-פי התקן המחייב, בריכה בצימר חייבת להיות מוקפת בגדר בגובה של 105 ס"מ או יותר ושכל שער שיש בה נעול היטב. רצוי מאוד גם שהמים יהיו נקיים ובאיכות ללא פשרות, ושסביבת הבריכה תהיה נקייה. אינדיקציה לכך יכולה להיות תגובות של גולשים באתרים רלוונטיים אשר מציגים את כל הצימרים עם בריכה פרטית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה