עיצוב בסטייל: כך תלבישו את הבית לקיץ



אוהבים קיץ ורוצים שילווה אתכם כל השנה? מבצעי סוף העונה הם הזדמנות להעיז עם פריטים צבעוניים במיוחד, שיכניסו את השמש ואת הים הביתה ויישארו אתכם גם בימים הגשומים. צהוב, כחול, אלמוגים, אננס, גלשן ופרחים - כדי שהמיקס אנד מאץ' לא ייראה גיבוב לא קשור, אתר "המקצוענים" עם טיפים ותמונות להשראה

צילום: יח"צ, זארה הום

אם אתם אנשי קיץ, יכול להיות שתרצו אווירת ים וחופשת בטן-גב לכל אורך השנה. יושבים בגינה או במרפסת? כמה כריות מודפסות וכלי הגשה צבעוניים ישדרגו כל פינת אירוח.

לפעמים כל שנדרש הוא לצבוע כמה קירות בבית בצבעים נועזים יותר, ולבחור באלמנטים שמשקפים את האהבה שלכם. מבצעי סוף העונה ברשתות השונות הם הזדמנות להעיז יותר בבחירת הגוונים.

אך לפני שיוצאים וקונים בלי חשיבה מוקדמת כדאי שתצלמו את חדרי הבית השונים, וכשאתם מסתובבים בחנויות תבחרו בצורה חכמה פריטים שישתלבו בצורה הרמונית עם הריהוט הקיים. 

גם בחדרי ילדים, תוכלו לשלב אלמנטים שמשקפים את האהבה הזו של ילדיכם לסביבה שמשדרת חופש, ים וגלים. אם יש להם תחביב שקשור לגלישה, למשל, תוכלו לשלב אותו במקדש הפרטי שלהם. אז איך עושים זאת? לפניכם תמונות להשראה וגם כמה טיפים. אם אתם סולידיים יותר, לא חייבים להתפרע, ואפשר להסתפק בבחירת אלמנט או שניים שיעשו את ההבדל. 

אם בא לכם את הדבר האמיתי, פשוט קחו כמה ארגזים, חגורת הצלה ואקססוריז שמשדרים בבירור את הים. תלו אותם על הקיר, סדרו אותם בפינה בנון-שלנטיות או בחרו אותם כהדפס לכריות או למצעים.

צילום: יח"צ, זארה הום
הכניסו את השמש לבית

אם אתם אנשי שמש, בטח לא תירתעו מצבע צהוב. הוא מאיר את החלל, ויכול להספיק לצביעה של פינה אחת בבית. אפשר לשלב אותו גם עם צבע שחור מיוחד, שעליו ניתן לכתוב באמצעות גיר. פינה במטבח, במסדרון או בחדר של בני נוער, תעשה את כל השינוי ותהפוך את הבית מסתמי למעוצב. 

"צבע הוא אלמנט שקל יחסית לשנות", אומרים במוקד השירות של אתר "המקצוענים", בייחוד אם הוא רק בקיר דומיננטי בחדר.

"כדאי לבחור את הקיר שנקי מחלונות או ארונות ושהכי בולט כשנכנסים לאותו חלל, ולשדרג אותו עם גוון שונה, טקסטורה מיוחדת ואף לשלב יותר מגוון אחד. חשוב לשמור את המספר הסידורי של הגוון ואת שם החברה היצרנית, כדי שבמקרה של צורך בתיקון, לא יהיה צורך לצבוע את כל הקיר מחדש".  

גם צבעי פסטל, לנועזים פחות, יפיחו רוח חיים ואווירה יותר רעננה לבית. בשילוב עם גוף תאורה צבעוני דומיננטי, שטיח צבעוני ומסגרת תמונה לא שגרתית - קיבלתם חלל עם אמירה משלכם.

חדרי ילדים לא חייבים להסתפק בבחירה שמרנית של כחול לבנים או ורוד לבנות. למה לא לשלב את שניהם? אם הם אוהבים אננס, לא חייבים להסתפק רק באכילתו, כל עוד הוא באופנה אפשר להתקשט עם מצעים מודפסים ושמחים. תנו לילדים להיות שותפים לבחירה, ולהרגיש שיש לדעה שלהם משמעות.

לשדרוג הסלון, תוכלו להיעזר בפתרון הקל והזול ביותר - כריות. כדי שהמראה לא יראה גיבוב של כריות לא קשורות שלא יתחברו בצורה הרמונית, שמרו על קו אחיד.

"רוב הספות שאנו בוחרים הם בגווונים נייטראליים, כמו אפור או בז', אך אין זה אומר שהם יקבעו את רוח החדר", אומרת סיגל כספי מנהלת מסחרית בגולף אנד גו.

"ספה בהירה תיראה אלגנטית עם מקבץ כריות בהדפסים שונים ותראה שונה לחלוטין במקבץ כריות בסגנון אתני עם שילוב של אדום, צהוב וירוק.

בבחירה בכריות, נסו לחשוב על האווירה שאתם מחפשים ליצור. אפשר לבחור בכריות באותו הגודל במגוון צבעים שונים המשתלבים יחד, או לבחור בפלטת גוונים אחידה (כמו גווני כחול לבן), ולבחור בגדלים שונים של הכריות ובטקסטורות שונות של בד, כדי שהמראה שיתקבל יהיה הומוגני".

צילום: יח"צ, זארה הום

יושבים בחוץ ומארחים? הכניסו צבע. נכון שהכי קל להשתמש בכלים חד פעמיים ולזרוק אותם מיד כשהאורחים הולכים. אבל כלי הגשה מוקפדים, יהפכו את האוכל ליותר 'טעים', כי אל תשכחו שאנחנו אוכלים גם עם העיניים

אם החופשה האחרונה לא יוצאת לכם מהראש, או אם יש עוד זמן רב עד לחופשה הבאה, הפכו את חדר השינה שלכם לחדר מלון. לעתים כל שצריך הוא לבחור תמונה של מלון שאהבתם, ולקחת ממנו רעיונות. כחול-לבן  בשילוב פריטים  מעץ, למשל, ישדרו אווירה ים-תיכונית שתיתן לכם להרגיש ביוון גם אם פיזית, אתם פה בישראל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה