שווה בדיקה: מסעדת "vista" אשקלון



ביקורת בתי עסק באשקלון, הפעם בחרנו לערוך ביקור במסעדת "ויסטה " מסעדה שף \ גורמה  כשרה  חוף דלילה

ויסטה מסעדה

ביקורת בתי עסק באשקלון, הפעם בחרנו לערוך ביקור במסעדת "ויסטה " מסעדה שף \ גורמה  כשרה  חוף דלילה אשקלון .

בעקבות הביקורות המשבחת בתוכניתו של "גיא פינס" אשר שיבחה את מסעדת ויסטה באשקלון, החלטי לערוך ביקרות במקום ולהתרשם האם קיימת מסעדת גורמה כשרה ומומלצת ועוד באשקלון??? בחרתי לבדוק את  ה"מנות עסקית" במקום, לשם כך הגעתי  ביום שלישי  13\02\19 בשעה 16:00,  היהלום שבכתר של המסעדה הוא ללא ספק המיקום מול הים והסביבה השקטה והרומנטית. המסעדה נפתחה לפני כחצי שנה, בזמן שביקרתי, סעדו במסעדה תושבים מחוץ לאשקלון שלפי דבריהם באו במיוחד לסעוד אוכל גורמה כשר בתוספת נוף מרהיב. השירות והיחס האדיב ניכר כבר בכניסה,מלצר שקידם את פנינו בחיוך בכניסה שליווה אותנו לאורך כל השהות במסעדה. בחרנו שתי המנות עסקים: מנת 59 ש"ח ומנת ה 79 ש"ח. לפני הגשת המנה הראשונה הוגש לחם הבית חם עם רוטב טחינה, קרם חצילים. בשתי המנות ניתן  לבחור במספר אופציות למנה הראשונה מאותו תפריט משותף לכל המנות העיסקיות: מנת 59 ש"ח ממרגזנה ראשונה: בחרתי בנקניקיות מרגז - נקניקיות פיקנטיות על סלט עגבניות שרי  צהובות, בצל ירוק ועלי קוסברה ברוטב ליים, הנקניקיות פחות חריפות וטעימות ממה שציפתי מנקניקיות מרגז. כבדמנה שנייה: כבדים ואגסים: כבדי עוף המוקפצים במחבת עם בצל סגול וירוק, אגסים ביין אדום ורוטב בלסמי מונח על קרם תפו"א, טעים. שתיה: מיץ תפוזים.   מנת 79 ש"ח פאטהמנה ראשונה: נשנושי אנטריקוט - נתחי אנטריקוט במחבת מוקפצים עם עגבניות שרי תמר פטריות פורטובלו  ובצל ירוק בקרם  סויה ג'ינג'ר, טעים. קבבמנה שניה: קבב טלה - על מצע חציל בגריל פחמים עם צמחי תבלין וצ'מיצ'ורי  פפאדיו,  הקבבים לא מספיק מתובלים. שתיה: מיץ גזר. בסיום הוגשה גלידת סורבה לשתי המנות.  

קריטריון תמורה לכסף: 9.4

המחיר זול ביחס לאיכות האוכל המשובח, המסעדה נדיבה  בגודל המנה , האוכל משובח ואיכות החומרים משובחים ביותר,המנה זולה מאוד לעומת גודל המנה הענקית ואיכותה.

קריטריון ניקיון ושירות ואדיבות הצוות : 9.5

המסעדה נקייה במיוחד, אף טיפת לכלוך לא נראתה במסעדה, השירותים נקיים , לקח כ- 9  דקות מרגע ההזמנה עד הגעת המנה הראשונה , זמן בהחלט טוב.

מבחר מנות ואוכל: 9.2

מספר רב של קומבינציות שונות של מנות  בתפריט, האוכל בהחלט טעים ואיכותי, המנות מבושלות פחות ברמה ה"מיידי" (לטוב ולרע) לאוהבי אוכל מבושל היטב רצוי לבקש את האוכל "וול דאן".

לסיכום והמלצות:

מומלץ ביותר, המסעדה עונה על כל הפרמטרים של מסעדה איכותית , האוכל גורמה, המנות גדולות ומשביעות, המחיר סביר ביותר ומשתלם, הנוף עוצר נשימה ומשדר יוקרה ורוגע, מתאימה פחות לחובבי החומוס והסלטים המזרחיים.

 מומלץ להזמין מקומות מראש: 08-6441444 או באתר המסעדה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה