שמעוני מוביל אחריו גלאם



במשאל שערכנו השתתפו 947 איש והוא לא מביא בשורה למתמודדים. אחת המפלגות הגדולות ערכה סקר משלה לראשות העיר והתוצאות היו מאוד דומות וקרובות למה שמוצג כאן

בהפרש ניכר מנצח איתמר שמעוני, כבר בסיבוב הראשון את מתחריו העיקריים ובינהם, תומר גלאם, מחליפו בתפקיד. הכל תלוי כמובן אם ינתן פסק דין במשפטו של שמעוני, עד סוף אוקטובר. אם לא ינתן, רשאי שמעוני להתמודד, אולם על פי ניסיון העבר עם ראש עיריית בת ים , לחיאני, הוא ישרוד כחודשיים ואז מספר 2 שלו יהיה ראש העיר אחריו.

במשאל הבא שנערוך, שמו של שמעוני יעדר כדי להבין לאן ילכו הקולות אותם קיבל במשאל זה שבו השתתפו 947 אנשים.

.

בסקר שערכה אחת המפלגות הגדולות היו התוצאות הבאות: 60% שמעוני, 20% תומר גלאם, 12% רוני מהצרי, אבי עייש 4% והשאר היו זניחים.

לגבי שאר המועמדים והתוצאות לגבי כל אדח ואחד מהם ניתן לומר כך:

איתמר שמעוני: למרות כל מה שהוא עובר, התוצאה מצביעה שהוא שמר על כוחו בהפרש שלא מציב בפניו בעיה להיבחר שוב.

תומר גלאם: צריך לעבוד קשה יותר וככל הנראה אין השפעה לפעילותו לרווחת התושבים לבין התוצאות בשטח. גלאם חייב לשנות את השיטה שתקרב אותו בצורה טבעית ולא מלאכותית לציבור הרחב.

רוני מהצרי:עובד בשטח אבל עדיין לא מיצה את כל הפוטנציאל שיש בו והוא ימשיך ויצבור תאוצה. הוא יהיה בתוך השלישיה המובילה.

אבי עייש: הגיבוי ממפלגת "יש עתיד" יהיה בעוכריו במיוחד אחרי שהתגלה שיאיר לפיד,  היה אחד מאלה שמסרו עדויות נגד נתניהו. אשקלון היא עיר ימנית וליכודניקית. יש לציין "שיש עתיד" תזרים לעייש כ - 1,200,000 שקלים לצורכי בחירתו.

שלמה כהן: האיש הראוי ביותר להיות ראש העיר הבא על פי הרזומה שלו. עושה הכל כדי לעלות את המודעות בקרב הציבור למה שמתרחש בעיריית אשקלון ודרכי התנהלותה.

איתי סהר: הצליח בפרק הזמן הקצר מאז הכריז על מועמדותו, ליצור עיניין בציבוריות האשקלונית. לטעמי יכול להועיל כחבר מועצה ואם יתרכז בזה ולא בראשות העיר, יתכן ויכנס למועצה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה