מנהל חדש לבית החולים סורוקה



דירקטוריון קופת חולים כללית, אישר השבוע את החילופים של ד״ר שלומי קודש, המכהן בשלוש השנים האחרונות כמנהל הרפואי של כללית במחוז הדרום, במנהל הנוכחי פרופסור אהוד דוידסון

צילום: דני מכליס

ד"ר שלומי קודש, המכהן בשלוש השנים האחרונות כמנהל הרפואי של כללית מחוז דרום מונה למנהל המרכז הרפואי סורוקה ויחליף את פרופ' אהוד דודסון.

דירקטוריון כללית, בראשותו של מר אלי אדמוני, אישר השבוע (13 דצמבר) את המלצת מנכ"ל כללית, נועז בר ניר, למינויים חדשים שיכנסו לתוקפם כבר בשבועות הקרובים: ד"ר שלומי קודש המכהן בשלוש השנים האחרונות כמנהל הרפואי במחוז דרום של כללית. מונה למנהל המרכז הרפואי סורוקה.
ד"ר קודש, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, מוסמך בבריאות הציבור ומומחה ברפואה פנימית. הוא השתלם במשך שנתיים באוניברסיטת ייל בארה"ב באינפורמטיקה רפואית ומילא שורת תפקידים בכירים בכללית, קודש שימש כסגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה במשך שבע שנים, כיהן כראש מנהלת התיק הרפואי בחטיבת בתי החולים של הכללית ובתפקידו האחרון כאמור, משמש כמנהל רפואי במחוז דרום של 'כללית'. ד"ר קודש יחליף את פרופ' אהוד דודסון.
נועז בר ניר, מנכ"ל כללית, "אני מברך את המנהלים החדשים אשר מביאים עמם ניסיון ניהולי וציבורי עשיר והיכרות מעמיקה עם מערכת הבריאות הישראלית. אני בטוח כי הם ימשיכו להוביל את כללית בהצלחה בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניה, כל אחד בתחומו".
מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז דרום כללית ברך את ד"ר קודש ואמר כי "במהלך כהונתו כמנהל רפואי במחוז הדרום של הכללית פעל דר קודש רבות לשיפור העשייה הרפואית ואיכות השירות למטופל, והגיע להישגים רבים בכל הקשור בתכנון כ"א הרפואי ואיכותו. דר קודש פעל רבות למען שילובם של רופאים חדשים במחוז הדרום ושיפר באופן משמעותי את שביעות הרצון של רופאי המחוז"
ד"ר קודש, בן 51, תושב הנגב משנת 1971, גדל והתחנך בבאר שבע מגיל 6 והיום מתגורר עם משפחתו במיתר. ד"ר שלומי קודש: "בשלוש שנות עבודתי במחוז דרום היה לי הכבוד לנהל צוותים מסורים ומקצועיים מהשורה הראשונה שעושים מאמצים כבירים לתת את שירותי הרפואה הטובים ביותר למבוטחי הכללית בדרום. בתפקידי הבא אני מתכוון להמשיך לפעול לקידום בריאות כלל תושבי הנגב תוך פיתוח התשתית האנושית והמקצועית שיאפשרו את המשך מתן הטיפול הרפואי האיכותי ביותר הן בסורוקה והן ברחבי הנגב."

- מצ"ב תמונה, קרדיט צילום: דני מכליס, אונ' בן גוריון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה