במזל נגמר רק 1:0



למרות שאשקלון שיחקה טוב אבל בלי תכליתיות, אם הייתה סופגת ארבעה שערים זה לא היה מפתיע איש חוץ מהמאמן
בתמונה: שחקני אשקלון שוכבים על הדשא אחרי גול הניצחון של ב"ש

נכון,  אשקלון הייתה שווה נקודה אחת בלבד ולא בזכות יוזמה שלה (פעם אחת סיכנה את השער) אלא כתוצאה ממשחק מאוד רשלני של ההתקפה של באר שבע ועוד כמה הצלות של השוער איינוגבה.

משהו רע עובר על באר שבע, אבל היא ניצחה, מה שאי אפשר להגיד על אשקלון, ההיפך, היא שיחקה טוב במחצית המגרש והניעה כדור בצורה שהביאה לה הרבה סימפטיה, אבל עם זה כנראה ששוב אוהדי אשקלון צפויים לעבור יסורים בתחתית הטבלה.

אז מה היה למאמן אשקלון להגיד בסיום המשחק "השופט משיח אשם". השופט היה מבריק ואפילו לא שגה פעם אחת, השחקנים של אשקלון (אפילו לא אחד משחקני הבית שיחק) חלקם לפחות השתדלו מאוד (טל איילה), אבל את תוספת הזמן אשקלון קיבלה באשמתה בלבד. כל פציעה שראינו על כר הדשא שווה אמבולנס למיון והכל הצגות. על זה, יובל נעים, מוסיפים זמן. אה, היה גם בונקר החל מהדקה ה -60 ופה מאמן בעל ניסיון עשיר לא סוגר משחק, אחרי שראה מה באר שבע עושה על הדשא, אבל על הדשא באמת לא היה חלוץ שיכול לתת משהו חיובי לאשקלון. לא זוכר את חיימוב שוער באר שבע, מתאמץ להוציא כדור שעשה דרכו לרשת בצורה רצינית. הכל ליד ומעל המשקוף. לעומתם באר שבע, שחייבת להציג יכולת של אלופה ולא של קבוצת תחתית, ניסתה לכבוש ואפילו הגיעה למצבים של גולים בטוחים, לא הצליחה לכבוש לכן התוצאה היא רק 1:0. להכניס שחקן התקפי ברבע האחרון של המשחק זה בדיוק הטעות של המשחק. טל מכלוף (זוכר?) היה צריך להיות על הדשא בדקות האחרונות כדי לשמור על התיקו 0:0

באר שבע אינה היריבה של הפועל אשקלון למאבקי התחתית, לכן מההפסד לא צריך לדאוג, כי הפסדתם לקבוצה שכבר שנתיים אלופת המדינה. אז צריך להתסכל קדימה ולראות את הפועל עכו, אותה אתם חייבים לנצח רק לשחק נכון אבל עם התקפה יותר דורסת ויותר מעיזה.

אגב, יובל נעים, כשהגעת לאולם מסיבת העיתונאים (מפואר) פלטת כהרגלך בקודש שטות גמורה "אני רואה כאן אנשים שבאו לכאן בגלל שהפסדנו". אתה לא מספיק אמיץ להגיד על מי דיברת?. והמשחק נגד עכו אינו גמר גביע כמו שאמרת, הוא משחק שאם לא תנצח בו, עדייף כבר שתשאיר את המפתחות.

עוזר המאמן אלי לוי, שהשליך כדור כדי להרווויח זמן, יעמוד לדין ביום רביעי אחרי הרחקתו על ידי השופט, מנשה משיח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה