מירוץ מגלן ה -2



1000 השתתפו והזיעו - אבל רק אחד הוכתר למנצח הגדול במירוץ "מגלן". אז מי הוא הלוחם הכי מהיר ביחידת הקומנדו? עצרנו את השעונים

דובר צה״ל

לא בכל יום לוחמי מגלן נפגשים עם מפקדי ולוחמי העבר של היחידה המיוחדת, לצד המשפחות והחברים הכי טובים. אך ביום שישי האחרון, בהמשך למסורת שהחלה בשנה שעברה, יצאו לא פחות מ-1,000 לוחמי עבר, הווה וכנראה עתיד, למירוץ מגלן השני יחד עם בני משפחתם, הפגינו כושר מרשים וגילו - מי הלוחם המהיר במגלן.
המירוץ המיוחד, שאורגן על ידי עמותת היחידה, התקיים בשטחי בסיס ג'וליס, בו הלוחמים מעבירים חלק ניכר מתקופת הכשרתם ושירותם בצבא. עמותת מגלן, שמנוהלת ברובה על ידי יוצאי היחידה, בחרה לקיים את המירוץ דווקא בשטחי ג'וליס מתוך הבנה כי הדרכים והשבילים בבסיס, בהם עלו וירדו בריצה דורות של לוחמי מגלן, הם אלה שיצרו את החיבור האנושי בין הלוחמים ועיצבו את רוח היחידה.
אז מי הלוחם הכי מהיר ביחידת מגלן? הנה התוצאות:
למקום הראשון הגיע סג"ם נ', שסיים את מקצה חמישה הקילומטרים בזמן של 18 דקות ו-49 שניות. אחריו דורג רב"ט ח', שגמע את המרחק ב-19 דקות ו-5 שניות. את השלישייה הראשונה סגר סמל א', שעצר את השעון על 19 דקות ו-7 שניות - שתי שניות יותר מהמקום השני.
"המירוץ הזה מסמל את שיא החיבור בין דור הלוחמים הנוכחי לבוגרי היחידה", מספר סרן (מיל') ג', ממנהלי העמותה ואחד ממארגני המירוץ. ״באירועים כמו אלה, אפשר לראות את המשפחתיות שמתחילה מסגל היחידה הראשון, ונשארת למשך דורות שלמים של לוחמים עד היום. מבחינתנו, המירוץ הוא כלי לאיחוד משפחת מגלן, לוחמים, בוגרים, חברים ומשפחות שכולות, ולגבש אותם באמצעות פעילות ספורטיבית".
"זה מאוד כיף לרוץ ביחד עם כל אנשי היחידה לדורותיהם, ולהרגיש את תחושת המשפחתיות שממשיכה להיות חזקה גם באתגר השנים", מוסיף סמל ע', אחיו של סרן (מיל') ג' ולוחם ביחידה כיום. "אני כבר מחכה שניפגש כאן כולם בשנה הבאה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה