עם הפנים למשפחות השכולות באהבה



תלמידי כיתות יא' בבית הספר מקיף ה' היו אלו שמסרו את השי לחג מעיריית אשקלון לכ-300 משפחות מהשכול

עיריית אשקלון

כמידי שנה, החלה השבוע חלוקת שי לחג הפסח מעיריית אשקלון לכ-300 משפחות שכולות בעיר, זאת באמצעות תלמידי שכבת יא' מבית הספר מקיף ה' דרכא, שעושים זאת בהתנדבות מלאה.

למבצע החלוקה קדמו הכנה ושיחות הסברה בקרב התלמידים על ידי מחנכות הכיתות, היועצת והרכזת החברתית בבית הספר, אודות הפרויקט, הרגישות הנדרשת בהגיעם לבית המשפחה השכולה וחשיבותו במיוחד בימים אלה לפני החג.

את ברכת הדרך ליציאה לחלוקה קיבלו התלמידים המשתתפים במבצע בטקס מרגש שנערך בבית 'יד לבנים' במעמד ראש העיר בפועל, תומר גלאם, מנהלת מחלקת פרויקטים ואירועים עירוניים, אסנת שובל, יו"ר 'יד לבנים', דניאל אזולאי וחברי הוועד, מנהלת בית הספר מקיף ה', דליה רחמים, רכזת השכבה, תהילה גואטה, רכזות, יועצת ומחנכים.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם בירך את התלמידים על עבודתם ועודד אותם להמשיך בפעילות התנדבותית.

מנהלת בית הספר מקיף ה' דרכא, דליה רחמים, ששייכת גם היא למשפחה שכולה, אמרה: "כאחות למשפחה שכולה אני נרגשת מעצם הפנייה לבית הספר, אני שמחה שניתנה לנו הזכות לקחת חלק בפרויקט שמתבצע בצורה טובה ובשיתוף פעולה מלא. עצם ההגעה של בני הנוער לבתים של המשפחות יש בה שליחות והגעתם היא כמה דקות של חסד עבור המשפחות".

את הפרויקט מלווה מטעם העירייה המחלקה לפרוייקטים ואירועים עירוניים באגף לתיאום מערכות עירוניות. מנהלת המחלקה, אוסנת שובל, ציינה: "הפרויקט הינו בעל חשיבות גבוהה בשל הרגישות שבו. התלמידים מגיעים עם השי לכל משפחה ומשפחה, והגעתם של בני הנוער למשפחות מעניקה תחושה טובה בימים קשים אלו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה