בחייאת יובל נעים, האמנת?



בראיון שהעניק מאמן הפועל אשקלון הוא טוען בין הייתר ״באשקלון רוצים לקרוא רחוב על שמי״. דחוף לשחרר אותו הבן אדם הופך בדיחה לאמת

 לפני שנה אמר חבר מועצת העיר בעבר, איתן קסנטיני, שצריך לקרוא רחוב על שמו של יובל נעים, אחרי העליה לליגת העל. מאז קסנטיני כבר אינו חבר מועצה והנושא כנראה היה ידוע לנעים ולקסנטיני. אין ספק שגם אם איתן היה רוצה זה לא היה קורה, משום שרחובות נקראים בעיר על אנשים שהלכו לעולמם ואתה חי וקיים (עד 120 יובל), אז הסיכוי שזה היה קורה היה בעוד כ- 80 שנה, עד אז תחכה בסבלנות.

בראיון שהעניק נעים לערוץ 5 ( 5 באויר) ומובא כאן בתמלול הובאו הדברים האלה בין הייתר.

נעים: "באשקלון רוצים לקרוא רחוב על שמי" המאמן ל-5 באוויר: "אמרו לי שגרמתי להרבה שמחה בעיר"

 אין ספק שיובל נעים נחשב לאחד המאמנים הצבעוניים שיש בכדורגל הישראלי. אך לצד הישגים במישור המקצועי, מאמן הפועל אשקלון לא פעם מוצא את עצמו ביציע בשל המזג החם. בשיחה עם תכנית הרדיו של ערוץ הספורט "5 באוויר", נעים התייחס בין היתר להרחקתו אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. "מה בסה"כ אמרתי? לא קיללתי את השופט. אמרתי לו שלא ראה חוץ לטובתנו", פתח המאמן. "יש לנו שופטים טובים, אבל הם צריכים להבין שגם אם מילים נאמרות זה לא סוף העולם. בכל פעם שהם יוצאים מכנס עם הנחיות חדשות, יובל נעים הוא בין הראשונים ליישם את אותן הנחיות. אבל הם צריכים להבין שיובל נעים לא יהיה אלישע לוי או מרקו בלבול". נעים המשיך לספק פנינים ולדבר על עצמו בגוף שלישי: "אני מסכים שצריך להיות גבול, אבל השופטים יודעים שהם יקבלו בראש אם לא ירחיקו את יובל נעים אחרי הצעקה השנייה. מבחינת האופי, הייתי רוצה להיות כמו אלישע לוי אבל אני לא יכול. לשופטים קל יותר להעניש מאמנים של קבוצות קטנות, גם לגבי שחקנים. שופט לא ירצה שיפסלו אותו מלשפוט את הקבוצות הגדולות". לקראת סיום הראיון, נעים הודה שבעיריית העיר שוקלים לקרוא לרחוב על שמו: "היו"ר לשעבר, איתן קסנטיני, הוא אחד האנשים בוועדת השמות בעירייה. הוא בא אליי לפני חצי שנה ואמר: 'אעשה הכל כדי שיהיה באשקלון רחוב על שמך. אתה גרמת להרבה מאוד שמחה, אני חושב שזה מגיע לך'. הוא מטפל בזה ומאוד רוצה שזה יקרה".

אז איתן קסנטיני, כבר לא מטפל בנושאים בעירייה בגלל שהתפטר ממועצת העיר וכך אולי נמנע ביזיון לעיר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה