חובבי השופינג אונליין זה בשבילכם – כל מה שרציתם לדעת על רכישת אופניים חשמליים באינטרנט!:



בגדים, נעליים, מוצרים לבית,אוכל - יו ניימ איט. היום כולם כבר קונים הכל דרך האינטרנט. למה?

זמן, כסף ומשאבים שאפשר לחסוך. למשל, כשאותו דבר שאנחנו רוצים לקנות נמכר באתר בחו"ל בזול יותר בצורה משמעותית וההמתנה באותו מקרה שווה את זה, או שיודעים מה?, לא נלך רחוק, כשאנחנו רוצים לקנות משהו בארץ: כולנו קודם בודקים ומשווים מחירים, לרוב נעבור על לא מעט גרסאות של מה שאנו רוצים בכל מיני מחירים, עד שפתאום! מהרשימה האינסופית, יצוץ לו המחיר הנכסף!

הזול מספיק שנוכל להרגיש טוב עם עצמנו, אבל לא הזול מידי שיתחיל להעלות בנו ספקות לגבי האיכות והמקוריות של מה שאנחנו רוצים לקנות, ולאחר בדיקה נפלה החלטה ובחרנו באותה החנות הגורלית, רק שהיא נמצאת מרחק מוגזם לנסיעה. מה נעשה? נשלם יותר או נעבוד על דחיית סיפוקים ונמתין למשלוח שגם עם תוספת עליו זה עדיין יוצא משתלם יותר ממקומות אחרים?( כמובן שמדובר בהנחה שאין דחיפות היסטרית על אותו המוצר).
אז יחד לכל החנויות אינטרנט שכבר קיימות, נוספו להן חנויות האופניים החשמליים באינטרנט ואיתן התהיות האם קנייה אונליין של אופניים חשמליים היא צעד חכם? איך מתמודדים עם האחריות על האופניים? איך האופניים מגיעים עד אלינו והאם אפשר לאסוף בעצמנו? ועוד שאלות רבות. על מנת להבין טוב יותר איך קניה בעולם הווירטואלי עובדת בעולם האמיתי פנינו לחנות האופניים חשמליים  MD ENERGY ודיברנו עם צוות המומחים שלהם כדי להבין טוב יותר את תהליך הרכישה, האספקה והשירות .

קרדיט לתמונות: MD Energy

בשאלה הראשונה שלנו רצינו לדעת מי מספק לנו שירות ?

"הרכישה דרכנו הינה רכישה וירטואלית, ובמעמד כזה קצת כולנו קצת מרגישים בהתחלה כאילו אנחנו "קונים על עיוור" ולא בדיוק בטוחים מה יגיע אלינו ואם, אבל המוצר והשירות שלנו פיזיים ואמיתיים, זאת אומרת שבסוף היום, אתם מקבלים בדיוק את אותם האופניים שהזמנתם, חדשים עם הניילונים עד לפתח ביתכם (או עבודתכם או איפה שתבחרו שאליו יגיע המשלוח). האופניים מצויידים בכל האביזרים הנלווים הנדרשים ע"פ התקן הישראלי ואין צורך בשדרוגים או תוספות.

לאחר הקניה ישנה האחריות שניתנת ע"י היבואנים המובילים בתחום.     אנו עובדים רק עם ספקים שנותנים את השירות ברמה הגבוהה ביותר, וכל תקלה אשר נכללת באחריות (מנוע, שלדה וסוללה) מטופלת אצל היבואן הרשמי של האופניים."
.

איך אנשים מגיבים כשאתם אומרים להם שאתם חנות אופניים וירטואלית ולא פיזית?

"היום לרוב אנשים מבינים ורגילים לקונספט של חנות וקניה באינטרנט, אבל מדי פעם עדיין יש אנשים שמבקשים כתובת פיזית, חנות שאפשר לבוא אליה להתרשם, אז אנחנו מסבירים שאצלנו יש משרדים ומחסנים של הסחורה אבל אין חנות של תצוגה. יש חנות באינטרנט, ומה שאתה רואה ומזמין שם זה בדיוק מה שתקבל מאיתנו. אין אצלנו חוכמות. המטרה שלנו היא ליצור מעגל של לקוחות מרוצים שממליצים וחוזרים ולא לרמות ולעשות לנו שם רע בין אנשים וקארמה רעה.                                                במידה ונניח קרתה טעות, והגיע משהו שונה ממה שהוזמן אנחנו כאן לתקן או לזכות לפי בחירתכם. חשוב לנו שאנשים יבינו שיש להם לאן לפנות אחרי שהם קנו מאיתנו. אנחנו לא פה רק כדי לקחת כסף".
MD Energy

אנשים לא מבקשים נסיעת מבחן ?

"צוות המוקד של MD ENERGY נתקל בבקשה הזאת כמה פעמים ביום, והתשובה היא פחות או יותר אותו דבר, שזה לא עובד ככה אצלנו, אנחנו ממליצים תמיד למצוא את הדגם שבו מעוניינים בסביבה הקרובה ולעשות
נסיעת מבחן, להתרשם מאיך האופניים מרגישים ואיך הנסיעה עליהם ורק לאחר מכן להזמין.                                                                    הקנייה באתר שלנו כמו בכל קניה באינטרנט מתאימה למי שמכיר ויודע מה הוא רוצה ומזמין ומה הוא עומד לקבל.                                            כמובן שאנחנו פה לייעץ כמה שצריך למי שמתלבט מה לקנות ולאיזה צורך, אבל תמיד נמליץ להרגיש ולראות לפני ע"מ שלא יהיו הפתעות שלא לצורך."

 

מה ההמלצה שלכם למי שרוצה לקנות אופניים באינטרנט?

"ראשית נתחיל מזה שצריך להבין את הצורך לפני שמתחילים להתלבט מה לקנות, וזה לא קשור לקניה באינטרנט, תמיד חשוב להיות ברורים לגבי מה  אנחנו צריכים לפני שנרוץ להשיג את מה שייענה לנו על הצורך הזה.

דבר שני, כיום ישנם המון שחקנים בזירה האינטרנטית, לכן לפני שמזמינים מומלץ להתקשר לחנות להבין יותר טוב את החבילה שמציעים לכם, לא להתרשם ממחזיק לטלפון במתנה או הנחה מפתיעה, תבדקו איזה אחריות יש? האם הסוללה של האופניים (שעולה לפעמים שליש או יותר מהמחיר של האופניים עצמם) כלולה באחריות ולכמה זמן? מי מספק לכם את השירות? האם השירות ניתן ע"י היבואן הרשמי? האם כל האופניים והמוצרים באותה החנות מאושרים ע"י מכון התקנים? האם האופניים חשמליים מתקפלים בקלות או שזה דורש מאמץ רב מידי והופך לסרבול? ועוד כל מיני פרטים ששווה וחשוב לבדוק לפני הקניה."

אז לאחר שכבר התנסנו ברכישה של כל כך הרבה דברים באינטרנט אולי כדאי לנסות גם רכישה של הכלי הממונע, וכמו שנאמר לנו לא פעם, חשוב לבדוק ולברר לפני שאנחנו ממהרים להוציא את הכסף היקר שלנו, לפעמים נגלה שסובלנות ומתן אמון יכולים להשתלם.

לשאלות ומידע נוסף בנוגע לאופניים חשמליים, סוללות ותהליך הרכישה באינטרנט, אתם מוזמנים להיכנס לאתר mde.co.il, לשלוח הודעה בפייסבוק או להתקשר וצוות המומחים המקסים שלהם ישמח לתת מענה לכל שאלה והתייעצות.





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה