3 טיפולים אסתטיים לשדרוג המראה בגיל השלישי



הזמן חולף במהרה, לעיתים מבלי שאנו שמים לב. אך מבט אחד במראה חושף בפנינו את השפעותיו, ולא תמיד ההתרשמות תהיה לטובה. אך מזל שאנו חיים בעידן בו יש מה לעשות בנושא. במקום לשבת ולהתמוגג על ימים עברו, אפשר לעבור טיפולים אסתטיים שיגרמו לנו להרגיש כמה שיותר טוב עם עצמנו ולעכב ולו במעט את תהליכי ההזדקנות. אם גם אתם מסרבים להשלים עם תהפוכות הזמן, או מתקשים לקבל את השינויים שנגזרו עליכם באהבה, הנה כמה טיפולים מושלמים בשבילכם

pixabay

השתלת שיניים

בגיל הזהב בעיות שיניים הופכות ליותר ויותר שכיחות ואיבוד שיניים זו תופעה שהמון קשישים נאלצים להתמודד אתה מסיבות כאלו ואחרות. אך במקום להשלים עם רוע הגזירה או לתחזק שיניים תותבות, אפשר לעבור טיפול השתלת שיניים. השתלת שיניים תתאים לכם אם אתם בריאים בדרך כלל ואם אינכם סובלים ממחלות כרוניות. יש לציין שמדובר בטיפול מורכב הדורש ידע רב. לכן, רצוי לעבור אותו במרפאה לטיפולי שיניים בגיל הזהב, אשר מתמחה בהשתלות שיניים ולה מיטב הטכנולוגיה שקיימת בתחום. כתוצאה מכך היא יכולה להציע פתרונות מתקדמים ומקצועיים כאחד.

מילוי קמטים

טיפול נוסף ומאוד אפקטיבי למראה וגם להרגשה הכללית הוא מילוי קמטים. אם עוד לא עברתם טיפולים קודמים של הזרקת בוטוקס, יכול מאוד להיות ששלב זה לא יהיה אידיאלי להתחיל. אולם מלבד בוטוקס יש עוד המון אפשרויות על השולחן, כמו למשל מילוי קמטים. מילוי קמטים זהו טיפול אסתטי אשר מספק את מתיחת הפנים הרצויה אך ללא ניתוח. את הקמטים ממלאים בחומצה היאלורוני, כאשר טיפול זה יעזור לכם להחזיר את מחוגי הזמן לאחור ולהיראות במיטבכם. כמובן שמומלץ להיוועץ ברופא המטפל כדי להבין מה האפשרות הטובה ביותר עבורכם מבין כל אלו הקיימות.

השתלת שיער

איבוד שיער גם הוא סממן של הגיל וזו תופעה שכיחה הן אצל גברים והן אצל נשים. כמובן שאין צורך להרחיב על כך שההתמודדות עם התופעה אינה פשוטה כלל ונשירת השיער יכולה להשפיע במידה משמעותית על רמת הביטחון העצמי. למרות שמדובר בתופעה טבעית, בעולם המודרני יש כמה וכמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולאו דווקא להשלים אתה. אחת מהן היא השתלת שיער. ישנן כמה שיטות להשתלת שיער ותחום זה מאוד מתקדם כך שאחוזי ההצלחה שלו גבוהים והתוצאות מדברות בעד עצמן.

מלבד שלושת הטיפולים הנ"ל ישנם טיפולים אסתטיים נוספים המותאמים לבני גיל הזהב כך שכל אחד יוכל להתמודד עם הבעיות והאתגרים שפוקדים אותו לאורך התבגרותו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה