קשקשנים עם תעודה של מאמנים



אין ספק שהדעה שלי על יובל נעים, לא משתנה וגם לא תשתנה. האיש עובד על כולם כולל על ראש העיר, שאינו מבין בתחום. מדרור אלמלם אני מצפה ליותר כל עוד הוא מוביל את הקבוצה

הניצחון לפני שבוע בגביע הטוטו על בית"ר ירושלים, אפילו לא גרם לי לחשוב שחל שינוי בקבוצת הפועל אשקלון וגם לא התבוסה לבאר שבע וההפסד לאשדוד. מה שהיה בעונה שעברה הוא יהיה גם העונה ועוד יותר גרוע. הקבוצה נחלשה ואני לא קונה את הצהרות המאמן שהוא צריך חיזוקים. כל הזמן הוא ימצא את האחראים לכשלונות ויבקש חיזוקים ולא צריך לשכוח שבעונה שעברה הייתה קבוצה (הפועל תל אביב) שבחובה היו 12 נקודות מינוס ולכן הפועל אשקלון שרדה עוד עונה בליגת העל. העונה הזו הולכת על הקצה אם הם יהיו במקום האחרון או לפני אחרון. 

ההפסד להפועל חיפה (3:1) הוא סימפטום ראשון בדרך אל העונה הקשה הצפויה לאשקלון.

הייתי בפעם הראשונה במסיבת עיתונאים ואני ביקשתי להיות בה, משום שהחליטו להשאיר אותי בצל, אבל הצל (אני) אהיה כלב השמירה של הכסף הציבורי ולאן הוא הולך. נכון, ראש העיר, תומר גלאם, כבר עושה קולות של בחירות וצריך להראות השגים גם בתחום הספורט, אבל לא על חשבון ילדים ובני נוער שהם העתיד של העיר אשקלון והם לא מקבלים אפילט 10% ממה שמקבל הכדורגל. 4.6 מיליון שקלים שהעירייה תעביר העונה להפועל אשקלון, גובל בשערוריה ציבורית שאסור לשתוק עליה וצריך למחות נגד האפליה שנעשית בין התחומים השונים לבין הכדורגל שרוב  התקציבים הולכים להפועל אשקלון ונניח שאם כבר מהמרים על הכדורגל למה לא לתת לקבוצה השניה בעיר שמשחקת רק עם שחקני בית, תקציב מסודר ולא בקמצנות.

להיות עוד עונה בליגת העל?  לא ביג דיל ורק יכול לגרום להתקפי לב. בחזרה למסיבת העיתונאים, לא הבנתי את ראש העיר בהצהרותיו כמו למשל: "אני דאגתי שהמגרש הבייתי יהיה מוכן למשחק הבית הראשון" "קנינו את הקבוצה" "היושב ראש הבא, יבחר על ידי" "אני רוכש את הפועל אשקלון". נו באמת אדוני ראש העיר, עם כל הכבוד וההערכה, זה שוחד בחירות לא הצהרת כוונות. מה זה קנית את הקבוצה? ממתי העירייה בכלל יכולה להחזיק קבוצת כדורגל? תראה לי עיר אחת בארץ שעושה את זה?. זו עבירה על החוק שהוא בגדר המלצה באשקלון. כשאתה עושה משהו זה לטובת העיר ולא לטובת גוף מסויים שהכסף בו יורד לטימיון בדרך כלל.

ההצהרות של מנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם, יותר אופטימיות אבל עדיין מעבר מאהדה לאיתמר שמעוני לתומר גלאם, לא יתן לו את מה שקיבל משמעוני וגם זה לא היה משהו. אבל לדרור אני מאמין שהוא גם התעקש על הצערת הקבוצה, כמו שהוא אמר במסיבת העיתונאים והריב שלו עם יובל נעים, על הניפויים שעשה, לא הואילו בינתיים כי נעים ניפה וההנהלה ממשיכה לשתוק. כסף ציבורי לא בראש מענייהם. אגב, אלמלם, גלאם לא הפטרון של הקבוצה, הציבור הוא הפטרון וגלאם הוא שליחו, או שליחם של חברי מועצת העיר. 

על מה שאמר שם המאמן, יובל נעים, לא נרחיב את הדיבור, הסגנון אותו סגנון והוא אף פעם לא יקח עך עצמו אחריות להפסדים או כשלונות, זה האיש וזה האדם ולך תשנה אותו עם 700 אלף שקלים לעונה שהוא מרויח. טל מכלוף, אתה אדם צנוע וכך אתה צריך להיות תמיד, אתה בלם מעולה בכל מקרה ורווח נקי שלהפועל אשקלון כי אתה שחקן בית.

לראש העיר, תומר גלאם הייתי מייעץ להפסיק לחשוב רק על הבחירות בעוד שנה וחודשיים, כי יש סדר עדיפות. נכון, ויתרם על השבת עבור הכדורגל כי אין לכם ברירה, אבל זה לא אומר שבוחרים דתיים לא צופים במעשיכם בחילול השבת, כך שאל תבואו בפעם הבאה בשם החוף הנפרד וכל מיני העלמות עין מדברים שעלולים להקים עליכם את הציבור הדתי. עוד ישיבה בלב שכונת "ברנע" בעיר תקים את הציבור החילוני וזה לא מה שאתה צריך. תלך בין הטיפות לא טוב לתקופה זו אבל לך על אצבעות הרגליים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה