מדפסת משולבת: סינרגיה של חיסכון



עט שהוא גם פנס, מחזיק מפתחות שהוא גם התקן אחסון נייד – העולם שלנו מלא במוצרים שהם גם וגם, אשר הופכים את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים ובעיקר הרבה יותר קומפקטיים וחסכוניים במקום, אולם נדמה שהמוצר שצועד בראש רשימת ההמצאות היעילות לאנושות הוא המדפסת המשולבת. זאת משום שהמדפסת המשולבת היא מוצר קומפקטי, פונקציונלי וחשוב מכל: היא מייתרת את הצורך למצוא מקום במשרד למדפסת, מכונת צילום, מכשיר פקסימיליה וסורק. הכל במכשיר ידידותי אחד

צילום : pixabay

יתרונות מדפסות משולבות

מדפסת משולבת היא בדרך כלל מדפסת לייזר שההדפסה בהן איכותית, מהירה וזולה; ובנוסף ניתן להשתמש בה כדי לשלוח ולקבל פקסים, לסרוק דפים ואף לצלם מסמכים. אם עד כה היה צורך בהרבה מקום במשרד כדי להציב שורה ארוכה של מכשירים, הרי שמדפסת משולבת כוללת את כולם באריזה אחת – כך שגם מבחינת מקום בחלל החדר וגם מבחינת עלויות רכישת המוצרים אין ספק שמדובר בחיסכון משמעותי.

גם מבחינת תחזוקה וטיפול שוטף מדובר בחיסכון עצום. כך למשל במקום לקנות דיו למדפסת, דיו למכונת הצילום, ודיו למכשיר הפקס, די ברכישת מחסנית אחת, כגון "דיו למדפסת hp 4500", כדי לספק את הביקוש לכל הפונקציות הללו. המדפסות המשולבות של ימינו הן מוצרים איכותיים וחזקים שמפיקים הדפסות באיכויות גבוהות מאוד, לרבות הדפסות צבעוניות.

וכמובן, אם חלילה מתקלקלת מכונה אחת, היא המדפסת המשולבת, אזי צריך להזמין טכנאי אחד בלבד – הרבה יותר פשוט מאשר ליצור קשר עם שירות לקוחות של כל מכשיר בנפרד ולהזמין טכנאי ייעודי.

אין פלא שמדפסות משולבות הן מוצר מבוקש מאוד בקרב עסקים, חברות וארגונים, בפרט כאלה שבהם נעשה שימוש אינטנסיבי באחת (ובדרך כלל יותר) מהפונקציות הקיימות במדפסת המשולבת. למעשה, במשרדים גדולים והומים אפשר לראות אפילו שבמקום שורה של מכשירים שונים ניתן לראות שורה של מדפסות משולבות; עד כדי כך מדובר במוצר משתלם.

מן המשרד אל הבתים הפרטיים

עם השנים ראו עובדי המשרדים השונים כי טוב – והמדפסות המשולבות המשרדיות התחילו להיכנס גם אל הבתים. כך למשל סורק שולחני רגיל עשוי להיתפס על ידי רבים כמוצר יקר ולא הכרחי ולכן הם יוותרו על רכישתו, ומכשיר פקסימיליה עשוי להיתפס כמיושן מדי לתקופת הסמארטפונים והמיילים, אבל אם כבר רוכשים מדפסת – למה לא לרכוש מדפסת משולבת שכבר כוללת את המכשירים הללו?

לסיכום, יותר ויותר ישראלים רוכשים מדפסות משולבות גם עבור הבית ונהנים ממוצר איכותי, הדפסות ברמה גבוהה ומחירים משתלמים. בין אם במשרד או בבית, אין כמו מדפסת משולבת טובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה