"התלמידים הגיעו חדורי מוטיבציה"



נבחרת הכדורסל של מקיף עירוני א' באשקלון הדהימה בשלב הפלייאוף , בליגת העל של בתי הספר התיכונים, כשניצחה בחוץ את האלופה, מקיף עמק חרוד, 85:67 ועלתה על חשבונה לרבע הגמר

יח"צ

 מנהלת בית הספר אורית בלאו פנחס אומרת לאחר ההישג המדהים של תלמידיה, "התלמידים הגיעו חדורי מוטיבציה רבה , במיוחד אחרי הימים הקשים שעברו עליהם בשבוע המשחק בירי לעבר אשקלון , הם שיחקו בצורה מקצוענית יוצאת דופן ובעיקר עם המון נשמה", החמיאה להם.

עין חרוד שסיימה את דרכה העונה כבר בשלב הפלייאוף , עשתה זאת אחרי הפסד כפול לעירוני א' אשקלון. בשנה שעברה נבחרת הכדורסל של מקיף א' , עשתה היסטוריה באשקלון כשהעפילה, לראשונה לליגת העל לבתי הספר, ליגת התיכונים והתברגה בין 16 הקבוצות הטובות בישראל.

לדברי עמרם, לאחר "טבילת אש" לא פשוטה והתמודדות עם קבוצות מעולות , "עם היסטוריה של שנים בליגת העל הצלחנו לשמור על מיקומנו במפעל המכובד הזה ולהתמודד שוב בשנה זו מול נבחרות מעולות". השיא הראשון השנה כשהנבחרת סיימה את שלב הבתים ללא צורך להתמודד עם משחקי הישרדות .

שיא נוסף היה כשהנבחרת עלתה לשלב הפלייאוף ,"הישג נוסף בפני עצמו, והתמודדנו נגד נבחרת מקיף עמק חרוד שבשנה שעברה סיימה את האליפות במקום הראשון והוגדרה כ "אלופת המדינה". את משחק הבית נצחה נבחרת מקיף א' בהפרש של נקודה אחת והכל היה תלוי בתוצאת המשחק השני.

למשחק ביום חמישי נסעו עם חברי הנבחרת גם קבוצת המעודדים בבית הספר ומורים שהלוו לתלמידים, לדברי עמרם, "משחק מצוין של שחקני הנבחרת שלנו, עם עידוד יוצא מן הכלל של "האוהדים השרופים" הפתיעו את הנבחרת המארחת שלא הפסידו אף משחק בביתם גם בשנה זו וגם בשנה שעברה. ניצחנו בהפרש של 18 נקודות בתוצאה של 85:67 לנבחרת מקיף עירוני א' אשקלון".

כעת העפילה נבחרת מקיף א' למשחקי רבע הגמר באליפות התיכונים , "שהוא הישג שיא בפני עצמו והתברגנו בין שמונה הנבחרות הטובות בישראל". ההגרלה הפגישה בין מקיף א' לנבחרת בן צבי מקרית אונו. המשחק הראשון הוא משחק חוץ שיתקיים ביום ראשון הבא. והמשחק השני, יתקיים שבוע לאחר מכן.

"הנבחרת שברה שיאים והסבה גאווה גדולה לנו ולעיר אשקלון ואף למחוז דרום כולו כנציגה יחידה במחוז בליגת העל לבתי הספר בכדורסל", אמר עמרם. לדבריו ניצחון על נבחרת קריית אונו בשני המפגשים הבאים יעלה אותם לחצי גמר אליפות התיכונים, "הישג בלתי נתפס, אך אפשרי, לשם אנחנו מכוונים , נטביע חותמנו במפעל המכובד הזה עוד שנים רבות".

המנהלת בלאו פנחס אמרה כי, "זהו הישג גדול מאוד לחברי הנבחרת. מגיעות להם מחמאות רבות לאחר שהצליחו לשחק בצורה מקצוענית ומלאת נשמה , במיוחד לאחר היומיים המתוחים בשל האירועים הקשים בדרום. חשוב להודות לשני המאמנים שלהם שעושים עבודה מצויינת ואין ספק כי תרומתם לניצחון מכרעת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה