כנס חשיפה למכינות הקדם צבאיות נערך לראשונה באשקלון



בני נוער רבים קיבלו את כל המידע הרלוונטי אודות המכינות הקיימות בארץ ויתרונותיהן. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "למכינות תפקיד חשוב בעיצוב החברה האזרחית שלנו"

בשבוע שעבר התקיים בבית 'יד לבנים' לראשונה באשקלון כנס חשיפה למכינות קדם צבאיות בהשתתפות עשרות בני נוער שמעוניינים לצאת למכינה קדם צבאית שנה לפני גיוסם לצה"ל.

בני הנוער שהגיעו לכנס נפגשו עם נציגים ממגוון רחב של מכינות, קיבלו חוברת מידע על כל 52 המכינות הקיימות בארץ ונהנו מהרצאה של מנכ"ל ארגוני הנוער בישראל, שלומי קסטרו, שהסביר מנקודת מבט אישית על היתרונות ביציאה למכינה קדם צבאית.

גם ראש העיר בפועל, תומר גלאם, הגיע לכנס ובירך את בני הנוער: "למכינות תפקיד חשוב בעיצוב החברה האזרחית שלנו, באמצעותן אנו מצמיחים אזרחים אשר רואים בעצמם חלק משמעותי מהחברה ובעלי יכולת השפעה על עיצובה, מתוך נכונות לשאת במשימות ובאתגרים הלאומיים בתחומי הביטחון, החברה, החינוך ועוד. בישראל פועלות עשרות מכינות קדם צבאיות ואני בטוח שעל ידי בחינה מושכלת של המידע, אותו אנו מנגישים לכם היום, תוכלו למצוא את המכינה בה תראו את עצמכם צומחים ומועצמים לקראת שירותכם הצבאי. שיהיה בהצלחה".

חברת המועצה הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: "המכינות הקדם צבאיות הוקמו במטרה לעודד מועמדים לשירות להתנדבות ביחידות קרביות, מובחרות, מסלולי פיקוד וקצונה ומסלולי הגשמה איכותיים ומגוונים בתחומים שונים בכדי לקדם את החברה למחויבות חברתית, סולידריות, עזרה לזולת וסובלנות. השבוע לראשונה קיימנו כנס חשיפה לבני הנוער שנועד להגביר את הגיוס בעזרת העמקת הידע והחיבור למכינות ולהצמחת מנהיגות צעירה, תוססת וערכית במדינת ישראל. אני תקווה שבכל שנה נזכה לראות יותר בני נוער לוקחים חלק".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה