שנה טובה להגשמת חלומות



בברכת אהבת חינם, חיוך ואופטימיות, שאיפה למצוינות, הגשמה עצמית וסליחה. ברוכה הבאה שנת תש"ף
צילום: מורן ניסים

פרטי

שנה טובה לכל בית ישראל. אנחנו בפתחה של שנה חדשה - תש"ף הבאה עלינו לטובה.

בערב החג הרשת מלאה ברכות מלב אל לב, מילים שמנסות לגעת, סרטונים משעשעים יותר או פחות ואין ספור תמונות. כולם רוצים טוב לכולם, והאהבה זורמת מכל עבר.

חשבתי לעצמי, זה יפה שאנחנו זונחים את מאבקי הכח שליוו אותנו בחודשים האחרונים סביב הבחירות. סימן שהחגים חזקים ממלחמות פוליטיות כאלה ואחרות. משמח אותי מאוד לדעת שיש ביננו אחוות אחים ושמחת רעים לקראת החגים, כך שגם "רוחות המלחמה" שעוד צפויות לנו , אחרי החג, עד להקמת הממשלה החדשה, לא יוכלו לנו.זהו. אני משאירה את הפוליטיקה בצד.

בשנתיים האחרונות אני בתוך מסע בתחום האימון לחיים, אימון אישי לשינוי והעצמה וסדנאות באותה רוח. במסעי פגשתי עשרות אנשים נפלאים, שחיים את החיים במלואם, ויודעים לפנות לקבל עזרה בתחום בו פחות קל להם. אני פוגשת נשים וגברים חזקים, מלאים, מוכשרים, אשר מוצאים את עצמם מאותגרים בתחום כזה או אחר בחייהם, ומתוך העוצמה האישית שלהם, מתוך הרצון להשתפר ולהצטיין, הם פונים לקבלת כיוון ואימון לשינוי.

בסדנאות האחרונות שלי העברתי לנשים רבות את ההמלצות שלי לשינוי והעצמה נשית. שוחחנו על אושר והצלחה, על שינוי בתפיסה, על חשיבה חיובית ואופטימיות, בכל תחומי החיים.

אני שמחה להעלות גם כאן, כברכה לשנה החדשה, מקצת מהתובנות:

אהבת חינם ראשית לעצמכם ואחר כך לסובבים אתכם, תלוו במילים טובות את היום יום שלכם, ומתי שאפשר תחבקו ותנשקו את האהובים עליכם. תחיו בשפע בכל מקום בו אתם נמצאים (גם בבית, גם בעבודה וגם בנהיגה על הכביש).

חיוך ואופטימיות החיים טובים. כן, למרות כל הקשיים. תודו לעצמכם מדי יום על ההישגים הקטנים כמו גם על הגדולים. שום דבר אינו מובן מאיליו, ואם תהיו טובים ומיטיבים עם האחרים, תחייכו ותאירו פנים, זה יחזור אליכם כפליים.

שאיפה למצוינות אני, כמשל, בודקת לפחות פעם בשבוע מה עשיתי טוב, וכיצד אני יכולה להשתפר ולעשות טוב יותר. תמיד יש מקום לשיפור, כי טוב יכול להיות טוב מאוד וטוב מאוד יכול להיות מצוין. אם נשפר, כל אחד בדרכו, את הדבר הכי קטן בחייו, נגיע לחיים שלמים יותר ומספקים יותר. ככל שאנחנו נהיה טובים ומצוינים, הסביבה הקרובה שלנו תצטיין יחד איתנו. רע לא יכול לצאת מזה.

הגשמת חלומות כן. אני מאמינה שחלומות מתגשמים. כאשר אנחנו חיים את חיינו מתוך חשיבה חיובית, משתמשים בחוזקות שלנו ולא מוותרים בדרך על הערכים שלנו (הולכים בדרך לפי כיוון המצפן שלנו לחיים) אף אחד לא יכול לעצור אותנו. הדבר החשוב הוא, לאתר את המטרה (היעד, החזון, החלום), ולהגשים אותה בגדול. לא לפחד. לא להתבייש. להכין תוכנית פעולה, לעשות להגשים.

כאשר אנחנו בפתח השנה החדשה, וגם יום הכיפורים מעבר לפינה, התובנה הבאה חשובה לא פחות מכל קודמותיה

סליחה אנחנו נמצאים בתוך חיים דינמיים, תזזיתיים, תחרותיים, לפעמים קשים ובכלל לא קלים. בכל זאת, ולמרות הכל, תבחרו שלא להתעסק עם "שטויות". גם אם אתם מרגישים שפגעו בכם, לא נהגו בכם בכבוד, זלזלו בכם וכדומה, תשחררו. אל תדונו את האדם שמולכם (הוא חי באותו עולם כמוכם). תבחרו להניח את האגו בצד, להבין את הצד השני, לנשום עמוק ולסלוח. זה חלק בלתי נפרד מראיית השפע והאופטימיות. ואחרי שאמרתי את כל זה אני אדגיש ראשית לכל תסלחו לעצמכם. תסלחו על מה שעשיתם ועל מה שלא עשיתם. תחליטו שזה הוא הזמן וזה הוא הרגע להתחיל את החיים מחדש. תהיו טובים יותר, קשובים יותר וסלחניים יותר. הקפידו וממשו את זכות הבחירה למען עצמכם ולמען האוהבים אתכם.

אל תשכחו, כשאתם מחייכים אל העולם, מישהו שם יחייך אליכם בחזרה.

שנה טובה עם ישראל, שנה של בחירות נכונות, העצמה אישית, הגשמת חלומות וסיפוק.

 הכתבה נכתבה על ידי ענת מנדל המתמחה בהעצמה נשית

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה