מעבר דירה מוצלח תלוי בחברת הובלות



כל הובלת דירה נראית אחרת, תלוי במצב רוח, תלוי בתקופה, תלוי בנסיבות, אבל מעל לכל, אם זה יימצא חן בעיניכם או לא, זה תלוי בחברת ההובלות. איך לא מגיעים למצב שהמובילים יאכזבו אתכם. איך עוברים דירה בקלות?

קרדיט תמונה: unsplush

מעבר דירה אינו נכלל ברשימת החוויות האולטימטיביות שתמיד חיכית להן ובכלל אינו משימה נעימה עם כל הבלגן שמסביב וסטפת המזומנים הנלווית וגם אם תגידו הרי זה 3 שעות וגמרנו "לא צריך לעשות מזה ביג דיל" אתם צודקים אבל זה עדיין לא אומר שלא נתכונן כמיטב יכולתנו לפני הובלה טובה ומוצלחת על כל המשתמע.

חברות ההובלה יקבעו איך יתבצע המעבר

אני יגזים אם אני יגיד שרק המוביל קובע ואתם חסרי אונים צריכים להשלים עם כל גחמה במוחו הקודח אבל זה גם לא רחוק מהמציאות. היחס של הסבלים, בעל החברה, הנהג וראש הצוות במקום הוא בסופו של דבר היחס שתקבלו. יהיו נעימים - יהיה מעבר דירה נעים, ואם הם יחליטו משום מה לא להיות נחמדים או לא להיות אדיבים - השלימו את המשפט...

מה גורם למובילים או לסבלים להתנהג?

טוב, אני לא מגלה את אמריקה שהעובד הוא קודם כל בנאדם ותמיד יש אנשים טובים ורעים יש מנומסים וגסי רוח יש ישרים ויש רמאים רק שפה אתם תקועים עם בעל המקצוע לאורך כל ההובלה בלי יכולת ממשית לדחות את יום המעבר לאחר שהכל על ארגזים ומוכן. זה פשוט יותר הפסד מרווח אז בולעים רוק וממשיכים.

ואולם, תתפלאו לשמוע, התנהגות הסבלים של הובלות מעבר דירה הוא סימפטום של שיטת עבודה (ואני מתעקש לא לקרא לזה פרנסה) של ניצול הכלים העומדים לרשותם לרעה, זאת אומרת שדווקא ביום שבו אתם "נתונים לחסדם" של בעל המקצוע ובגלל שאתם דחוקים בזמן כאשר כל הבית על ארגזים ואתם בשלב האחרון של הארגון או האריזה לקראת המעבר לדירה החדשה ובכל הסיטואציה אתם הופכים למה שנקרא "לקוח לחיץ" אפשר פתאום לעלות מחיר או לחפף ועדיין לא תרצו לשבור את הכלים.


לא פעם היחס הלא הוגן שמפגינים המובילים, טענה על אי הבנה והצגת פנים זועפות בכדי להצדיק שינוי במחיר שהוסכם, הבעת תרעומת על תוספת זמן עבודה ומאמץ על דברים כאלו ואחרים הם טקטיקה ידועה ונפוצה לצערי בהשגת המטרה כחלק מ "שיטת עבודה" לתפוס את הלקוח במחיר זול בעסקה מפתה בהתחלה ולהגדיל ולנפח את המחיר הסופי של ההובלה עם דרישה לתוספות שונות ביום מעבר הדירה עצמו בעזרת טענות, תירוצים, המלווה גם בתרעומת, הרמת קול, איומים וכו' להצגה משכנעת.

איך לא מגיעים למצבים האלה

אתם לא צריכים אותי בשביל להגיד שהכי כדאי לבחור בחברות הובלות דירה הגונות מקצועיות ומומלצות על פני כל מיני מובילים חובבנים וערמומיים שנחמדים רק בטלפון, זה ידוע ומובן אני פה רק להגיד מהי חברת הובלה מומלצת ואיך מוצאים אותה בלי לבזבז את כל הכסף רק בגלל חשש. כדאי גם תמיד לקרוא הדרכה על מעבר דירהעם כל העצות והתובנות בתחום בלי קשר למה שיגידו לכם.

1. אז מי שטוב מאוד (אבל) יקר בטרוף יורד מהפרק. מה זה משנה אם זה יוצא יקר בסוף כמו שזה יקר מההתחלה.... זה גם סוג של ניצול להפקיע מחירים בגלל שאתה פופולארי ומומלץ.

 .2נציג הובלות המגיע במיוחד לדירה בשביל לראות את הכל ולהעריך נכונה, מתאמץ לתת לך הזדמנות להתרשם מהרצינות והמקצועיות שלו, משתדל להעניק חווית שירות נעימה כאשר הוא מייעץ, מסביר ומשאיר הצעה בכתב, וטורח לספק קרטונים הוא בדיוק המוביל שאתם צריכים. כל מי שאינו שולח נציג הוא לא בליגה שלכם, תשאירו אותו למחפשי המציאות בשקל...

 .3כניסה לאתר האינטרנט של חברת ההובלות וחיפוש אחר המלצות מלקוחות על מעברי דירות שהם עשו או דירוג וחוות דעת באינטרנט שאינם מוזמנות משווקות ומפוברקות מטעם המוביל או (ובעצם גם הכי טוב) לקבל המלצה משכן, חבר, קרוב או עמית בעבודה יהיה פנטסטי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה