עבודות שיפוץ בחדר הזיכרון בבית 'יד לבנים'



העבודות כוללות את השלמת שמות הנופלים שהיו חסרים על לוח הזיכרון. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "הנחיתי שהחדר המחודש יעמוד כבר בזמן הקרוב לרשות המשפחות, ויעניק את הכבוד הראוי למי שמסרו את חייהם למעננו"

עיריית אשקלון

משמרים את זיכרון הבנים שנפלו: עבודות שיפוץ מקיפות החלו השבוע בחדר הזיכרון בבית 'יד לבנים'. בחדר, שקיים למעלה מ-20 שנה, מונצחים חלק משמות החללים, בני העיר, שנפלו במלחמות ישראל.
העבודות כוללות, בין היתר, את השלמת שמות הנופלים שהיו חסרים על לוח הזיכרון והן התאפשרו בזכות תקציב משותף של עיריית אשקלון ומשרד הביטחון.
ראש העיר בפועל, תומר גלאם, הנחה להשלים את העבודות בהקדם האפשרי על מנת שהחדר החדש יהיה מוכן ליום הזיכרון הקרוב, במטרה לאפשר למשפחות להתייחד עם זכרם של הנופלים באופן הראוי ביותר.
"אחרי קרוב ל-20 שנים בהן לא בוצעו כל עבודות לשימור חדר הזיכרון בבית 'יד לבנים', עלה בידינו לגייס, בזכות שיתוף פעולה עם משרד הביטחון, את התקציב הנדרש לביצוע שיפוץ מקיף במקום. הנחיתי להשלים את העבודות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי, על מנת שחדר הזיכרון המחודש יעמוד כבר בזמן הקרוב לרשות המשפחות, ויעניק את הכבוד הראוי למי שמסרו את חייהם למעננו", אמר ראש העיר בפועל.
יו"ר 'יד לבנים', דניאל אזולאי: "כל כך הרבה שנים עברו מאז שביקשנו חדר אזכרה מסודר ומאורגן לכל החללים, במקום לחפש אלטרנטיבה אחרת בכל פעם מחדש. אני שמח ומברך על כך שהעירייה, בהובלתו של ראש העיר בפועל תומר גלאם, הרימה את הכפפה וביחד עם משרד הביטחון משקיעים בחידוש החדר, שיכבד את המקום ואת האנשים שישהו בו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה