דרור אלמלם בדרך להפועל אשקלון כבעלים



עוד הפסד להפועל אשקלון, אולם זו אינה הצרה היחידה שלה. בני לוד גברה על מכבי פתח תקווה (2:0) ועלתה מעל הקו האדום. התקווה שחקן העבר שלה יקבל את זכויות הניהול בקבוצה

דרור אלמלם

 אחרי שהושגו הבנות בשבוע שעבר עם דרור אלמלם על רכישת הקבוצה כאשר שהה בחו״ל, כשחזר, החליט אלמלם לקחת את הקבוצה למרות שהיא שעלולה לרדת לליגה א׳, כאשר התוצאות שהשיגה גרמו לה לרדת למקום הלפני אחרון. אין ספק שגם מוטי איווניר, אשם בקטע המקצועי, אולם האנמיות של המפרק דגן, הביאה למצב שכמעט אין דרך חזרה ומניעת ירידתה לליגה א׳.

כפי שפורסם באשקלונט, אלמלם יהיה הבעלים של הקבוצה כאשר העירייה תשקיע בעונה הנוכחית כ - 2.5 מיליון שקלים, מה שאומר שהוא יקבל את כל קבוצות הנוער ומטה כולל בית הספר לכדורגל, שמוחזקים היום על ידי החברה העירונית.

ליאור דגן, מונה לפני כחצי שנה כמפרק של הפועל אשקלון על ידי בית המשפט. בינתיים כראש המערכת הוא כישלון וכנראה גם שאינו מבין גדול בכדורגל. הוא לא היחיד  שצריך להפיל עליו את התיק, גם המנהל מטעמו לא רק שלא הבריק גם נשמעה כלפיו ביקורת קשה על התנהלותו ועל כך שאינו מופיע לכל משחקי הקבוצה.ממחר נדע באופן רשמי שאכן אלמלם רכש את הקבוצה ויהיה הבעלים שלה, כאשר מחר הוא היום האחרון להעברות. לפחות תקווה חדשה נפתחה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה