ציוד צבאי בזול - איפה אפשר להשיג



מה צריך חייל במהלך השירות הצבאי שלו? התשובה מתחלקת לשתיים: מצד אחד יש את ההיבט המורלי שקשור לתמיכה מצד בני המשפחה, שמירה על קשר וכל מה שקשור לזה. מאידך יש את הצד הפרקטי שכולל בתוכו את כל הפריטים שהוא צריך להשיג ולהגיע אתם ביום הגיוס. את הציוד הנ"ל ניתן להשיג בדרכים שונות וביניהן פניה את רשת האינטרנט, בה נמצאים אתרים שונים שמפעילים חנויות וירטואליות

pixbay

ישנם אתרי אינטרנט רבים ומגוונים וכדאי לברר איזה הוא האתר אשר יהיה משתלם לקניה של כל הציוד הדרוש. היות שמדובר בציוד רב ויקר מומלץ לבצע סקר שוק קטן שיסייע לכם להבין מי נגד מי ואיפה ניתן למצוא את המחירים הנוחים ביותר מבלי להתפשר על האיכות. אחד האתרים הידועים והוותיקים ביותר הוא YOH. ניתן לגלות ציוד צבאי בזול - יאו ולהתרשם באתר האינטרנט המתקדם שלהם. באתר ניתן לצפות בגלריות שונות ולהחליט איזה ציוד דרוש לכם.

איך קונים באתר?

בעבר אם היינו זקוקים למוצר כלשהוא, יכולנו להשיג אותו רק בחנות פיזית אשר ממוקמת מחוץ לבית, בקניון או ברחוב. עובדה זו אילצה אותנו להתחשב בשעות הפתיחה של חנות זו או אחרת ובמקרים רבים גם אם היינו מגיעים אל החנות לא תמיד היה המוצר שחיפשנו בנמצא. כיום בעידן הרשת ניתן לערוך קניות גם באמצע הלילה ובכל שעה לא שגרתית. האתרים פועלים בדרך כלל 24/7 ואפשר להשלים את הקניה בזמן שנוח לכם.

ציוד צבאי באתר

אם כבר החלטתם לרכוש מוצרים ברשת, מומלץ לחפש אתר וותיק שנמצא כבר זמן מה בשטח. ציוד צבאי לחיילים וחיילות הוא נושא חשוב ועדיף לקנות רק מאתר מקצועי ואמין. ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק על מנת להבטיח קניה בטוחה ונוחה:

  • המלצות הן תמיד טובות ולכן מומלץ לבדוק מה חשבו אנשים אשר עשו שימוש באתר. כדאי לבדוק שההמלצות הן מהזמן האחרון ועדכניות.
  • כל חנות אינטרנטית מציגה גלריות שונות של כל מגוון הקולקציות של הבגדים, הפריטים השונים וכל שאר הדברים אשר מוצעים למכירה.
  • לפני הרכישה כדאי לקרוא את הטיפים שמוצעים באתר ולהיעזר בהם.
  • חיילים תמיד ישמחו לקבל חבילות לבסיס שלהם. אפשר להתרשם ממגוון האפשרויות ולפנק את החייל או החיילת בחבילה.
  • כדאי לוודא שמדובר באתר אינטרנט מאובטח על פי הסטנדרטים המקובלים. אם אתם לא בטוחים אז ניתן בקלות לפנות אל שירות הלקוחות של העסק ולקבל תשובות בעניין.
  • בדקו תוך כמה זמן הציוד מגיע אליכם. באתרים טובים הציוד מגיע תוך זמן קצר (יום יומיים).

ציוד מותאם באופן מושלם

כל חייל שמתגייס יוצב במקום כל שהוא. ישנם חיילים אשר מראש מגיעים לתפקידי לחימה. כל חייל זקוק לציוד ייחודי למטרת השירות שלו, ומומלץ לבדוק מראש מה הוא הציוד שצריך לקנות ולא להיסחב עם ציוד מיותר שאין לו שימוש. אם החייל או החיילת מתגייסים בעונת החורף, סביר להניח שהם יזדקקו לבגדים מחממים, חולצות טרמיות, גטקסים, כובעי פליז ועוד פריטי חימום שונים.

באתר YOH נתן למצוא את כל הפריטים הללו ועוד הרבה. בנוסף ישנם פריטים חשובים שאפשר להצטייד בהם כמו פנסים עוצמתיים מסוגים שונים, שעונים, תיקים למטרות שונות וגם ציוד מיוחד לשימוש נוח ובטוח יותר בנשק. אפילו אם החייל או החיילת עומדים לשרת בצפון הרחוק, באתר מוצעים כל פריטי הלבוש התאימים.

מתי מומלץ לקנות באתר?

כאמור את הרכישה אפשר לבצע כמעט בכל שעה. הקניה המקוונת היא עניין פשוט למדי ואם מדובר על אתר איכותי אז אין כל בעיה להבין מה צריך לעשות והיכן אפשר למצוא כל דבר. אין ממש שעה מומלצת וזה תלוי בכם מתי שנוח לכם לשבת מול המחשב או הטלפון הסלולרי ולבצע. כל זמן הוא זמן טוב לשם כך.

כדאי לדעת מראש את המידות השונות של המתגייס העתידי, ברוב המקרים מדובר על מידות קבועות ואין כל בעיה לאתר את המידה המבוקשת. מי שלא קנה עדיין דרך האינטרנט יוכל להיות רגוע שכן אתרים איכותיים מספקים את המוצרים הטובים ביותר ואין כל חשש שהמוצר יגיע פגום, קרוע או חסר.

טיפים חשובים שקשורים לציוד

ביום הגיוס תגיעו אל הבקו"ם ותעברו את שרשרת החיול שכוללת חיסונים, ציוד שיסופק לכם, הוראות שנות ועוד דברים שונים. כדאי להגיע לשם עם ציוד שיספיק לפחות לכמה ימים, שכן לא תמיד תחזרו הביתה באותו היום. מומלץ גם לסמן את כל הציוד שלכם באופן ברור כך שהוא לא יאבד או ייגנב. כדאי לסמן גם את המנעולים, כך תוכלו לאתר את הציוד שלכם במהירות.

את כל הציוד האזרחי שלכם תוכלו להשאיר בבית בארון. לאחר שתעברו את שרשרת החיול לא תזדקקו להם יותר. כדאי להביא גם ציוד טואלטיקה בסיסי למקרה חירום. כמה גליל נייר טואלט לא יתפסו מקום רב בתיק ועשויים להועיל מאוד. בסופו של דבר מה שהכי חשוב זה שלא ייחסר לכם דבר. פנו לקבלת מידע נוסף בנושא זה.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה