הקלות למבקשים לחדש ויזות לארה״ב



הסוף לתורים הארוכים בשגרירות? בעוד שעד כה היה ניתן לחדש את הוויזה ללא הגעה רק עבור ילדים מתחת לגיל 14, הוחלט לפטור עתה גם רבים ממחדשי הוויזה שגילם מעל 14

שגרירות ארה״ב אשקלונט

שגרירות ארצות הברית בישראל מודיעה על השקת תהליך נוח יותר להגשת בקשה לוויזה. התוכנית "ללא ראיון" מאפשרת לישראלים רבים המחדשים את אשרותיהם לעשות זאת ללא צורך בהתייצבות לראיון אישי בשגרירות.

על מנת לחדש ויזה ללא ראיון, על מגיש הבקשה להחזיק בוויזת תייר תקפה, או אחת שפג תוקפה במהלך 12 החודשים האחרונים, וכן שהוויזה הקודמת הונפקה אחרי ה-1 בינואר 2008 ובעת הנפקתה גיל המועמד/ת היה 14 ומעלה. את הבקשה לחידוש הוויזה יש לשלוח בהתאם להוראות שבאתר השגרירות. ניתן למצוא מידע נוסף והנחיות על תהליך הגשת הבקשה לוויזה באתר השגרירות ב https://il.usembassy.gov/visas/nonimmigrant-visas/.

השגרירות מבקשת להדגיש שמבקשי האשרות אחראים לכל הפרטים שנמסרים בטופס הבקשה לוויזה, בין אם צד שלישי מילא את הבקשה ובין אם לאו. המבקשים חייבים לוודא שסוכני הנסיעות ממלאים את הבקשות כראוי ובוחרים את סוג השירות המתאים.

כזכור,  כבר בחודש מאי הקרוב, צפיה השגרירות האמריקאית לעבור לירושלים. הפתיחה צפויה להתרחש ב-14 במאי, ביום בו יציינו 70 שנה בדיוק להכרזת העצמאות בישראל.

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה