אכן אתה מפרק מצליח



אין אדם אשם יותר במצבה של הפועל אשקלון מאשר, ליאור דגן שלא רק שלא הגיע למשחק הקבוצה מול בני לוד ולא חזה בבושות הגדולות, אלא גם הממונה מטעמו העדיף את הבית החמים במרכז הארץ

המפרק ליאור דגן

כישלון חרוץ כזה אפילו יובל נעים, ״מאמן״ לשעבר באשקלון לא הרגיש. הבדיחה שנקראת הפועל אשקלון הצליחה להפסיד לקבוצה שהייתה במקום הלפני אחרון בטבלת הליגה הלאומית, בני לוד עד שפגשה את אשקלון. טוב מפאת כבוד השחקנים האשקלונים שמחממים את הספסל, אגיד להם דבר אחד, לפחות אתם פטורים מאשמה למצב המביך של הקבוצה המסמורטטת הזו. בושה גדולה ל- 50 איש שבאו לצפות בקבוצה שבינה לבין כדורגל אין שום קשר.

ומי לא הגיע למשחק? המפרק ליאור דגן והמנהל מטעמו על הקבוצה, פשוט בדיחה. אתם רוצים כסף מהעירייה, לא הייתי מציע למי שאמור לחתום על ההעברה לעשות את זה, לתת לחבורה מקרית סכום של כשני מיליון שקלים, זו יריקה בפרצופם של תושבי העיר. מוותר על רוב שחקני הרכש ואם נגזר על אשקלון לרדת ליגה, לפחות מכשירים את שחקני הבית של הקבוצה, שלא מרבים לשחק בלשון המעטה, להפסיד לבני לוד בבית זו שערוריה ולא מציאות. לא יודע מה מספר המפרק והמנהל מטעמו לאנשי הקבוצה, אולם הוא כישלון גדול שכמובן לא עונה על השאלות שכולם רוצים לדעת עליהן את התשובות. דגן, תחזור לבית  המשפט ותגיד שפשוט אינך יכול יותר, בעצם זה משפט של מנהיגים גדולים שמבינים שהם כבר לא תורמים למערכת. דגן, לא רק שאתה לא תורם אתה גם גורם נזק, גם אם יפלו השמיים ותחזיר לקבוצה את 9 הנקודות שהורידו להם בתחילת העונה עקב הפרוק שאתה אמור להתפרנס ממנו, נס לא יקרה. ביננו, תן גז ותתקדם למשימה הבאה שלך. באשקלון נכשלת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה