חושבים ללמוד לתואר ראשון ? הכתבה הזו עבורכם



סיימתם את הצבא, חזרתם מהטיול הגדול, עכשיו הזמן לבחור קריירה. אבל מה כדאי ללמוד? איפה? וכמה זמן? כל אלה שאלות מצוינות שעשויות לקבוע לכם את העתיד. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע הארוך והמפרך לעבר התואר הראשון, הנה כמה טיפים שאולי כדאי לכם לקחת בחשבון בעת הבחירה המשמעותית.

 

קודם כל, נסו להתמקד בתחום שמעניין אתכם, כזה שבו באמת תגשימו את עצמכם. חישבו במה אתם חזקים ובמה חלשים, אילו כישורים ויכולות יש לכם, ומהו המקום שבו תוכלו למצות את כל הפוטנציאל שטמון בכם. לאחר מכן, דברו עם משפחה, חברים, חפשו מידע באינטרנט, התקשרו ליועצי לימודים, לכו לימים פתוחים ובקרו במוסדות ששמים דגש על חדשנות, מקוריות ופדגוגיה איכותית.

בשנים האחרונות המכללה האקדמית אחוה צומחת ופורחת, ומתקיימת בה פעילות לימודית חלוצית וחיי קהילה  מתפתחים. נוסף לכך, בתקופה האחרונה, המכללה גם עוברת מתיחת פנים חיצונית לשיפור הנראות. ובין כותלי הקמפוס, תואר הראשון של המכללה האקדמית אחוה מעניק השכלה אקדמית רחבה ועדכנית וטעימה ממגוון המקצועות התיאורטיים והמעשיים בתחום המדעים והחינוך. ונוסף על כך, ראוי לציין כי זוהי מכללה ציבורית שזוכה לתמיכת המל"ג ולכן מציעה שכר לימוד אחיד, התואם לכל האוניברסיטאות והמכללות הציבוריות (10,066  ₪ בשנת הלימודים תשע"ח).

במכללה האקדמית אחוה, מגוון קורסים ייחודיים, המאפשרים חשיפה למידע עדכני בתחומי לימוד מסקרנים התואמים את עולם המחר, שיטות הוראה מתקדמות בתכניות לימודים ייחודיות וחיבור לתעשייה ולחברות מובילות במשק כגון: אינטל, אלביט מערכות, הזרע ועוד, כבר במהלך הלימודים.

אם אתם מתעניינים בביולוגיה וגנטיקה, בעלי חיים ואבולוציה, אקולוגיה וסביבה, במכללה האקדמית אחוה, תוכלו למצוא תואר ראשון במדעי החיים בגרסת המחר, תואר המקנה ידע בסיסי ויישומי במקצועות הביולוגיה החדשניים והקלאסיים, תוך שילוב ייחודי של תחומים חדשניים: אגרו-טק– ההיי טק של החקלאות ולימודי סביבה וקיימות, תחומים מבוקשים במשק הישראלי. אגרוטק: מדובר בקורס המשלב בין שני עולמות משלימים - חקלאות וטכנולוגיות הייטק. תוכנית הלימודים הייחודית כוללת חשיפת הסטודנט למספר מקצועות ליבה, הכרה של נושאי מפתח בעולם המדע, הביולוגיה ושילוב מיומנויות המאפשרות לסטודנט חשיפה אל טכנולוגיות הקצה והיכרות עם פרקטיקה בשטח.

סביבה וקיימות: אם אתם מאמינים, כמונו, כי אדם משכיל, ובעל ערכים הומניסטיים הוא גם אדם בעל תודעה סביבתית מפותחת ורגישות למערכות האקולוגיות הסובבות אותו, יש לנו בשבילכם גישה מקורית, רחבת היקף ואף נועזת של שילוב לימודי הסביבה בלימודי מדעי החברה והרוח. חטיבה בקיימות וסביבה תשולב בתכנית במדעי הרוח והחברה ותעסוק בנושאים כמו מערכות אקולוגיות, שמירת הטבע בגישה רב תחומית, שינויי אקלים, תזונה ובריאות, צדק חברתי סביבתי, כלכלה וחקיקה סביבתית, השפעות של זיהום על הסביבה ועל בריאות האדם, שימוש באנרגיות מתחדשות ועוד. חלק מהשעורים יכללו סיורים שיצרו את החיבור עם המציאות הסביבתית.

אם מעניינת אתכם דרך אחרת, קריירה עם ערך מוסף, תוכלו למצוא במכללה האקדמית אחוה תואר ראשון בחינוך .B.Ed ותעודת הוראה במגוון מסלולים – חינוך והוראה לגיל הרך,  חינוך מיוחד,  הוראת אנגלית, ביה"ס יסודי, וביה"ס על יסודי –  שבו תחוו שיטות לימוד פורצות דרך: הרצאות באמצעות שימוש ברובוט לייב, כיתות ללמידה פעילה בסביבה עתירת טכנולוגיה ועוד. זהו תואר שיעניק לכם כלים להוביל את דור העתיד של ישראל, תואר שייתן לכם תחושת שליחות, תרומה לחברה ותוכן עשיר לרזומה.

תואר ראשון נוסף שיפתח בפניכם אפשרויות רבות לקריירה בעתיד, הוא תואר ראשון בפסיכולוגיה במכללה האקדמית אחוה. תכנית הלימודים בתואר זה מקנה לסטודנטים היכרות עם מגוון תחומי הפסיכולוגיה, המאוגדים בשלושה אשכולות: אשכול התפתחות ואישיות, אשכול ארגון וחברה ואשכול קוגניציה ומוח. כמו כן, קיימת תכנית לימודים המשלבת תואר ראשון בפסיכולוגיה עם לימודי תעודת הוראה בחינוך מיוחד, אשר מעניקה לבוגר אפשרות לעסוק בעבודה טיפולית במסגרות חינוכיות ושיקומיות, מקצוע פרקטי הנדרש בשוק התעסוקה. ובנוסף, תכנית לימודים חדשה מציעה צירוף ייחודי ופרקטי של שני תחומים הקשורים באופן הדוק זה לזה - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש. הידע בפסיכולוגיה יתרום רבות לבוגר המתעתד לעבוד בתחום משאבי האנוש ויאפשר לו הבנה טובה של העובדים, של גורמים המשפיעים עליהם, ושל אופן הניהול המתאים.

 אנחנו יודעים שמה שמעניין אתכם באמת הוא מה קורה בשטח – איך הפרקטיקה במהלך התואר באה לידי ביטוי. במכללה האקדמית אחוה, ציוד חדיש, מעבדות מאובזרות, מרכז לנוירופדגוגיה, מרכז קיימות וסביבה (נבנה בימים אלו) ומרכז סימולציה המהווה חלק מובנה ממרחב של שש כיתות ההוראה, שכולן מאפשרות תהליכי למידה-הוראה בסביבה עתירת טכנולוגיות מתקדמות. הסימולציה מבוצעת באמצעי הקלטה ובקרה טכנולוגיים חדישים, הריהוט הוורסבילי מאפשר למידה מגוונת, לרבות שימוש בטאבלטים, מסכי מחשב, לוחות ניידים ועוד. ובמקביל, במהלך כל שנת הלימודים, מתקיימים סיורים לימודיים בארץ ובעולם, סמינרים בינלאומיים, כנסים וימי עיון מרתקים בנושאים בוערים שנמצאים במרכז סדר היום הציבורי.

אז הגעתם עד לכאן, השקעתם מחשבה וסוף סוף בחרתם תחום שהכי מתאים לכם - מצוין. עכשיו, חשוב שתגיעו למקום שתרגישו בו בנח, לקמפוס עם קבוצות לימוד קטנות ומרצים מקצועיים ומומחים בתחומם. במקרה הזה, המכללה האקדמית אחוה מציעה חווית לימודים ייחודית, מערך פדגוגי ומנהלי הכולל יחס אישי, צוות ייעוץ מקצועי וסיוע לימודי, שמטרתו להביא להצלחתו של כל  סטודנט. ולא פחות חשוב מכך - אפשרות להיות חלק מקהילה תוססת בפרויקט "קהילות סטודנטים בקרית מלאכי". במסגרת פרויקט זה, תזכו במלגת לימודים ומגורים בקרבת המכללה, ותשתתפו בעשייה חברתית משמעותית. במכללת אחוה - מעונות זה OUT וקהילות זה IN.

המכללה האקדמית אחוה מזמינה אתכם להתעורר, ולהצטרף עכשיו, כבר בשנת הלימודים הקרובה, לתואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה

בואו למפגש ייעוץ ביום ב' 16.10.2017

בשעות 18:00-14:00

לפרטים וייעוץ לחצו כאן 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה