שירותי עורך דין לתאונות עבודה



עובדים המועסקים במקומות עבודה שונים חשופים לסיכונים רבים. כל מעסיק חייב פעול על פי חוקי עבודה ובטיחות בעבודה מגוונים

 מעסיקים רבים נוהגים על פיהם ויש כאלו שאף מוסיפים הנחיות פנימיות מחמירות משל עצמם. הם רואים בשמירה על בטיחות העובד אחד מהדברים שתורמים לשקט תעשייתי ולפריון. יחד עם זאת, תאונות עבודה קורות כל העת ועלולות לגרום לנזקי בריאות קשים לנפגעים עד כדי גרימת נזקים בלתי הפיכים. במקרים חמורים כאלו יהיה צורך להיעזר בשירותי עורך דין תאונות עבודה.

פגיעה  בעבודה

העניין הוא שהמושג תאונות עבודה יכול להיות צר אבל גם רחב יותר. שבר, כוויה, טראומה ועוד הם בולטים לעין וקורים במיידית, אבל יש גורמים שמתמשכים על פני שנים שגורמים לנזק מצטבר. חשיפה לשמש, לרעש, לחומרים מסוכנים, עבודה תחת לחץ נפשי ועוד הם גורמים כאלו ולא תמיד  קל להוכיח נזקים לגוף ולנפש שנגרמים בעטיים. במקרים רבים, העובד אכן, נפגע והן המעסיק והן המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח הפרטיות שאחראיות על תשלומים לנפגעים מסרבים להכיר בהם.

מחלוקות בנסיבות שונות

מחלוקות מול גורמים אלו יכולים לקרות בנסיבות שונות, קלות או מורכבות יותר. העובד מן השורה אינו מתמצא בכל סעיפי החוק, סעיפי פוליסות הביטוח, ותת סעיפי הביטוח הלאומי על גוניהם השונים. במקרים בהם שהוא מרגיש פגיעה בזכויותיו הוא יכול לפנות לעורך דין העוסק בתאונות עבודה. עורך דין יכול ללוות אותו לאורך כל התהליך, אבל לרוב, נכנס לתמונה כאשר מסרבים המוסדות להכיר בתביעת הנפגע. עורך דין יקבל לידיו את התיק וייצג את לקוחו.

פעילות משפטית ואחרת

עורך דין תאונות עבודה ירצה ללכת מן הקל אל הכבד כדי לא לגרום להוצאות כבדות ללקוחו. התהליך הראשוני כולל פניה בכתב ובעל פה ועל סמך התשובות יוחלט אם להתקדם בתביעה לבתי דין. ייצוג בבתי משפט הינו מורכב ומחייב הבאת מסמכים רפואיים, מסמכים בנוגע להוצאות כספיות ואחרים נוספים. המטרה היא לקבל כספים חד פעמיים. הצורך הוא לאפשר חיי רווחה עתידיים לכל נפגע תאונות עבודה. עורך דין מומחה יודע להגיש תביעה ולזכות בה ומומלץ לפנות אליו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה