בריזה 2013 - בלי שלמה ארצי אבל עם מחירי כרטיסים מוזלים לתושבים



השבוע פורסם התוכנית של פסטיבל בריזה המסורתי, מי שהבריז מהבריזה ובולט בחסרונו הוא שלמה ארצי, הבונוס

השבוע פורסם התוכנית של פסטיבל בריזה המסורתי, מי שהבריז מהבריזה ובולט בחסרונו הוא שלמה ארצי, הבונוס הוא מחירי הכרטיסים לתושבי אשקלון רק 80 שקלים.

בריזהפסטיבל בריזה יתקיים השנה בין התאריכים 08\22-19 בפארק הלאומי אשקלון. השנה יתקיימו רק שני מופעים בתשלום: אייל גולן ואביב גפן, מחירי הכרטיסים לתושבי העיר אשקלון רק 80 ש"ח  לתושבי חוץ העיר 120 ש"ח, זאת לעומת 139 ש"ח שתושבי אשקלון היו צריכים לשלם בשנה שעברה על אותם מופעים מקבילים.

את הכרטיסים ניתן לקנות במכירה מוקדמת באתר לאן כרטיסים  בבמה הפתוחה בפארק יופיעו: קרן פלס, קובי אפללו, משה פרץ, עומר אדם ועוד.. מי שבולט בחסרונו הוא שלמה ארצי  שהופעתו בכל שנה בפסטיבל נחשב כמסורת וכגולת הכותרת של פסטיבל בריזה,  שלמה ארצי לא יופיע השנה ככל הנראה בגלל הבלאגן  בהכנסת חברים ומקורבים לחינם למתחם בשנה שעברה , דבר שהביא ככל הנראה לחוסר אמון ולקצר בין אמרגניו להנהלת הפסטיבל. מי שמפיקה השנה את פסטיבל בריזה השנה  בפעם הראשונה היא החברה הכלכלית אשקלון, שהורידה את מחירי הכרטיסים למופעים, בל נשכח שהשנה היא שנת בחירות ויש צורך לכאורה להשביע את רצון התושבים שיבחרו כחודשיים אחרי (10\22) בקלפי. עוד מבריזנית שכן תופיע השנה בפסטיבל בבמת הילדים היא רינת גבאי שדפקה השנה ברז במופע בפורים (נקווה שהשנה היא תגיע בזמן :)).    
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה