חם על המסך: הסדרות שאתם חייבים לראות ב 2018



הדרמה המסקרנת "הרצח של ורסצ'ה", העונה השנייה של "פאודה", הסדרה "שבאבניקים" של מאור זגורי - השנה החדשה כבר כאן, ואיתה גם סדרות הטלוויזיה המדוברות שיציעו לנו הרבה כוכבים, דרמה ואקשן. אז מה מחכה לנו?

2018 הולכת להיות שנה חמה מאוד, עם שמות גדולים שיכבשו את המסך הקטן, כמו פנולפה קרוז ב"רצח של ורסצ'ה", איאן מקרגור ב"פרגו" וג'סיקה פרקר ב"גירושים 2". הנה מה שמחכה לכם על המסך.

העונה השנייה של "פאודה" פותחת את שידורי האפיק החדש Yes Edge , שהושק לקראת השנה החדשה. האפיק יציע סדרות מבית היוצר של רשת FX ו ShowTime. בין מה שתוכלו למצוא שם, "הרצח של ורסצ'ה" הסדרה הכי מדוברת ומצופה לשנת 2018, בכיכובם של פנלופי קרוז וריקי מרטין, החוזרים לאירוע הרצח המזעזע של מעצב האופנה המפורסם.

יריבות מפורסמת נוספת תוכלו למצוא ב"אויבים: צ'ארלס ודיאנה" על משפחת המלוכה הבריטית; דרמת המתח "הבריחה מדאנמורה" בבימויו של בן סטילר ובכיכובם של זוכי האוסקר בניסיו דל טורו ופטרישה ארקט על הבריחה מהכלא השמור שהעמידה בכוננות את ניו יורק; "אמון" אנתולוגיה חדשה מבית FX  והבמאי זוכה האוסקר דניבויל ובכיכובם של זוכת האוסקר הילרי סוואנק ודונלד סאת'רלנד נכנסת לעובי הקורה במקרה חטיפתו של היורש למשפחת גטי.

ב HOT אפשר לצפות בסדרה החדשה של מאור זגורי "שבאבניקים" המספרת את סיפורם של ארבעה צעירים הגרים בפנימייה של הישיבה החרדית "נתיבות תורה", שנחשבת לא פחות מ"הרווארד" של הישיבות. החבורה, שנהנית ממעמד מכובד כתלמידי ישיבה יוקרתית, מחפשת עניין וריגושים מעבר לכותלי הישיבה, בסביבה החילונית. בין הכוכבים תוכלו למצוא את דניאל גד, גורי אפלפי, ישראל אטיאס, דב נבון ושירה נאור.

עוד ב HOT "חלומות חשמליים" אנתולוגיית מדע בדיוני, המבוססת על סיפוריו של פיליפ ק. דיק. בעוד שכל סיפור מתרחש בעולם ייחודי ושונה, כולם מתעמקים בייחודיותה ובחשיבותה של הרוח האנושית. בכל פרק מככב קאסט עטור כוכבים, בהם זוכה "גלובוס הזהב" סטיב בושמי ("אימפריית הפשע"), ריצ'ארד מאדן ("משחקי הכס"), זוכת האוסקר אנה פקווין ("דם אמיתי", "הפסנתר"), גרג קיניר ("הכי טוב שיש"), המועמדת לאוסקר ורה פרמיגה ("בייטס מוטל"), ליאם קאנינגהם ("משחקי הכס"), טימות'י ספול (סרטי "הארי פוטר"), טרנס הווארד ("אימפריה") ורבים אחרים.  

הבמאי עודד רסקין הישראלי מביא לנו את "אבסנטיה" דרמת מתח סוחפת שהופקה עבור רשת ערוצי AXN של "סוני" ברחבי העולם. סוכנת ה-FBI אמילי ביירן נעלמת ללא עקבות במהלך מרדף אחר רוצח סדרתי ונחשבת למתה. שש שנים לאחר מכן היא מתגלה בחיים, כלואה בבקתה ביער ובלי מושג מה קרה בשנים החסרות בחייה. היא חוזרת לביתה ומגלה שבעלה נישא מחדש לאישה אחרת שגידלה את בנה, ושהיא עצמה חשודה בסדרת רציחות חדשה. את הקאסט מובילה סטאנה קאטיק ("בונז") ולצדה מככבים אנחל בונני ("כפולים"), פטריק האוזנר ("ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה"), קארה ת'אובולד ("אחוזת דאונטון") ופול פרימן ("שודדי התיבה האבודה").

דרמת בית חולים חדשה של "סוני" ורשת  ABC "הרופא הטוב" גם מגיעה ל HOT. דוקטור שון מרפי (פרדי היימור, "בייטס מוטל"), מנתח צעיר ואוטיסט עם תסמונת סאוונט, עוזב את חיי הכפר השלווים ומצטרף למחלקה הכירורגית בבית חולים יוקרתי. הוא בודד בעולם, ללא יכולת ליצור קשרים אישיים עם הסובבים אותו, והיחיד שתומך בו – דוקטור ארון גלסמן (ריצ'ארד שיף, "הבית הלבן") – נאבק בספקנות ובדעות הקדומות של חבר המנהלים בבית החולים כדי לצרף אותו לצוות.

הסדרה הקומית "סדר אותי" חוזרת לעונה שנייה וממשיכה לספר את סיפוריהם השונים של תושבי העיר הגדולה שדבר אחד מקשר ביניהם – סוחר המריחואנה שלהם, "הבחור".  

בהמשך השנה נוכל לראות את העונה השנייה של "גירושים" בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר ובאפריל תגיע ל HOT העונה השנייה של הדרמה האפלה והמשובחת "סיפורה של שפחה", שכנראה תכלול 13 פרקים ואפילו תתרחב מעבר לרפובליקת גלעד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה