חיפוי קירות – לבחור את העיצוב היפה ביותר עבורנו



הרבה פעמים כשאנחנו חושבים על חיפוי של קירות חיצוניים ופנימיים, אנחנו נוטים להתייחס אך ורק לנושא של שימור הקיר, מפני פגעים מסוימים, בין אם מדובר בפגעים וחבלות בקיר שנוצרים כתוצאה מתנאי מזג אוויר או מסיבות אחרות בקירות חיצוניים, ובין אם מדובר בפגעים וחבלות שנוצרות בקירות פנימיים מסיבות שונות

צילום :יחצ

אך כפי שאנחנו יכולים להבין, כל הנושא של חיפוי קירות, איננו קשור אך ורק לנושא של שימור הקיר, אלא הוא קשור גם לנושא של עיצוב המבנה, מבחינה פנימית וחיצונית. זו הסיבה שאנשים רבים משקיעים לא מעט זמן ולא מעט כסף בבחירת אריחים לצורך חיפוי, או חומרים אחרים שיכולים לשמש לצורך כך. זו גם הסיבה שאנחנו נגלה לא מעט חומרים ואמצעים אשר מיועדים לצורך חיפוי.

חיפוי קירות הוא נושא שהתרחב במהלך השנים. אם בעבר היה נהוג להשתמש בעיקר באריחי קרמיקה, אזי שעם הזמן אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר חומרים ואמצעים לשם כך, בין אם מדובר בשיש, זכוכית, עץ וחומרים אחרים שיכולים להתאים לנו. מן הסתם, עלינו לבחור את החומרים הטובים ביותר עבורנו, הן מבחינת שימור הקיר והן מבחינת עיצוב המבנה.

חיפוי קירות הוא אלמנט מאוד משמעותי בכל הנושא של עיצוב בתים. במובנים מסוימים, הוא מחליף את כל הנושא של שימוש בטפטים וחומרים אחרים בעבר היה נהוג להשתמש בהם לצורך חיפוי של קירות פנימיים, וכך במובן מסוים, מאופציה של חיפוי קירות חיצוניים, אנחנו יכולים למצוא גם אופציה של חיפוי קירות פנימיים, ולא רק במקומות שאנחנו מצפים למצוא חיפויים כאלה, בין אם זה חדרי אמבטיה או מטבח.

לפני שנסביר כיצד אנחנו יכולים להשתמש באמצעים של חיפוי קירות לצרכי עיצוב, חשוב להדגיש עוד נקודה. אנחנו יכולים לבחור את האמצעים שמתאימים לנו בשלב תכנון הקמה ועיצוב המבנה או שיפוצו, אך במקרה של חיפוי, אנחנו יכולים גם לעשות את זה בשלבים מאוחרים יותר, מבלי לשפץ את כל המבנה. בעזרת עבודה פשוטה וקלה של הדבקה.

כיצד בוחרים חיפוי קירות שיתאימו לעיצוב המבנה

על מנת לבחור חיפוי קירות מתאים לעיצוב הבית, אנחנו צריכים לחשוב, כיצד אנחנו רוצים לראות את המבנה, איך הוא נראה בעיניים שלנו בסוף התהליך, ומה בדיוק יכול להתאים לו.

למשל, אם מדובר על מבנה בסגנון כפרי, אז מן הסתם אנחנו לא נשתמש בחיפוי מודרני, ואם מדובר על מבנה מודרני, אנחנו לא נשתמש באמצעי חיפוי שמתאימים למבנה קלאסי. אנחנו נצטרך שהחיבור בין החיפוי לשאר פריטי העיצוב במבנה, יהיה טבעי לחלוטין. אחרת אנחנו עלולים לגלות חלקים שונים של עיצוב, שאינם תואמים ואינם מתחברים אחד עם השני.

לפני סיום נדגיש, אנחנו יכולים להשתמש בתוכנות שונות להדמיה של המבנה, כך נוכל לראות כיצד המבנה ייראה עם סגנונות חיפוי שונים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה