3 היעדים הפופולריים בקרב הישראלים



בדרך כלל, שבוחנים את היעדים הפופולאריים אליהם טסים מרבית הישראלים, אז מגלים ברשימה מקומות צפויים, כמו פריז, ברצלונה, לונדון, ברלין, ניו יורק. זה טבעי, מדובר על ערים גדולות, מתויירות, לפחות ביחס ל-4 הערים הראשונות הרי שהן גם קרובות. אז ברור מאליו שהם יהיו יעדים פופולריים

 אך האמת היא שניתן למצוא עוד שורה של מקומות מאוד אהובים ופופולאריים על ישראלים, אף על פי שהם יותר רחוקים ועלויות הטיסה הן גבוהות. מדובר על מדינות כמו דרום אפריקה, יפן ואוסטרליה. נכון שלרוב, מדינות אלו פופולאריות בעיקר בקרב צעירים אחרי צבא שרוצים לטוס לטיול שחרור או בקרב אנשי עסקים שמחפשים יעדים חדשים לעשות שם עסקים, אך אנחנו יכולים לראות בשנים האחרונות שגם קהלים אחרים טסים ליעדים אלו, בין אם מדובר בזוגות צעירים שמעוניינים לעשות שם את ירח הדבש שלהם, הורים עם ילדים שמחפשים יעדים אקזוטיים ושונים לטייל בהם איתם, או מבוגרים אשר יוצאים לשם במסגרת טיולים מאורגנים טיולים מאורגנים או לבד.

לפני שנסביר בקצרה מה מושך את הישראלים אל אותם יעדים, חשוב להדגיש, הטיסות ליעדים אלו אינן ישירות, בדרך כלל מדובר על טיסות שעוברות דרך אירופה או טורקיה. הרבה יותר זול ומשתלם לטוס ככה. חשוב מאוד לזכור לעשות את כל הפרוצדורות הנדרשות לפני הטיסה, בין אם זה קבלת ויזה או הזמנת מקום לינה, לפחות לימים הראשונים. את כל השאר ניתן לעשות במקום.

מדוע מדובר ביעדים פופולאריים

נתחיל מיפן. אין ספק שמדובר באחת המדינות המעניינות ביותר בעולם מבחינה תרבותית. זו הסיבה שהיא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה אם לא מעבר לכך. חלקם מגיעים בשביל לטייל במדינה, אחרים מגיעים אליה בשביל לחיות בה תקופה, ללמוד ולעבוד. במשך שנים רבות ישראלים נסעו לעבוד בה, אך הדבר היה סיכון מבחינתם, מאחר ומרביתם לא קיבלו אישורי עבודה. כיום זה נרגע, ומרבית הישראלים שמגיעים לחיות ביפן, עושים זאת אחרי שקיבלו אישור לימודים או עבודה.

אוסטרליה, נחשבת למוקד משיכה עבור צעירים רבים אחרי צבא. רבים מהם בוחרים לטייל באוסטרליה וניו זילנד, ומשם להמשיך מערבה, בין אם זה ליפן או לתאילנד, בדרכם חזרה ארצה. גם באוסטרליה אנחנו יכולים למצוא ישראלים רבים שעובדים, בעיקר בחוות, אך גם בעבודות נוספות. אוסטרליה מושכת אליהם גם צעירים רבים שאוהבים גלישה וצלילה, שכן מדובר באחת המדינות המובילות ביותר בתחומים אלו.

דרום אפריקה היא יעד יחסית "חדש" הן עבור צעירים והן עבור מבוגרים. כידוע עד תחילת שנות התשעים, שלט במדינה משטר אפרטהייד ובמשך שנים ישראלים רבים נמנעו מלהיכנס למדינה. עם נפילת המשטר, החלו רבים להגיע ולבקר בו, בין אם זה לטיולים בשמורות הטבע, פארקים לאומיים, טארקים ועוד. כיום המקום מהווה מוקד משיכה לצעירים ומבוגרים כאחד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה