פעילות משטרתית למען איכות חיי התושבים באשקלון



משטרת ישראל קיימה בסוף השבוע יחד עם רשות הטבע והגנים פעילות כנגד טרקטורונים ורכבי שטח המפרים את החוק, מסכנים את הציבור ופוגעים באיכות חייו

 במהלך הפעילות נעצר, בסיוע מסוק היחידה האווירית, קטין שנהג בטרקטורון ללא רישיון נהיגה כלל וניסה להימלט מהשוטרים. מעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים.

במהלך יום שישי האחרון ערכה משטרת ישראל יחד עם היחידה האווירית ובשיתוף רשות הטבע והגנים, פעילות כנגד רכבי שטח לסוגיהם המסכנים רוחצים בחופי הרחצה, פוגעים במרקם החיים של הציבור וגורמים נזק בחופים ובשמורת הטבע בעיר אשקלון. מטרת הפעילות המשותפת הנה לשמור על איכות חיי התושבים, מיגור גורמי הסיכון בחופי הרחצה בדגש לעונת הקיץ, ומניעת נזק סביבתי שנעשה בניגוד לחוק על ידי חלקם של רוכבים ונהגים אלו בחופים ובשמורות הטבע. *"אנו רותמים כוחות יחדיו במטרה משותפת - שמירה על איכות חייו וביטחונו של הציבור"* נמסר מהמשטרה.

בפעילות שנערכה כאמור בסוף השבוע, בהשתתפות כוחות משטרתיים ופקחי רט"ג, ובסיוע מסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל, נעצרו ונבדקו רכבי שטח לבדיקה וכנגד חלקם נרשמו דו"חות על ידי פקחי רשות הטבע בגין נסיעה על חופי הרחצה ושמורת טבע. באחד המקרים הבחינו הכוחות הפועלים בטרקטורון שנתבקש לעצור אך זה החל נמלט מפני השוטרים תוך שהמסוק המשטרתי חג מעליו ומסמן לכוחות את נתיב בריחתו. נוהג הטרקטורון, קטין תושב אשקלון כבן 17, בתום מרדף אחריו נעצר והועבר לחקירה במשטרה שלאחריה נכלא. מעצרו הוארך בבית המשפט עד יום שלישי הקרוב ובכוונת חוקרי המשטרה להגיש כנגדו כתב אישום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה