נעצר קטין שירה רוגטקה על אישה



משטרת ישראל עיכבה הבוקר לחקירה קטין, כבן 14, תושב אשקלון בחשד ל"ירי" שארע ברחוב הגולן בעיר. ברשותו נתפסה רוגטקה באמצעותה על פי החשד בוצע המעשה. בסיום חקירתו לפני זמן קצר שוחרר בתנאים מגבילים

משטרת ישראל

תגובה מהירה של כוחות המשטרה , הביאו לאיתורו של קטין תושב השכונה שעל פי החשד ביצע הבוקר את ה"ירי" שבעקבותיו נפגעה צעירה בשנות ה-20 לחייה באורח קל ונזקקה לטיפול רפואי בבית החולים.

ברשותו של הקטין אותרה רוגטקה בה על פי החשד נעשה שימוש באירוע. הקטין הועבר לחקירה במחלק הנוער שבתחנת המשטרה באשקלון שם מסר גרסתו. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית למשך 5 ימים.

"מדובר באמצעי המסכן את הציבור ומסוגל לגרום לפגיעה חמורה. תגובה מהירה הביאה לאיתור חשוד במעשה ולמניעת סיכון נוסף", נמסר מהמשטרה.

הבוקר לקראת השעה 09:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אירוע ירי ברחוב הגולן באשקלון. כוחות משטרה רבים שהוזנקו למקום איתרו את הצעירה בביתה כשהיא פצועה באורח קל בידה. כבר מבירור ראשוני עלה כי אין מדובר בירי מ"נשק חם" וכוחות המשטרה החלו בסריקות ואיסוף ממצאים בזירה במסגרת חקירת האירוע ואכן תוך זמן קצר אותר הקטין שהועבר לחקירה כאמור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה