השבוע הקשה והבלתי מקצועי שעובר על גלאם



שבוע קשה עבר על ראש העיר בפועל, עם ביקורות חסרות תקדים. מישהו מיועצי התקשורת שלו שם לו רגליים בגלוי. בית ספר מעיין שרה עובר למתנ״ס שצריך אישור של לשכת הבריאות כדי לאשר חורבה כזו לילדים עם מוגבלויות

 סקירת עיתוני ומקומוני השבת בעיר אשקלון. שלושה מהנדסים עומדים ומשתינים בבית שימוש בבניין משרדים מפואר בחוות היי-טק ידועה. הראשון מסיים וניגש לכיור, רוחץ את ידיו ביסודיות, מוציא מטלית נייר אחת ומנגב אותן וזורק לפח, מוציא עוד מטלית נייר אחת וממשיך לנגב ולאחר מכן עוד אחת ועוד אחת עד שהוא משוכנע שידיו יבשות לחלוטין ואפילו מתחת לציפורניים.

לתמיהת שני חבריו הוא אומר, "אצלנו במיקרוסופט מלמדים אותנו להיות מאוד מאוד יסודיים ולשמור על הניקיון!" השני מסיים וניגש לרחוץ את ידיו, הוא מוציא מטלית נייר אחת ומנגב את ידיו ביסודיות מרובה גם מתחת לציפורניים ומשתמש בכל ס"מ מרובע של המטלית עד שהוא מסיים וזורק אותה לפח. מסתכלים עליו חבריו ולתמיהתם הוא אומר, "אצלנו באינטל מלמדים אותנו לא רק להיות מאוד יסודיים ולשמור על הניקיון אלא גם יעילים וחסכניים עד כמה שאפשר!" שני חבריו מנידים ראשם בהתפעלות. השלישי מסיים להשתין ויוצא מחדר השירותים. למבטי הבוז של שני הקודמים הוא מגיב, "אצלנו באלביט מלמדים אותנו לא להשתין על הידיים..." הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים: * גלאם מזהיר את המקומון 'אובייקטיבי' לפני נקיטת הליכים דהיינו תביעה!! גלאם בנסיון נואש לחסום ביקורת מאיים על המקומון בתביעה!!! מה שגלאם לא יודע שחוץ משליחת מכתב "איום" הוא לא יכול לעשות כלום!!! פרטים מדהימים בגוף הסקירה!!!

1. פרויקט חלוקת סוכות האבלים ע"י עיריית אשקלון מוכיח ש "קשרים צריך גם במוות" ! תושבים מתלוננים על חלוקה לפי "קשרים" ולא על פי הסדר!!!

2. סיסמאת הבחירות משנת 2013 'באנו לעבוד' של סיעת ש"ס בראשות הרב יעקב אביטן הועתקה ע"י גלאם וכעט הוא משתמש בה !!! בגדול גלאם הוא חיקוי זול שמעוני וכולו העתק הדבק אחד קטן!!!!

3. לאחרונה מפזר גלאם עשרות שלטים ענקיים ברחבי העיר עם הסיסמא "באנו לעבוד" ! עלות השלטים עשרות אלפי שקלים וכל זאת כדי שגלאם יאדיר את שמו !! בפועל המקומון 'אובייקטיבי' מוכיח שזה 'באנו לעבוד עליכם' ואני טוען שהציבור משלם על הנרקסיזם, המגלומניה והצביעות שמהם סובל גלאם!!!!

4. חברת המועצה הדוקטור ריקי שי צובעת את 'בויה' בשחור! אני בטוח שלא במתכוון ! חברת המועצה ד"ר ריקי שי מתעקשת שבפרוטוקולים של העירייה יציינו את התואר דוקטור לפני שרושמים את שמה! ואני שואל מה יכתבו בעניינו של 'בויה' ☺!!!

5. החוף הנפרד שוב פעם עולה לכותרות... הרב ברדא פטרונו של גלאם שבידיעתו, הסכמתו וברכתו נפתחה הבריכה העירונית ומתנ"סים בשבת עורר זעם בציבור הדתי והחרדי בעיר ולכן הוא "נזכר" לפני כשלושה שבועות שהחוף לא כשר!! היום מתקיימים ארועי קיץ לציבור הדתי ועמודים נתקעו ויריעות נפרשו דבר אשר עורר את זעמם של הגולשים!!! מה שבטוח שביום א' הקרוב לאחר "ההצגה" הכל יפורק!!!

6. עיריית חלם.... בית הספר 'מעיין שרה' לקראת שיפוץ! בפועל התכנית הראשונית הייתה מבנה חדש ולא שיפוץ! לאחר פשרה כואבת "הוסכם" על שיפוץ... בעירייה מתכוונים להעביר את הילדים למתנ"ס וולדנברג! עלות המעבר כ 600,000 ₪ !!! בפועל מדובר בצינוק ישן ומוזנח!!! עו"ד תמר קידר שמנהלת מאבק בעניין מול העירייה לא רק שלא מתכוונת לשתוק אלה להשתמש בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותה כדי להציל את הילדים!!!!

7. "מבחינתו מדובר בנסיון להשתלט על השכונה"... תושבים בשכונת ברנע יוצאים למאבק נוסף נגד ההחלטה להקים בלב השכונה מרכז תורני-חרדי להפצת תורה ויהדות המזוהה עם הרב יאשיו פינטו!!

8. שישה פלסטינים תושבי עזה נתפסו בדירה ברחוב אלי כהן!! נו מה יש לצפות כאשר "אלוף פיקוד דרום" גלאם הוא הממונה על הבטחון?

9. החופש לפרוץ: תלמידים בחופשה פרצו למכוניות... שני קטינים נעצרו בחשד כי ביצעו סדרת פריצות לכלי רכב בעיר.... עצוב מאוד שרמת הפשיעה בעיר עולה ועולה!!!

10. המקומון 'אובייקטיבי' בתחקיר קשה מאוד על עיריית אשקלון מוצא כשלים רבים בחניות, שמירת השבת, אירועי הקיץ, הפייסבוק, חינוך, הפועל אשקלון ועוד.... תחקיר קשה שמעניק ציון נכשל לגלאם!!!

11. תכנית הלחם והשעשועים של גלאם מרוקנת את הקופה הציבורית!! מכרז פומבי 24/2017 לייצור והקמת מתקן פרסום על עמודי תאורה!! מצב התשתיות בעיר גרוע... הנקיון ברמה ירודה... אין בטחון האישי .... פשיעה גואה וזה מה שיש לגלאם בראש!!!!

12. מכה אנושה לגלאם ולעכברים המורעלים.... נצחון גדול לתושבים!!! חבר המועצה הפנומנל שלמה כהן מונה ליו"ר ועדת הביקורת!!! מעתה התושבים יהיו רגועים ובטוחים שהביקורת תעשה בצורה מושלמת !!! תגובת העירייה:" אנו מאחלים לו בהצלחה בתפקידו...." סך הכל מדובר בתגובה לקונית ומזלזלת !!! "מאחלים לו..." היה אפשר " מאחלים למר כהן...." אדון בגרות חלקית.... האחרון שזלזל בעילוי שלמה כהן הולך לשנים רבות מאחרי סורג ובריח!!!!

13. חבר המועצה האנונימי יוחאי יפרח מנסה לצאת לאור.... שישה עמודים במקומון 'סטאר' כולל עיוות המציאות, חנופה ולקקנות לגלאם הופכים אותו לסוג של בדיחה!!! דרך אגב והכל בעזרת יחצ"ן בשכר!!!

1. 'אובייקטיבי'.... בשער... באנו לעבוד! על מי? האם העירייה עסוקה בעשייה אמיתית או בזבוז כספי ציבור? מה עשה גלאם מאז "נבחר" לרשת את כסא ראש העיר והאם הוא בעצם העתק של שמעוני? עמוד 12 טור אישי של שמעון בן חיים בעל המקומון... הכותרת? עיר בטביעה.... מי נעלב מהטור של עו"ד מיכה לנקרי? מנכ"ל העירייה? ראש העירייה? אולי הקודם? מנהל אגף ההנדסה? הבניין עצמו? או תושבי העיר ומנויי היכל התרבות שהפסידו חניה והבינו שעשו עליהם סיבוב? טור קשה מאוד נגד גלאם ועיריית אשקלון... הסיבה? גלאם שלח השבוע מכתב אזהרה לפני נקיטת הליכים לבן חיים.... גלאם בנסיון נואש מנסה לסתום פיות וביקורת בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה מאיים על המקומון !! מה שגלאם לא יודע ששליחת מכתב אזהרה נגמר הסיפור והוא לא יכול להמשיך!!! 1. העירייה לא יכולה להגיש תביעה בלי הליך ארוך שכולל אישור של ועדה, אישור מועצה ואישור משרד הפנים!!!

2. היועצת המשפטית של עיריית אשקלון עו"ד הילה רווח יודעת את זה, אבל בפרשנות שלה, ההליך הזה אינו כולל מכתב על כוונה לפתיחת הליכים!!!

3. העירייה לא יכולה להתקדם בתביעה מעבר למכתב הזה!!!

4. מדובר הבזבוב כספי ציבור בצורה מרושעת!!! הטור המלא יופיע בתגובות!! עמוד 14 הטור של ד"ר שלומי סוויסה עו"ד .... שלומי אומר לגלאם " מ.מ ראש העיר תומר גלאם, מציע אני לך כחבר להתבונן במראה, כי ישנו הרושם שהתעוררת שמעוני"😂😂 שלומי מתכוון שגלאם הוא העתק הדבק של שמעוני ומתחיל לתבוע כל מה שזז!!! טור מעולה המוכיח שהכוונה של גלאם לתבוע את המקומון שכותב ומביע דעה בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה נועד לכשלון ומשיג תופעת בומרנג!!! עמודים 20 עד 22 עוד תחקיר מצויין בסדרת התחקירים של המקומון.... הפעם גלאם מקבל ציון נכשל בכל הנושאים שנבדקו!!! התחקיר המלא יופיע בתגובות!!! עמודים 34 עד 39 קומוניקטים מעיריית אשקלון ... קומוניקט אחד צד את עיני.... "אלפי משתתפים באירוע הקיץ עם רינת גבאי בשכונת אפרידר".... בכל הקומוניקט גלאם לא מזכיר אפילו ברמז את הממונה על הארועים משה אטיאס!!!

1. 'בויה' מי שהפיק את כל האירוע זה אטיאס ולא אתה!! 2. לפרגן זו מעלה לו חולשה!! לא אצל נרקסיסטים!! 3. במדד תופעות הלוואי של מחלת הנרקסיזם אתה מקבל ציון 10 'בויה'!! 4. מי ששם אותך על הכסא ולימד אותך דבר אחד או שניים או עשרה בחיים זה אטיאס!! מכאן שלא לפרגן לחבר זו טיפשות הגובלת בטמטום!!! 5. 'בויה' בגידה בשותפים לדרך מוכיחה קווי אישיות אכזריים!!!! מקומון שהפך מגמה ב 180 מעלות עם סדרת תחקירים מעולה וציון טוב מאוד.

2. 'סקופ' .... עמוד 16 "פרוטקציה" למתים.... "קשרים צריך גם במוות" כך אמר השבוע אחד מעובדי אגף שפ"ע האחראי על הרכבת סוכות האבלים בעירייה... פרויקט שיזם שמעוני ונדמה שהפך גם כאן לקומבינה אחת גדולה!!! לאחרונה פנו מספר תושבים בתלונה כי הובטח להם שיגיעו להתקין להם סוכה ולמחרת קיבלו הודעת ביטול לאחר שבעירייה טענו כי נגמרו הסוכות.... אחד התושבים מספר :"לא ייתכן שיאמרו לי מחר אנו באים להתקין ופתאום יתקשרו כשאנחנו רגע לפני יציאה להלוויה ויאמרו מצטערים נגמרו הסוכות...... רמזו לי עוד שנכנס אחריי מישהו מקושר יותר והעדיפות עברה אליו..." 😢😢😢!!! 1. עיריית אשקלון רכשה חמש סוכות בלבד!! 2. חובה לספק סוכות לפי סדר הפונים ולא על פי קשרים!!!

3. אחד העובדים טוען שהם קיבלו הוראה להדביק מדבקות של גלאם על הסידורים על המדבקה של שמעוני כולל על הסוכות עצמן.... מביך מאוד!! 4. פוליטיקה זולה, דמגוגיה ושאר רעות לא כאן!!! עמוד 24 הרב אביטן נגד גלאם - אל תמחזר את סיסמת הבחירות שלי .... בשבועות האחרונים החלו להתנוסס בעיר שלטים גדולים המספרים לציבור על פרויקטים שונים המתבצעים ברחבי אשקלון... בכל השלטים מתנוססת הסיסמה "באנו לעבוד" .... בפועל זו סיסמת הבחירות של תנועת ש"ס בראשות הרב יעקב אביטן בבחירות 2013!!! סך הכל מדובר בחיקוי זול !!! עלות אותם שלטים מוערכת בעשרות אלפי שקלים ונועדה להאדיר את שמו של גלאם הנרקסיסט מאחר והסיסמה מתנוססת בכל מיני מקומות גם בלי קשר למציאות אפילו במקומות שכבר התכניות לגביהם היו מאושרות עוד בתקופת שמעוני!!!

סך הכל מדובר בשוד הקופה הציבורית !!! עמוד 26 חברת המועצה ד"ר ריקי שי מתעקשת שבפרוטוקולים של העירייה יציינו את התואר דוקטור לפני שרושמים את שמה.... דוקטור ריקי שי היקרה... אני בטוח שלא עשית זאת בכוונה אבל את גורמת לגלאם לנזק חמור מאוד! אם אזכיר את ד"ר יחיאל לסרי ואת עו"ד יורי ואת ד"ר אלן מרכוס ואת הרב יעקב אביטן ועוד... אז מה כותבים לפני השם של תומר גלאם ? עמודים 38 ו 39 הבטחות לחוד ... שיפוץ בית הספר 'מעיין שרה' כולה לכותרות!! "כדור אקמול במקום ניתוח" זו תכנית השיפוץ שאישרה הנהלת עיריית אשקלון לבית הספר 'מעיין שרה'!!!! עצוב!! מקומון שגם הפך מגמה ב 180 מעלות ציון טוב.

3. 'סטאר'....עמוד 24 חבר המועצה שלמה כהן מונה ליושב ראש ועדת הביקורת!! מכה אנושה לגלאם ולעכברים המורעלים ורווח נקי לתושבים ולשוחרי הצדק והיושר!!! מר כהן התפטר השבוע השבוע מדירקטוריון החברה העירונית אשקלון. הרקע להתפטרותו של כהן, הוא מינויו לתפקיד יו"ר ועדת הביקורת זאת בשל סעיף בפקודת העיריות שלא מאפשר ליו"ר ועדת הביקורת לכהן כדירקטור בתאגיד עירוני.... במכתב שהעביר לגלאם הוא ביקש לבדוק את מידת אחריותם של נושאי משרה למצב הקיים בחברה.... "הגאון" גלאם לא רק שלא מקשיב לכהן אלה ממנה את מנכ"ל העירייה הכושל חיים סופר למנכ"ל זמני של החברה😂😂... עיריית אשקלון בתגובה :"אנו מאחלים לו ( לשלמה כהן )הצלחה בתפקידו החדש...." 1. 'בויה', מה זה לו? מה אין למר כהן שם? 2. זלזול זו תופעת לוואי קשה של נרקסיסטים!!! 3. האחרון שהעיז לזלזל בשלמה כהן כבר לא איתנו והוא לקראת שנים רבות מאחרי סורג ובריח!!!

4. 'בויה' אתה יחד עם העכברים המורעלים תתחילו להתרוצץ!! תעבירו למר כהן את החומרים שהוא דורש!! 5. ממליץ לכם להתנהל ביושר מאחר והכל מוצלב!!! עמודים 36 עד 40 "כתבה" ... "ראיון"... יחצנות לחבר המועצה האנונימי יוחאי יפרח.... אז מספרים לנו שיוחאי בן 26... נשוי פלוס שניים... יזם נדלן ועוד.... אז ככה "בראיון" מוזמן ומתוזמן הנפרש על פני שישה עמודים השם איתן קסנטיני יו"ר הסיעה של יוחאי לא מופיע אפילו פעם אחת!!!! כאשר יוחאי "נשאל" על אותו יום גורלי ביום בחירתו של גלאם על ידי חברי המועצה הוא עונה בבלה בלה בלה!!! מבחינתי "הראיון" קרס ואין טעם להרחיב בנושא מאחר ויוחאי שהוא לא נבחר ציבור במובן הטהור של המילה מעוות את המציאות!!!!

1. יוחאי בגד בראש סיעתו איתן קסנטיני!! 2. "הראיון" עמוס בליקוק וחנופה לגלאם!! 3. מצטט את יוחאי :"תומר נוגע בכל. גם בעירייה הוא ניקה את מה שהיה צריך לנקות..." שקר גס!!! 4. גלאם לא נגע בדוח מבקר המדינה.... השאיר את חיים סופר ויחד איתו ממשיכים להרוס את העיר אשקלון!!! 5. עד היום יוחאי לא עשה כלום במועצת העיר!!! 6. בתפקידו בתור האחראי על החופים לא נעשה כלום מלבד שהים נשאר במקומו והחול אותו חול!!! 7. יוחאי מפרגן לחבר המועצה משה אטיאס וזה הדבר הנכון ביותר בראיון!!! 8. יוחאי לא שולל אפשרות שהוא ואטיאס יאחדו כוחות וירוצו לבחירות במסגרת רשימה משותפת😂😂😂!!! אין סיכוי מאחר ואטיאס לבד שווה מעל 2000 קולות ויוחאי בקושי 300!!!! לסיכום מדובר "בראיון" עלוב ומעליב את האינטיליגנציה!!!! מקומון שנמצא לקראת שינוי מגמה... ציון טוב.

4. 'כאן דרום'.... עמודים 18 ו 19... "מבחינתו מדובר בנסיון להשתלט על השכונה" תושבים בשכונת ברנע יוצאים למאבק נוסף נגד ההחלטה להקים בלב השכונה מרכז תורני חרדי להפצת תורה ויהדות המזוהה עם הרב פינטו.... הקצאה שעברה גלגולים רבים שוב עולה לכותרות!!! תושבת השכונה אומרת " זה לא מאבק דתי, חלק בתושבי השכונה הם דתיים ומסורתיים ואין לנו שום דבר נגד הדת. אנחנו לא מתנגדים לכולל בגלל שהוא מרכז דתי אלה בשל העובדה שהוא לא מתאים לאופי השכונה"!!!

לדעתי הכולל חייב לקום וחובה להתחשב בתושבים... אם צריך להקצות קרקע במקום אחר אז חייב להעשות!!! עמוד 28 שישה פלסטינים תושבי עזה נתפסו בדירה ברחוב אלי כהן!! 1. מפחיד!! 2. הבטחון האישי ברמת אפס!! 3. זה מה שקורה ש "אלוף פיקוד דרום" גלאם הוא הממונה על הבטחון!! באותו עמוד ... תלמידים בחופשה פרצו למכוניות... שני קטינים נעצרו בחשד כי ביצעו סדרת פריצות לכלי רכב בעיר!! הפשיעה גואה.... חובה לבדוק מדוע הנערים הגיעו למצב הזה ולהציל אותם בכל מחיר!!

עמודים 54 ו 55 הנהלת מועדון הכדורגל הפועל אשקלון החליטה להחרים את כתבי הספורט של עיתון "כאן דרום" ובכך לנסות לפגוע בכם עשרות אלפי הקוראים!!!! פגיעה אנושה בחופש הביטוי והדמוקרטיה!!! תגובתי לעיתון: החרמת עיתון 'כאן דרום' על ידי קבוצת הפועל אשקלון היא פגיעה אנושה בחופש הביטוי ובדמוקרטיה!! מדור הספורט של הכתבת המוכשרת גייל מיכאלי נחשב כיום למדור הטוב, האיכותי והאובייקטיבי ביותר בענייני ספורט! כתבות חכמות וחדות כתער אשר חושפות פעם אחר פעם התנהלות קלוקלת בלשון המעטה מביכות מאוד את הנהלת הקבוצה ולבטח את קומה 4 בעיריית אשקלון מאחר והתקצוב האסטרונומי של עמותת הפועל אשלון ע"י העירייה על חשבון עמותות ספורט אחרות גורם לנזק חמור לענפי ספורט אחרים! אי שיתוף פעולה עם העיתון לרבות איסור ראיונות, אי רישום עיתונאיי העיתון למשחקים כולל הוצאתם מרשימת התפוצה של דוברות המועדון גורם לתוצאה הפוכה בהחלט ולהגברת המוטיבציה של העיתון יחד עם הכתבת לחשיפת האמת כולל כתבות עומק איכותיות ואובייקטיביות עיתון טוב מאוד עם ציון טוב מאוד!!!

5. 'ידיעות אשקלון' ....עמודים 24 ו 25 עלייה במקרי ההתעללות בבעלי חיים באשקלון בחודשי הקיץ... בשבועות האחרונים אירעו מספר מקרים של התעללות בבעלי חיים, אחד מהם הסתיים במוות.. אל המרכז הווטרינרי של עמותת תנו לחיות לחיות הובאו כלבים שהוחזקו מספר ימים ללא מים ומזון או נפצעו מפגיעה פיזית, כלב אחד נמצא טובע בתוך יציקת בטון רטוב וגור כלבים נקשר למוות ....😢😢😢😢!!!!! עמוד 30 העירייה הציבה מחיצות מבד יוטה בחוף הדתי לצורך אירוע עירוני... הגולשים בחוף הצמוד זועמים!!

1. היום מתקיים אירוע לציבור הדתי ולכן יש "הקפדה" על הוספת מחיצות ועמודים!!! 2. להערכתי ביום א' או אפילו היום... גלאם מתקפל ומפרק הכל!! 3. לאחר שהרב ברדא התיר לפתוח מתנ"סים בשבת ואת הבריכה העירונית הציבור החרדי זעם!! 4. כדי להרגיע את הציבור החרדי הרב ברדא קבע לפני שלושה שבועות בשיעורו השבועי שהחוף לא כשר!! 5. מוזר שהרב ברדא "שכח" במשך שנתיים להודיע על כך!!! 6. הרב ברדא נשיא סיעת "אחדות בתכלית" שחבריה הם גלאם ודהרי והתנהלותם חובבנית והורסת את הדו קיום בין דתיים לחילוניים!!! 7. הסטטוס קוו בעיר אשקלון הופר ונחרב בידיעתו... הסכמתו וברכתו של האב ברדא!!! עמוד 42... העירייה הודיעה כי תחל בשיפוץ בית הספר מעיין שרה לילדים בעלי צרכים מיוחדים.... במהלך זה הילדים עוברים למתנ"ס וולדנברג המיושן... עלות המעבר כ 600 אלף ₪.... בפועל מדובר בחלמאות של עיריית אשקלון מאחר והמתנ"ס מיושן ולא מתאים לצרכים המיוחדים של הילדים!!! מובילת המאבק עו"ד תמר קידר לא מתכוונת לשתוק!!! עמוד 93 מכרז פומבי 24/2017 לייצור והקמת מתקן פרסום על עמודי תאורה.... הבטחון האישי ברמת אפס.... רמת הנקיון ברצפה...הישגים נמוכים במבחני המיצ"ב וגלאם מתעסק בפרסום!!! נרקסיסט ומגלומן על מלא!!! עיתון אובייקטיבי עם ציון מעולה פלוס!!!

קוראים יקרים.... הקואליציה מתפוררת וזה בדוק!!! אכזבה של חלק מחברי הקואליציה נשמעת במקומות מסויימים... הסקירה מוכיחה תופעות לוואי קשות של נרקסיזם ומגלומניה.... להוציא מכרז למתקני פרסום הנתלים על עמודי תאורה בתקופה שהקופה הציבורית ריקה... מצב הבטחון האישי ברמת אפס.... מדרכות שבורות... והלכלוך מטייל בעיר זה זלזול בתושבים ושוד הקופה הציבורית!! כספי המיסים שלכם הפקר.... הסטטוס קוו בעיר אשקלון נפרץ והדבר מוביל לקרע עמוק בין הציבור הדתי והחילוני!! השבוע נחצה קו אדום בעיר אשקלון כאשר גלאם מאיים על המקומון 'אובייקטיבי' בתביעה!!

הנסיון של גלאם לסתום פיות ולהשתיק ביקורת בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה מוכיח חולשה, אובדן עשתונות וקריסת מערכות.... תושבים יקרים... הבחירות בפתח ותיכף תשמעו, תפגשו, תדברו ועוד עם מועמדים לראשות ולמועצה... אני בטוח שלאחר מה שקרה ועדיין קורה בעיר יש לכם את כל הכלים לדעת מי בא לעבוד ומי בא לעבוד עליכם!!! נכון להרגע "באו לעבוד עליכם" ובטעות משתינים על הידיים!!! קריאה מהנה ושבת שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה