חלונות מפרופיל בלגי מקורי



מה הוא חלון בלגי מקורי והיכן ניתן להשיג אותו?
כשזה מגיע לתכנון הבית, החלונות הבלגיים המקוריים הם הבחירה המועדפת עבור אלה שלא מתפשרים על עיצוב. למרות שהיום ישנם חלונות רבים שנקראים "חלונות בלגיים", החלונות הבלגיים המקוריים מתייחסים לאלה עם פרופיל עשוי ברזל אמיתי.

צילום : pixabay

חלון בלגי מקורי

פרופיל בלגי מקורי, עשוי ברזל יצוק. הברזל הוא חומר חזק במיוחד ולכן הפרופיל עצמו דק מאוד. בזכות קשיחות החומר, ניתן לבצע עם פרופיל בלגי מקורי עיצובים יוצאי דופן וליצור גימורים שלא ניתן לייצר בפרופיל עשוי אלומיניום. אל הפרופיל מתחברת זכוכית דקה והשילוב של שניהם יוצר מראה מתוחכם ויוקרתי.

שימושים של פרופיל בלגי מקורי

השימוש בפרופיל ברזל היה נפוץ עוד במאה הקודמת וניתן עוד למצוא מבנים רבים מתחילת המאה ה-20 שחלונות בלגיים עדיין עומדים בהם יציבים ומרשימים. התכונות המיוחדות של הפרופיל הבלגי המקורי, הופכות אותו למבוקש מאוד בקרב מעצבים, אדריכלים ואנשים פרטיים שמעוניינים בעיצוב ייחודי לביתם. פסי הברזל הדקים יוצרים מראה עדין וקלאסי ומאפשרים כניסה גדולה של אור ותצוגת נוף נקייה יותר. היום, ניתן להתאים את הפרופיל הבלגי לכל מטרה ומספר האפשרויות העיצוביות הוא גדול ביחס לחומרים אחרים. לכן, חלונות בלגיים קיימים במגוון סוגי מבנים – אולמות פאר, חנויות, בתים פרטיים ועוד. בנוסף, פרופיל ברזל הוא פתרון כשרוצים חלונות או דלתות גדולים במיוחד.

איפה ניתן להשיג פרופיל ברזל מקורי?

מסגריות רבות משתמשות באלומיניום מעוצב בסגנון של חלון בלגי על מנת להוזיל עלויות ולהקל על העבודה והתחזוקה. לכן, כדי להשיג פרופיל בלגי מקורי, צריך ללכת למסגרייה שעובדת עם ברזל. אם אתם מגיעים למסגרייה שטוענת שהיא מייצרת חלונות בלגיים, תבררו אם היא אכן משתמשת בברזל ולא בתחליפים שונים.

מסגריית "ולקס"

דוגמאות של חלונות בלגיים נתן לראות באתר

https://www.valex.co.il/belgian-windows/

מסגריית "ולקס" היא המקום שאתם מחפשים אם אתם רוצים חלון בלגי מקורי. עם יד מקצועית ומאות פרויקטים בברזל – אין ספק שיש לנו את המומחיות לספק לכם חלון בלגי לכל מטרה ברמה הטובה ביותר. מעבר לעבודה עם ברזל, אנחנו מתמחים גם בעיצובים מיוחדים של חלונות ויצירת גימורים יוצאי דופן כדי להתאים את החלון בדיוק לאיך שאתם רוצים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה