"אם שמעוני רץ בבחירות הקרובות לא יהיה מועמד מטעם הליכוד"



כך אמרו מקורביו של חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי והאדם שאחראי על הבחירות לרשויות המקומיות, לשאלות שהופנו בימים האחרונים למצודת זאב, על ידי פעילים רבים שרצו שהסאגה הזו תסתיים

המתח בסניף הליכוד באשקלון התפוגג אחר הצהרים, אחרי שהידיעות שהגיעו מכיוונו של חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי והאדם שאחראי על הבחירות ברשויות המקומיות בארץ. ההודעות שיצאו על ידי מקורביו, באות בעקבות סקרים שעורכים בליכוד לגבי הסיכויים של מועמדיהם בערים השונות בארץ. נודע שסקר שנערך לגבי אשקלון על ידי משרד סוקרים גדול בארץ, הביא לתוצאה נמוכה מאוד של המועמדים, לכן החליטו ללכת עם מועמד שהוא בעל הסיכויים הגדולים ביותר לזכות בראשות העיר והוא איתמר שמעוני. 

לשמעוני הייתה שיחה עם ראש הממשלה כאשר זה ביקר בבית החולים ברזילי וככל הנראה גם קיבל הבטחה ממנו שאם הסקרים יצביעו על חוסר הסיכוי למועמד מטעם הליכוד והוא, שמעוני, יהיה בעל הסיכויים הגדולים לנצח, אזי יתמכו בו.

יו"ר מועצת סניף הליכוד באשקלון, שמעון אסולין, הודיע שהוא יתמודד על המקום הראשון ברשימת הליכוד למועצת העיר "האנשים שירצו להיות ברשימה יבחרו מתוך הסניף על ידי חברי מועצת הסניף לקראת אמצע חודש אפריל". יש להניח שגם יו"ר הנהלת הסניף, מישל בוסקילה, יתמודד על המקום הראשון ברשימה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה